Ik ving in een iets ouder topic op dat de pasta die bij de dragon III koeler als een soort lijm werkt. Is dat zo en kan je daarna niet zondermeer je koeler van je processor halen? Ik gebruik de dragon III nu op een AMD XP 1800+. Hij wordt inderdaad niet erg warm (45 graden ofzo), maar wat een herrie)
Kheb ook de Dragon Orb gehad, maar bij mij zat er standaard geen zwart stickertje onder als je dat bedoeld. Die witte pasta die werd bijgeleverd in dat plastic zakje lijkt mij standaard prut, geen adhesive.
Over die herrie; zet 'm op 7v, had ik ook gedaan en met een fatsoenlijke airflow door je kast zal je temp weinig stijgen.
Over die herrie; zet 'm op 7v, had ik ook gedaan en met een fatsoenlijke airflow door je kast zal je temp weinig stijgen.
Die 7v kan jij zeker op je mobo instellen. Volgens mij kan ik dat niet. Als jij beter weet, dan hoor ik het graag...
Inderdaad, daar heb ik al over gedacht. Op 12v koelt hij dus tot 45-46 graden ofzo. (zonder extra case fans) Als hij op 7v draait komt hij een stuk hoger uit. Blijft het dan nog acceptabel?
Die 7V kon ik niet op m'n mobo instellen. Gewoon de molex connector gebruiken en die dan op 7V zetten. Gewoon ff searchen hoe dat moet, weet ik ook zo niet uit m'n hoofd. Maar de temperatuur stijgt heel weinig MITS je een goede airflow hebt. trust me 
En hij is een heeeel stuk stiller dan op 12V. Je hoort alleen nog een heel zacht gezoem. Op 12V hield ik het niet uit met dat ding.
En hij is een heeeel stuk stiller dan op 12V. Je hoort alleen nog een heel zacht gezoem. Op 12V hield ik het niet uit met dat ding.
Zo'n wit blokje met 4(?) draden eraan rood geel zwart.Op donderdag 04 april 2002 14:13 schreef spikelee het volgende:
Wat is een molex connector?
Zegt dit plaatje je miscchien wat? MOLEX connector
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
ja, zo dragon orb heb ik ook gehad, wat een takkeherrie maken die dingen zeg, in het begin had ik nog zo iets van, ach, zet mn boxjes wel wat harder, maar je gaat je er hoe langer hoe erger aan irriteren. Maar nu ben ik lekker stil met mn alpha pal8045 papst 8412ngm koelertje, wel een beetje duur, maar wel lekker stil, en ik weet zeker dat ie op mn proc blijft zitten, i.t.t. die dragonorb van een halve kilo aan die tere socket clipjes...
en over die pasta,ik had nergens last van, gewoon een beetje draaien e.d. en dan komt ie vanzelf los, wel een beetje zwaar maar het lukt aardig
en over die pasta,ik had nergens last van, gewoon een beetje draaien e.d. en dan komt ie vanzelf los, wel een beetje zwaar maar het lukt aardig
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Pagina: 1