Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
alle kabels nog eens aangedrukt en zelf de cdrom als slave van de hdd gezet op de ata 100 ipv master op de ander
kan de proc stuk zijn?
kan de proc stuk zijn?
Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.
proc is niet dood, anders doet ie helemaal niks meer
Hier kon uw advertentie staan
Ik heb precies hetzelfde gehad, ik weet alleen niet meer precies wat ik ertegen gedaan had
. ik mod deze reply zodra ik het weer weet.
edit:
kweet het weer! ik had een gebruiker aangemaakt en díe kon niet meer inloggen. ik kon nog wel met administrator inloggen. toen kwam ik erachter dat MBM5 explorer liet crashen. toen had ik die verwijderd en toen kon ik weer als die gebruiker inloggen.
ik denk niet dat je hier wat aan hebt maar ik moest het toch ff melden. succes iig
kweet het weer! ik had een gebruiker aangemaakt en díe kon niet meer inloggen. ik kon nog wel met administrator inloggen. toen kwam ik erachter dat MBM5 explorer liet crashen. toen had ik die verwijderd en toen kon ik weer als die gebruiker inloggen.
ik denk niet dat je hier wat aan hebt maar ik moest het toch ff melden. succes iig
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nu mbm5 staat er nog niet op en het probleem is dat ik niet als admin kan inloggen, wel kan inloggen maar dan crasht de explorer.
het andere probleem is het wisselvallig herkennen van de cdrom. soms wel soms niet.
ik wordt er helemaal
van
Ik sta hier met een telefoon verbinding open te houden tot jullie tweakers er wat op vinden
het andere probleem is het wisselvallig herkennen van de cdrom. soms wel soms niet.
ik wordt er helemaal
Ik sta hier met een telefoon verbinding open te houden tot jullie tweakers er wat op vinden
valt me een beetje tegen dat er zo weinig reaktie op komt maar het is niet meer nodig.
het was de cdrom die stuk was.
hoe dat het niet doorbooten van de pc kon veroorzaken is mij een raadsel maar toch was het zo want nu werkt hij weer als nooit te voren
grz
het was de cdrom die stuk was.
hoe dat het niet doorbooten van de pc kon veroorzaken is mij een raadsel maar toch was het zo want nu werkt hij weer als nooit te voren
grz
Pagina: 1