Wap.tweakers.net ??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Laatst ergens wat van gelezen, maar ik kan het dus echt niet meer vinden ? Of was het soms een 1 april grapje, nee vast niet. Want als ik wap.tweakers.net intyp in de browser wil die een file downloaden. Dus het zal wel een echte pagina zijn, maar ja ik kan de instellingen nergens meer vinden. Iemand een idee :?

thx alvast.

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:07

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Op donderdag 04 april 2002 11:31 schreef D-Devil het volgende:
Laatst ergens wat van gelezen, maar ik kan het dus echt niet meer vinden ? Of was het soms een 1 april grapje, nee vast niet. Want als ik wap.tweakers.net intyp in de browser wil die een file downloaden. Dus het zal wel een echte pagina zijn, maar ja ik kan de instellingen nergens meer vinden. Iemand een idee :?

thx alvast.
bestaat echt alleen het adress weet ik niet precies maar wel dat het verdomt handig is in de trein om ff de headlines door te lezen :P

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

wap.tweakers.net moet je natuurlijk wel met een wap-browser openen en niet met een gewone browser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ja oke, zo slim ben ik nog... maar dan ook even mijn telefoon instellingen, of moet ik gewoon een andere WAP provider nemen ?? En dan vervolgens als pagina wap.tweakers.net ingeven ? Of krijg ik van tweakers nog een IP adres en dergelijken ? En kan ik gewoon mijn username en password gebruiken bijvoorbeeld, daar zocht ik eigenlijk meer naartoe...

Freelance tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Op donderdag 04 april 2002 12:12 schreef D-Devil het volgende:
Ja oke, zo slim ben ik nog... maar dan ook even mijn telefoon instellingen, of moet ik gewoon een andere WAP provider nemen ?? En dan vervolgens als pagina wap.tweakers.net ingeven ? Of krijg ik van tweakers nog een IP adres en dergelijken ? En kan ik gewoon mijn username en password gebruiken bijvoorbeeld, daar zocht ik eigenlijk meer naartoe...
Gewoon de instellingen van je eigen telco gebruiken, werkt prima.

Daarna naar wap.tweakers.net surfen, inloggen hoeft niet. (Je kan toch niet modden enzo ;))

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Staat dat ook ergens in een FAQ?? Dat is mischien wel een idee. Want voor nu had ik er nog nooit over gehoord.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Er zijn ook browser die gewoon onder Windows werken en WAP kunnen laten zien. Trouwens zelfs websites waar je een WAP url in kunt tikken zodat ie naar HTML vertaald wordt :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zie http://www.gelon.net en ga daar maar eens naar wap.tweakers.net. :)
Op donderdag 04 april 2002 13:35 schreef GoTzilla het volgende:
Staat dat ook ergens in een FAQ?? Dat is mischien wel een idee. Want voor nu had ik er nog nooit over gehoord.
Het staat al op de frontpage van T.net (in het submenu'tje als je boven het logo hangt)
Verder heeft wap.tweakers.net niks met GoT te maken, maar wel met T.net, dus is het ook logischer dat het alleen daar staat. :)

🌞🍃

Pagina: 1