De meeste mensen deugen!
De HHC-001 past wel op de A7V266, want de HHC-001 is niet zo extreem groot
Het is een heel goeie koeler, die helaas wel een hoop herrie maakt (fan op 7volt en hijs stil).
Hij koelt goed: kan jouw XP1600+ toch zeker wel onder de 50 graden houden.
En hij is ook niet duur, oftewel: een aanrader
ps: overclocken kan je er ook goed mee
Het is een heel goeie koeler, die helaas wel een hoop herrie maakt (fan op 7volt en hijs stil).
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Nou dat moet rond de 35c graden komen hoor!Op donderdag 04 april 2002 12:04 schreef PASware het volgende:
De HHC-001 past wel op de A7V266, want de HHC-001 is niet zo extreem groot
Ik had een review gelezen en daar was een amd xp 1800+ idle 29c graden met een HHC-001
Gaaf dus, ik had de search wel gebruikt, maar daar kon ik het answer niet vinden...
Maar zal de bevestiging wel makkelijk zijn
(Heb ECHT GEEN zin om mijn zuurgekochte Athlonneke te slopen !!!)
Klopt ja, ik had ook gelezen dat hij de Athlon XP 1600+ op 1470 Mhz (10.5 x 140) op full load (ECHT flink stressen dus) op 36 graden kon houden zonder extreem veel herrie (beetje herrie is niet erg, beter herrie als te hete proc).
Iemand nog ervaringen met deze combi en alvast bedankt voor de replies.
Maar zal de bevestiging wel makkelijk zijn
Klopt ja, ik had ook gelezen dat hij de Athlon XP 1600+ op 1470 Mhz (10.5 x 140) op full load (ECHT flink stressen dus) op 36 graden kon houden zonder extreem veel herrie (beetje herrie is niet erg, beter herrie als te hete proc).
Iemand nog ervaringen met deze combi en alvast bedankt voor de replies.
De meeste mensen deugen!
Ik heb hem zelf ook op een athlon xp 1800+ en die wordt stressed met burnk7 38 graden en idle ongeveer 31.
Ik heb hem met een progje speedfan de fan op 5 % gezet en dan hoor je hem vrij wel niet en het scheeld ongeveer 3 graden.
Ik ga volgende week een fan adapter kopen van 60 naar 92 mm dus dan zal hij denk ik nog beter gaan coolen en dan zonder herrie.
Het bevestigen van de heatsink is heel makkelijk er zit een soort handvat aan waarmee je hem makkelijk aan de socket kan bevestigen.
Je ziet hem ook in mijn icoon hij is heel mooi
edit
het is trouwens HHC-001 maar die fout maken heel veel mensen.
/edit
Ik heb hem met een progje speedfan de fan op 5 % gezet en dan hoor je hem vrij wel niet en het scheeld ongeveer 3 graden.
Ik ga volgende week een fan adapter kopen van 60 naar 92 mm dus dan zal hij denk ik nog beter gaan coolen en dan zonder herrie.
Het bevestigen van de heatsink is heel makkelijk er zit een soort handvat aan waarmee je hem makkelijk aan de socket kan bevestigen.
Je ziet hem ook in mijn icoon hij is heel mooi
edit
het is trouwens HHC-001 maar die fout maken heel veel mensen.
/edit
Thnx voor al jullie hulpvolle reps, ik ga hem morgen bestellen voor 49 €Op donderdag 04 april 2002 13:30 schreef The_FrankO het volgende:
*knip*
Nog drie vraagjes -->
*zou hij mijn Athlon XP koel houden op 11 x 150 (als mijn MP unlockt is)
*Mijn mobo staat rechtop in mijn kast en dan zou de koeler dus horizontaal staan ... is dat wel ok of geeft dat misschien probs ?
*Bij welke winkels of mensen kan ik mijn Athlon XP laten unlocken.
Thnx a whole lot peops
De meeste mensen deugen!
Kheb 'm zelf met een 80mm Enermax fan (op ca. 2600rpm) via een fan adapter op m'n Coolermaster zitten.
Hij houd m'n XP1700+ @ 1,6GHz (XP1900+) netjes op 37/45 idle/stressed
En dat zonder geluid!
Helaas word ie nu door het warme weer ook weer wat warmer
maffe zin
Hij houd m'n XP1700+ @ 1,6GHz (XP1900+) netjes op 37/45 idle/stressed
En dat zonder geluid!
Helaas word ie nu door het warme weer ook weer wat warmer
Verwijderd
denk het wel, ligt ook aan de airflow in de rest van je case*zou hij mijn Athlon XP koel houden op 11 x 150 (als mijn MP unlockt is)
zorg voor goeie flow in je case.*Mijn mobo staat rechtop in mijn kast en dan zou de koeler dus horizontaal staan ... is dat wel ok of geeft dat misschien probs ?
zelf unlocken*Bij welke winkels of mensen kan ik mijn Athlon XP laten unlocken.
LoL, nee maat, ik ben wel technisch aangelegd maar daar begin ik niet aan. Sorry is wat wattig, maar ik wil zekerheid, want ik heb lang moeten sparen en handelen voor de ding !!! Weet iemand zo'n winkel of persoon, of biedt iemand zich aan die in de buurt van Breda woont ?Op donderdag 04 april 2002 13:45 schreef daan123 het volgende:
zelf unlocken
De meeste mensen deugen!
Breda? Daar woon ik ook! Als je iemand vind wil ik dat ook laten doen!!! Laat dan ff wetenOp donderdag 04 april 2002 13:51 schreef marzzman het volgende:
[..]
LoL, nee maat, ik ben wel technisch aangelegd maar daar begin ik niet aan. Sorry is wat wattig, maar ik wil zekerheid, want ik heb lang moeten sparen en handelen voor de ding !!! Weet iemand zo'n winkel of persoon, of biedt iemand zich aan die in de buurt van Breda woont ?
rick2001 doet et -> http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/19330
OH GAAF,
Onze beste OC'er Rick2001 is daar mee bezig, dat gaan we dus ff vragen aan hem. Meestal hangt hij in het V&B forum... hopelijk kijkt hij hier zo ff, anders mail ik hem wel. Zou wel vet zijn als hij dat voor me zou doen voor een redelijk prijske
Rick je hoort nog van me
Onze beste OC'er Rick2001 is daar mee bezig, dat gaan we dus ff vragen aan hem. Meestal hangt hij in het V&B forum... hopelijk kijkt hij hier zo ff, anders mail ik hem wel. Zou wel vet zijn als hij dat voor me zou doen voor een redelijk prijske
Rick je hoort nog van me
De meeste mensen deugen!
Hoe wil je dat doen? Hij woont ergens in LimbolandOp donderdag 04 april 2002 13:57 schreef marzzman het volgende:
OH GAAF,
Rick je hoort nog van me
DAMN, afstand tussen Limburg en Breda is best HUGE !!!!Op donderdag 04 april 2002 13:59 schreef Vimana het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen? Hij woont ergens in Limboland
Ik zal het hem nog ff vragen, weten jullie anders geen bedrijf of mensen die het doen in de buurt van Breda ???
De meeste mensen deugen!
Das het probleem, Eynstein unlockt alleen CPU's die bij hun gekocht zijn, check hun site maarOp donderdag 04 april 2002 14:06 schreef VeldKoe het volgende:
eynstein.nl
kweenie of die daar ergens zitten
rembours kan ook nat.
Weet niemand meer personen in de buurt ?
De meeste mensen deugen!
http://www.vr-zone.com/guides/AMD/AthlonXPUnlock/
http://www.overclockers.com/tips693/
http://www.highspeedpc.com/index.htm?XPUnlockingKitInstructions.htm (waar kan ik die in Holland kopen
??? lijkt me erg handy )
Heb ik het toch mooi even gezocht en opgesomd
Als ik die reviews doorlees moet ik er wel kunnen komen, maar ik vind het doodseng
... Ik hoop dat het lukt,
Als niemand dan andere ideën heeft dan wil ik graag weten waar the hell ik al deze zooi vandaan moet halen ...
http://www.overclockers.com/tips693/
http://www.highspeedpc.com/index.htm?XPUnlockingKitInstructions.htm (waar kan ik die in Holland kopen
Heb ik het toch mooi even gezocht en opgesomd
Als ik die reviews doorlees moet ik er wel kunnen komen, maar ik vind het doodseng
Als niemand dan andere ideën heeft dan wil ik graag weten waar the hell ik al deze zooi vandaan moet halen ...
De meeste mensen deugen!
Oeps, mezelf geqouteOp donderdag 04 april 2002 19:31 schreef marzzman het volgende:
domdomdom
Weten jullie echt niet waar ik die AMD unlock gear kopen kan of die "unlocking kit"
???
De meeste mensen deugen!
Pagina: 1