verkeerde T9 in Maxon MN2 plus

Pagina: 1
Acties:

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:20
twee vraagjes:

Een tijd terug ging mijn maxon stuk (hij ging telkens uit) en na reparatie bij de producent was ie weer ok. Behalve dan dat de T9 taalcomputer nu in het engels is :(

1.Weet iemand een manier om de T9 weer nederlands te krijgen?

Verder meldt hij alleen het nummer van iemand die mij opbelt als de telefoon overgaat, daarna staat er "# gemist gesprek" en weet ik dus niet wie er gebeld heeft! :(

2.iemand hier een oplossing voor?

• Initial G
kick

• Initial G
Op vrijdag 05 april 2002 12:22 schreef GKLQuake het volgende:
kick
kick²

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 14:02 schreef GKLQuake het volgende:
twee vraagjes:

Een tijd terug ging mijn maxon stuk (hij ging telkens uit) en na reparatie bij de producent was ie weer ok. Behalve dan dat de T9 taalcomputer nu in het engels is :(

1.Weet iemand een manier om de T9 weer nederlands te krijgen?

Verder meldt hij alleen het nummer van iemand die mij opbelt als de telefoon overgaat, daarna staat er "# gemist gesprek" en weet ik dus niet wie er gebeld heeft! :(

2.iemand hier een oplossing voor?
1. Als de T9 in het Engels is, terwijl je de (eventuele) instellingen wel op Nederlands hebt staan dan is er waarschijnlijk nieuwe software in je telefoon gezet. Dan zit je nu waarschijnlijk met Engelse software zonder Nederlandse woorden etc. erin.

2. Misschien zendt degene die jou belt zijn nummer niet mee? Het zou ook kunnen dat nummerherkenning aan jouw kant is uitgeschakeld. Hoe je dat activeert is per provider soms verschillend.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Initial G
Op maandag 15 april 2002 17:31 schreef AtHomer het volgende:

[..]

1. Als de T9 in het Engels is, terwijl je de (eventuele) instellingen wel op Nederlands hebt staan dan is er waarschijnlijk nieuwe software in je telefoon gezet. Dan zit je nu waarschijnlijk met Engelse software zonder Nederlandse woorden etc. erin.

2. Misschien zendt degene die jou belt zijn nummer niet mee? Het zou ook kunnen dat nummerherkenning aan jouw kant is uitgeschakeld. Hoe je dat activeert is per provider soms verschillend.
1. klopt, maar wat doe ik eraan?
2. ik zie het nummer wel, maar dat gaat weg zodra de telefoon niet meer overgaat :'(

Verwijderd

Ze hebben er dus gewoon ongevraagd nieuwe software opgegooid. Zeg dat je dit niet wilde en of ze de oude situatie weer moeten herstellen. Volgens mij mogen ze dat niet zomaar ongevraagd doen.

Verwijderd

staat toch gewoon in je opties, de taal?? :?

er is als het goed is een optie, t9-woordenboek taal

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:26
normaal is het zo dat je in het t9 menu een taal kan selecteren
hoe dat precies bij die maxon gaat weet ik niet
kijk eens in de gebruiksaanwijzing

Tijd van werken, tijd van rusten

• Initial G
Op maandag 15 april 2002 19:19 schreef tjetta het volgende:
Ze hebben er dus gewoon ongevraagd nieuwe software opgegooid. Zeg dat je dit niet wilde en of ze de oude situatie weer moeten herstellen. Volgens mij mogen ze dat niet zomaar ongevraagd doen.
Nee ik vond t ook kut :(
Hij was stuk dus ik vraag bij de winkel of ze hem repareren (garantie), zij zouden hem opsturen. 2 weken later was ie wel teruggekomen van libertel, maar niet gerepareerd. Is ie weer opgestuurd, weer 1 week, toen wel gerepareerd, maar met dus verkeerde T9 :(
Kortom ik heb geen zin/vertrouwen genoeg meer om hem op te sturen...
Pagina: 1