I think therefor I am ... I think
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem. Vriend van mij (Jag) had vroeger een sb16 en zelfs die kon dat (met nieuwere drivers dan). Dus als iemand iets weet, graag.
hangt er vanaf of je audiokaart full duplex aankan maar ook iets metd drivers
ik zelf heb een terratec en hij wou eerst niet icqén en winampen maar nu wel
dus kwesite van goed instellen als hij het aankan
ik zelf heb een terratec en hij wou eerst niet icqén en winampen maar nu wel
dus kwesite van goed instellen als hij het aankan
Full duplex is dat hij tegelijk kan opnemen en afspelen, dat lijkt mij wat anders. Overigens is het wel zo dat, toen ik vroeger een sb16 had, toen had ik een voice recognision prog gekocht (Game commander), en daar had je dus een full duplex kaart voor nodig. Nou was mijn sb16 volgens de doos full duplex, alleen werd ie dat pas echt nadat ik een driver update had gedowned. Alleen werd hij toen niet alleen full duplex, maar kon hij toen ook meteen meerdere geluiden afspelen.
Jag
Jag
Verwijderd
Het is inderdad aantebevelen steeds even te kijken of er nw. drivers zijn.
Bij mijn TerraTec EWS64 XL op mijn ene systeem, hebben ook telkens nw. updates uitkomst gebracht, datzelfde ervoer ik gisteravond met mijn mainmachine PIII825, ik had er een ned. talige CDROM bij, en hij deed alleen de DIG.CD afspelen via intern SP/DIF kabeltje, toen ben ik bij Creative eens flink gaan downloaden van dit jaar,
ge-update, en alles deed het ineen keer zoals het hoorde....
Bij mijn TerraTec EWS64 XL op mijn ene systeem, hebben ook telkens nw. updates uitkomst gebracht, datzelfde ervoer ik gisteravond met mijn mainmachine PIII825, ik had er een ned. talige CDROM bij, en hij deed alleen de DIG.CD afspelen via intern SP/DIF kabeltje, toen ben ik bij Creative eens flink gaan downloaden van dit jaar,
ge-update, en alles deed het ineen keer zoals het hoorde....