!!!HELP!!! WINDOWS INSTALLEERT NIET !!!HELP!!!

Pagina: 1
Acties:

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 15:53

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Topicstarter
Sorry voor het geschreeuw, maar ik ben echt zeer zwaar :(:(:( Ik heb nl. zaterdag mijn nieuwe spullen (TB800/KT7) in me bak gepleurd, maar nu ging ik vandaag Windows (opnieuw) installeren. Dus ikke partitie verwijderd, nieuwe gemaakt, geformatteerd en install... NIET DUS:( Elke keer bij het installeren krijg ik tijdens of na het kopieren van de bestanden hele vage fouten: de ene keer een ongeldig lettertype, dan weer een fout in GDI.EXE en ik snap er dus geen fok van! Wie weet waar ut aan ligt?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

<flame>Wees blij en installeer linux :)</flame>

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Dat is wel vaker het probleem bij illegale copy's. Where do you want to go today? Linux-land.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Probeer het eens om je complete win98 of winme map van cd eerst te copieren naar je had in een map... en vandaaruit te installen.

Ik meen dit probleem ook ooit eens megemaakt te hebben met een oudere PII, waren problemen met de had en de controller (geloof ik)
'k zal er ff overdenken ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

ahum ! vraagt die jongen nou om een oplossing van zijn windows probleem of vraagt ie om iemand die em wil gaan vertellen dat ie linux moet installeren ?

sjeez...

ik weet zelf geen oplossing maar ik word altijd een beetje pissed van dit soort posts.. :(

Ga op de dam een betoging houden ofzo .. : Linux voor een betere wereld ?

edit : typo

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-01 13:41

Diamon

The Weird One

En zet alles in je BIOS effe op Default.
Als het nog niet werkt, zal het waarschijnlijk aan je CeeDee-tje liggen.

Dan pak je toch het Orgineel, dat veilig in de kluis ligt.

WAT, ben je de kluis combinatie kwijt, das niet slim :)

And The Only One

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Heel tof van iederdereen dat iedereen zo blij is met linux :)

Misschien als jullie wat wakkerder zouden zijn en niet CONSTANT aan die K*T pinguin denken :)

Hadden jullie kunnen lezen dat het om WINDOWS gaat wat deze persoon wil gaan draaien !!!!!

Lekkere oplossing :(

Klant: "m'n auto start niet?"
monteur: "neem je toch een vliegtuig"

Goed zo jongens.... neus in de lucht houden hoor :)

PS. NoOFFENCE maar gewoon helpen aub, je kan een persoon met windows probjes toch niet zomaar linux laten installen :):)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• abwouters
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 20:46
ik denk dat het probleem misschien in de virus scanner van je bios zit. ik heb dit probleem ook een keer gehad. virus scanner uit en geen enkel probleem meer. na de installatie kun je de virus scanner gewoon weer aan zetten.

it's worth a shot.

Verwijderd

hmmm ongeldig lettertype dat lijkt er op alsof je toch nog maar eens rustig moet gaan f disken alle bestaande partitions deleten en met een blanco schijf beginnen.

als dat niet werkt denk ik dat er toch wat fout zit op je mobo ofzo 8Q

of je cdrom speler heeft het gehad, heb ik ook al meer dan eens meegemaakt.

• Demo

Demo

Topicstarter
Dat is dus het verrotte: het IS de originele cd en de schijf IS opnieuw gepartitioneerd.
Dus dan zou het aan mijn hd (3mnd oud), m'n cdrom of m'n mobo (beiden 1 week oud) moeten liggen. En ik heb ze er nota bene met zo'n pokke armband om ingezet! Daar word je niet echt blij van dus :(:(:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

kan je niet proberen om eerst een ander OS te installeren. En neen, niet m'teen Linux. Probeer Win95 of MS-DOS of NT.
Installeren vanaf de HDD, en daarvoor alle apparaten die je ff niet nodig hebt, geluidskaart, netwerkkaart, cd-rom eruit halen.
Heb ik toch even voor je gedacht.

Verwijderd

Misschien opper ik iets heel doms maar ik ben eens vergeten om mijn nieuw gepartitioneerde harddisk als actief aan te melden. Hierdoor kreeg ik ook allerlei rare fouten.

Gr. Mark

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 16:37 schreef MarkW het volgende:
Misschien opper ik iets heel doms maar ik ben eens vergeten om mijn nieuw gepartitioneerde harddisk als actief aan te melden. Hierdoor kreeg ik ook allerlei rare fouten.

Gr. Mark[/quote]BRILJANT, Gr. Mark

Verwijderd

Als al het bovenstaande niet helpt moet je eens je geheugen vervangen, toen ik windows me namelijk installeerde met geheugen dat slecht werkte kreeg ik ook allemaal domme foutmeldingen, na vervanging werkte het wel goed.

Verwijderd

heee, dat heb ik ook gehad.
Hij kon GDI.exe niet vinden, gaf vervelende fouten met scandisk (invalid directory e.d.).

moet wel ff weten:
Als je van cd boot probeer dan de cd naar een dir op je hd te copieren, en start met een bootflop.
Als je met floppy boot en dan GOED kijken wat hij allemaal laadt...

Loopt scandisk helemaal foutloos?

• Demo

Demo

Topicstarter
YYYYYYEEEEEESSSSSS!!!!!!:D:D:D:D:D
Hij doettut weer!!! Nog bedankt voor jullie behulpzaamheid! Ik heb ff me BIOS gewist en toen deettie het weer!
Maareh... Linux moet er toch ook eens gaan komen.

• leo2222
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-02 12:09
Ik heb die fouten ook gehad.
Mijn geheugen bleek toen niet goed te zijn
Pagina: 1