Toon posts:

Magic Fleece noise killer ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
staat op http://www.noisecontrol.de/
Vraag is hier al eens eerder geweest maar zonder resultaat.

Is dit spul ook in NL te krijgen??

Search kan niets vinden ;) ook Google kan er weinig mee.

Greetz!

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb een linkje gevonden thnxz:)

http://www.comex-sales.com/dutch/noisecontrol.htm

Zijn er mensen die het in hun pc hebben zitten en wat vinden jullie ervan??

Tiswel 50Euro dus dat ga ik niet op de gok kopen natuurlijk ;)

Verwijderd

Zoek een plaatselijke schuimrubber verkoper.. en haal daar schuimrubber met aan de ene kant een plakkant.
Voor 11 euro had ik 1 m2 van dit schuimrubber... de helft heb ik nog over!! En hij is gewoonweg muisstil... zoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Op donderdag 04 april 2002 12:33 schreef Silverburst het volgende:
Zoek een plaatselijke schuimrubber verkoper.. en haal daar schuimrubber met aan de ene kant een plakkant.
Voor 11 euro had ik 1 m2 van dit schuimrubber... de helft heb ik nog over!! En hij is gewoonweg muisstil... zoemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)
scheelt dat veel in geluid? en in temps?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 12:33 schreef Silverburst het volgende:
Ja maar dat fleece is maar 4mm dik ofzo..dat rubber is vast veel dikker ofniet?

Verwijderd

en veel zwaarder denkik ook

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 13:18 schreef westcoastleader het volgende:
en veel zwaarder denkik ook
Ja heb wieltjes onder me kast dus dat zou niet zo veel uitmaken.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Het is pas een paar 100 keer aan de orde geweest hier. Het staat zelfs op de frontpage. Maar goed, daar gaan we nog een keer:

De herrie komt vnl van het resoneren van je kast. Dat kan je oplossen door hem zwaarder en 'dood' te maken. Met een zwaar en TAAI materiaal. Dus een dikke bitumenlaag. Gesnerp (hoge tonen) kan je dempen met zachte materialen.

Er zijn een paar produkten die dat combineren. BV Magic Fleece. Dat kost een fortuin. Maar er is nog zo'n produkt. Het heet tapijttegel. Daarvan is de achterkant van bitumen en de voorkant van wol. Ze kosten een paar euro en aangezien de kleur er niet toe doet kan je bij de lokale tapijt boer vast wel een restje krijgen. En je hebt er maar twee nodig voor een big tower.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 13:33 schreef Ortep het volgende:
Het is pas een paar 100 keer aan de orde geweest hier. Het staat zelfs op de frontpage. Maar goed, daar gaan we nog een keer:

De herrie komt vnl van het resoneren van je kast.
Mijn CPU fan die doet bijna 40db dus dat gaat niet op..
Mn kast is bijna niet te tillen.
Dat kan je oplossen door hem zwaarder en 'dood' te maken. Met een zwaar en TAAI materiaal. Dus een dikke bitumenlaag. Gesnerp (hoge tonen) kan je dempen met zachte materialen.

Er zijn een paar produkten die dat combineren. BV Magic Fleece. Dat kost een fortuin. Maar er is nog zo'n produkt. Het heet tapijttegel. Daarvan is de achterkant van bitumen en de voorkant van wol. Ze kosten een paar euro en aangezien de kleur er niet toe doet kan je bij de lokale tapijt boer vast wel een restje krijgen. En je hebt er maar twee nodig voor een big tower.
En de vraag zal vast wel vaker gesteld zijn.
Ik kan ook wel iets verzinnen of een theoretische oplossingen bieden maar ik wil het gewoon van mensen horen die het hebben toegepast. (eigenwijs? :))

Greetz!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 18:22
obsidian heeft het toegepast en ik heb het net besteld incl 2 extra papst koelers...

[topic=420590/2/25]

kan je maybe na het weekend wel vertellen of het echt werkt....

Slash Care
Mementô

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 13:49 schreef deff het volgende:
obsidian heeft het toegepast en ik heb het net besteld incl 2 extra papst koelers...

[topic=420590/2/25]

kan je maybe na het weekend wel vertellen of het echt werkt....
Jah heb zn artikel gelezen..Lijkt wel te helpen jah..maar of het nu ontzettend scheeld..

Thnxz;)
Pagina: 1