Heeft een DVD+RW brander ook standaard DVD+R func.

Pagina: 1
Acties:

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 06:56

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
...tionaliteit..?

Word er wel een beetje gek van al die minnetjes en plussjes voor de rw en r. Kom er nu eindelijk achter dat +RW zon beetje het beste is en dat +R (dus niet rewritable meen ik) ook top is alleen dan kun je niet herschrijven...

Ik heb nu best wel wat recensies van dvd+RW en al die andere shit doorgelezen maar daar word telkens alleen maar films opgebrand. Films zijn wel leuk, >:) , maar ik wil er toch wel gewone data opzetten en aflezen met mijn eigen dvd speler die al een half jaartje oud is. Ik neem aan dat dit geen probleem mag zijn, of wel?

Dan nog eigenlijk de vraag waarom ik dit topic gestart heb, heeft dus een DVD+RW brander ook standaard de +R functie? (zal wel domme vraag zijn...)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Verwijderd

Nee de huidige dvd+rw die te koop zijn kan geen dvd+r schrijven er komt als het goed is deze maand de tweede versie dvd+rw branders uit die dat wel kunnen. dvd+r is als het goed is in bijna alle dvd spelers te gebruiken ( zijn ze nu aan het testen op de onderstaande link ) wat dvd+rw dus niet doet dus misschien bij jou wel en je buurman niet maar als je meer info wil

http://www.dvdplusrw.org/cgi/ikonboard/ikonboard.cgi

groeten karten

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03 06:56

siggy

Wait.... what?

Topicstarter
hoei! thx!!!

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."