De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL
wie wil me nou helpen, want het bespaard mij best wel veel tijd........
Had je al die tijd dat je aan het wachten was niet beter ff op de F1 knop kunnen raggen, neem aan dat dit nou niet al te moeilijk is. Gewoon de juiste tool kiezen of iets van image resize of zo, heb geen ervaring met ulead, maar moeilijk lijkt het me niet..
met 'plaatje blijft even groot' bedoel je daarmee dat het aantal kb gelijk blijft? zo ja dan moet je de plaatjes waarmee je de animated gif maakt alvast zo opslaan dat ze zo weinig mogelijk ruimte in beslag nemen, kan makkelijk het photoshop ed. Ik weet niet of Ulead een optie heeft voor optimaliseren van de gif zal vast wel
neej zeg maar achter de MAL waar ik dat ding in plaats...Op donderdag 04 april 2002 15:18 schreef Kanivan het volgende:
met 'plaatje blijft even groot' bedoel je daarmee dat het aantal kb gelijk blijft?
er komt dus een "rand" overheen en daar zit een gat in en daardoor zie je het plaatje......
dus daarachter zit nog het andere deel van het plaatje...
maar die moet dus in dat gat passen/mal.....
Verwijderd
als het goed is kun je het plaatje zo groot maken als je wilt "Duh" 
maar! import je een plaatje en laat je die "bewegen" of start je vanaf het begin?
als je vanaf het begin start zou het nieut zo moeilijk wezen, gewoon de goede pixel groote instellen
maar als je een plaatje import dan zou bij bewerken move/resize moeten staan daarbij kun je het plaatje zelf groter/kleiner maken
als dit nog niet correct is, zeg het ff
maar! import je een plaatje en laat je die "bewegen" of start je vanaf het begin?
als je vanaf het begin start zou het nieut zo moeilijk wezen, gewoon de goede pixel groote instellen
als dit nog niet correct is, zeg het ff
ok het is geloof ik gelukt , maar nu ...
ik kan het alleen 1 voor 1 doen ..
dus als ik 70 plaatjes heb moet ik daar heel lang over doen.....
hoe??.........
(ls ik met schift of control alles selecteer dan doet hij alleen het 1e plaatje......)
ik kan het alleen 1 voor 1 doen ..
dus als ik 70 plaatjes heb moet ik daar heel lang over doen.....
hoe??.........
(ls ik met schift of control alles selecteer dan doet hij alleen het 1e plaatje......)
heb je misschine niets aan maar in ImageReady kun je gewoon het hele canvas resizen en daarmee dus automagisch alle frames/lagen.
Heb Ulead dat niet
zou pretty suf zijn...
Heb Ulead dat niet
Pagina: 1