Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Ik meen dit probleem ook ooit eens megemaakt te hebben met een oudere PII, waren problemen met de had en de controller (geloof ik)
'k zal er ff overdenken
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
sjeez...
ik weet zelf geen oplossing maar ik word altijd een beetje pissed van dit soort posts..
Ga op de dam een betoging houden ofzo .. : Linux voor een betere wereld ?
edit : typo
Als het nog niet werkt, zal het waarschijnlijk aan je CeeDee-tje liggen.
Dan pak je toch het Orgineel, dat veilig in de kluis ligt.
WAT, ben je de kluis combinatie kwijt, das niet slim
And The Only One
Misschien als jullie wat wakkerder zouden zijn en niet CONSTANT aan die K*T pinguin denken
Hadden jullie kunnen lezen dat het om WINDOWS gaat wat deze persoon wil gaan draaien !!!!!
Lekkere oplossing
Klant: "m'n auto start niet?"
monteur: "neem je toch een vliegtuig"
Goed zo jongens.... neus in de lucht houden hoor
PS. NoOFFENCE maar gewoon helpen aub, je kan een persoon met windows probjes toch niet zomaar linux laten installen :):)
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
it's worth a shot.
Verwijderd
als dat niet werkt denk ik dat er toch wat fout zit op je mobo ofzo 8Q
of je cdrom speler heeft het gehad, heb ik ook al meer dan eens meegemaakt.
Dus dan zou het aan mijn hd (3mnd oud), m'n cdrom of m'n mobo (beiden 1 week oud) moeten liggen. En ik heb ze er nota bene met zo'n pokke armband om ingezet! Daar word je niet echt blij van dus :(:(
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
Installeren vanaf de HDD, en daarvoor alle apparaten die je ff niet nodig hebt, geluidskaart, netwerkkaart, cd-rom eruit halen.
Heb ik toch even voor je gedacht.
Verwijderd
Gr. Mark
Verwijderd
Misschien opper ik iets heel doms maar ik ben eens vergeten om mijn nieuw gepartitioneerde harddisk als actief aan te melden. Hierdoor kreeg ik ook allerlei rare fouten.
Gr. Mark[/quote]BRILJANT, Gr. Mark
Verwijderd
Verwijderd
Hij kon GDI.exe niet vinden, gaf vervelende fouten met scandisk (invalid directory e.d.).
moet wel ff weten:
Als je van cd boot probeer dan de cd naar een dir op je hd te copieren, en start met een bootflop.
Als je met floppy boot en dan GOED kijken wat hij allemaal laadt...
Loopt scandisk helemaal foutloos?
Hij doettut weer!!! Nog bedankt voor jullie behulpzaamheid! Ik heb ff me BIOS gewist en toen deettie het weer!
Maareh... Linux moet er toch ook eens gaan komen.
Mijn geheugen bleek toen niet goed te zijn