Toon posts:

MSI K7T266 Pro2-Ur moederbord, goed of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit een goed moederbord voor een AMD, of hebben jullie nog andere opties.
Ik hoor graag altijd de meningen van andere

Verwijderd

Yep, heb hem en draait heerlijk!
RAID is binnen 3 min opgezet.
Lekker vlot.

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:21

Johnny E

Dôh !!

Ik zou zeggen ga voor de Epox, Abit of Asus plankjes, die zijn completer afgewerkt en bieden net iets betere prestaties, de Epox zijn ook nog eens goedkoper.

Specs!

Verwijderd

Ja, maar niet voor de overclokkers. Hij scoord daarmee wat minder. Hij biedt voldoende om gewoon te OCen, maar hij heeft wat weinig instellingen omtrend timing

Verwijderd

Ik draai nu op een Shuttle AK31 moederbordje een athlon xp 1800+ @ 1679mhz (wel met 256 crucial DDR) en hij draait 100% stabiel, idle 43 en stressed 50 graden, met 2 casefans achter. Die plank was maar €115 en is z'n geld dus zekerr waard! Waarom een duurdere kopen dan?

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-03 13:00

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Volgens mij bedoel je de MSI K7T266 Pro2 RU

R Raid
U USB 2.0

Ik heb hetzelfde bord, alleen dan zonder de raid en USB.
Mij bevalt ie perfect! ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Verwijderd

Goed bordje alleen moet je wel ff kijken wat voor videokaart en geluidskaart hebt, het kan nl wel een conflicten geven. had ik ook :?

• Oinki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10-2012
Op donderdag 04 april 2002 14:17 schreef Johnny E het volgende:
Ik zou zeggen ga voor de Epox, Abit of Asus plankjes, die zijn completer afgewerkt en bieden net iets betere prestaties, de Epox zijn ook nog eens goedkoper.
Completer dan de RU lijkt mij sterk, dat plankje is voorzien van zowat alles incl. USB2.0. Ik heb hem zelf draaien samen met een XP1600+ en nog wat ander spul. Onder 5 OS's en alles draait lekker stabiel.
Ik kan je zo geen vergelijkingen (qua prestaties) geven met andere Mobo's maar die zijn vast wel te vinden op de vele hardware site's

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik zal morgen wel eens posten hoe die bevalt. >:)

w00t

Pagina: 1