Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Is dat echt handig?
Ik vind zo'n enorm lange topic super irri als ik iets wil weten. Dan moet je die hele teringzooi doorlezen voor je zeker weet dat je veilig je vraag kan stellen.
Wat mij wel een idee lijkt is deze een tijdje aan te laten en vervolgens een FAQ voor de GF4 te maken o.i.d.
Dat is mijn idee, omdat ik zeker weet dat ik toch geen GF4 wil maakt het mij ook niet uit, maar die lange radeon topics vind ik niet handig.
[Je had btw je capslock aan toen je die titel typte, dat is nogal lelijk.]
Ik vind zo'n enorm lange topic super irri als ik iets wil weten. Dan moet je die hele teringzooi doorlezen voor je zeker weet dat je veilig je vraag kan stellen.
Wat mij wel een idee lijkt is deze een tijdje aan te laten en vervolgens een FAQ voor de GF4 te maken o.i.d.
Dat is mijn idee, omdat ik zeker weet dat ik toch geen GF4 wil maakt het mij ook niet uit, maar die lange radeon topics vind ik niet handig.
[Je had btw je capslock aan toen je die titel typte, dat is nogal lelijk.]
En dan is het nog altijd:' HET GROTE GF4 PROBLEMEN TOPIC'.

Maar ik ken niemand die problemen heeft emt zijn GF4, nou ken ik ook niemand die zo'n ding heeft maar dat is wat anders
Maar ik ken niemand die problemen heeft emt zijn GF4, nou ken ik ook niemand die zo'n ding heeft maar dat is wat anders
Een hele rij microsoft certificeringen.
ben ik nou de enige die me er aan ergert?
Verder mag ie ook wel ontschreeuwd worden...
dat klinkt toch niet? Of ben ik gewoon gek en moet het niet "het grote gf4 problemen topic" zijn??DE GROTE GF4 PROBLEMEN TOPIC!!!
Verder mag ie ook wel ontschreeuwd worden...
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
[off-topic?] De grote GF4 problemen topic kan ook, maar ik hoop voor nvidia niet dat ie dat bedoelt.[/off-topic?]
Kan dus echt niet he...Op donderdag 04 april 2002 12:00 schreef Jesse het volgende:
[off-topic?] De grote GF4 problemen topic kan ook, maar ik hoop voor nvidia niet dat ie dat bedoelt.[/off-topic?]
Het lidwoord behorende bij topic is en blijft nog altijd het. Jij bent door de war door de en problemen
Haha, en iemand die wat zinnigs te melden heeft.
Ik kwam ook alleen maar ff zeggen dat het "Het Topic" is
How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Nog weinig mensen met een GF4 of niemand heeft er problemen meeOp donderdag 04 april 2002 12:04 schreef Vunzz het volgende:
Haha, en iemand die wat zinnigs te melden heeft.
Ja ik bedoel idd de en problemenOp donderdag 04 april 2002 12:03 schreef evaarties het volgende:
[..]
Kan dus echt niet he...
Het lidwoord behorende bij topic is en blijft nog altijd het. Jij bent door de war door de en problemen
Dat kan wel degelijk. Dan zouden er dus nadrukkelijke problemen zijn met de GF4.
Ik weet niet of ik het goed zeg maar ik weet zekers dat ik gelijk heb.
ik zie ook helemaal in dat het fout staat geschreven.Op donderdag 04 april 2002 12:07 schreef Jesse het volgende:
[..]
Ja ik bedoel idd de en problemen
Dat kan wel degelijk. Dan zouden er dus nadrukkelijke problemen zijn met de GF4.
ze maken zich druk om niks.
als 1 persoon het zegt volgen de andere vanzelf.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Je zou het wel zo op kunnen lossen:Op donderdag 04 april 2002 12:07 schreef Jesse het volgende:
[..]
Ja ik bedoel idd de en problemen
Het "De grote GF4 problemen" topic
nou is het wachten alleen nog op de problemen
Verwijderd
Dit is nog lang geen groot topic en de topictitel staat me absoluut niet aan. Een topic wordt vanzelf groot, niet van te voren.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()