Toon posts:

Irritante logo op mijn V3690

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Laatst is mijn gsm toestel naar de filistijenen gegaan en heb ik tweede hands een Motorola V3690 gekocht. Echter als ik hem aanzet komt er zo'n irritant schermpje van "Welkom bij BEN" tevoorschijn. Hoewel hij maar een korte tijd zichtbaar is stoor ik me daar toch aan. Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen cq. een eigen/bestaande logo kan plaatsen ????

Bij mijn oude Nokia kon ik zelf een welkomstekst invoeren, kan dat bij dit toestel ook ?????

Kan je trouwens met dit toestel ook ringtones downloaden cq. invoeren ?????

Ik hoor graag reacties van jullie

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

Hoi,
Ben zelf ook op zoek naar een nieuw logo (Ben 't zat).
Ben er nu achter dat je zoiets alleen kunt veranderen met een zogenaamde emmi-box. Ben zelf ook aan het zoeken naar software om dit te kunnen doen.

Ben dus ontzetten nieuwsgierig of dat je met je pc een emmi-box kunt emuleren zodat je met een gewone datakabel (via je com-poort) je opstartlogo kunt veranderen.

:+ Wie kan ons helpen???? :+

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 12:56 schreef Sambora het volgende:
Hi,

Laatst is mijn gsm toestel naar de filistijenen gegaan en heb ik tweede hands een Motorola V3690 gekocht. Echter als ik hem aanzet komt er zo'n irritant schermpje van "Welkom bij BEN" tevoorschijn. Hoewel hij maar een korte tijd zichtbaar is stoor ik me daar toch aan. Weet iemand hoe ik deze kan verwijderen cq. een eigen/bestaande logo kan plaatsen ????

Bij mijn oude Nokia kon ik zelf een welkomstekst invoeren, kan dat bij dit toestel ook ?????

Kan je trouwens met dit toestel ook ringtones downloaden cq. invoeren ?????

Ik hoor graag reacties van jullie

Je moet een datakabel kopen in een computer of telefoon shop. Dan kun je hem als je een laptop hebt, daaraan hangen en alles veranderen.*D
R-arie

Verwijderd

Kan niet met alleen een datakabel! Je hebt de EMMIbox nodig om de hele meuk in te stellen en te wijzigen. En als de provider geen eigen logo heeft (gebeurt niet zo vaak) dan werkt de Welkomsttext.