Hier mijn verhaal.
Ik heb de geweldige provider Rendo de Kooi (www.rendo.dekooi.nl of www.rendo.sucks.nl) en die bieden nog kabelinternet aan via zo'n oude delta kabel modem
Nu hadden ze een limiet op je download gezet van wel 1000 mb per maand voor een heavy user abbo. Ja je leest het goed het kan nog in deze moderne toekomst.
Ze hebben nu een nieuwe regeling Quote:
Mijn vraag is of ik in freesco kan instellen dat hij mijn verbinding 2 keer per dag op een vast tijdstip kan verbreken en weer kan verbinden.
Dit doe ik nu handmatig met de opdracht "mode Rendo" maar we zijn hier thuis liever lui dan moe
Vandaar
Ik heb de geweldige provider Rendo de Kooi (www.rendo.dekooi.nl of www.rendo.sucks.nl) en die bieden nog kabelinternet aan via zo'n oude delta kabel modem
Nu hadden ze een limiet op je download gezet van wel 1000 mb per maand voor een heavy user abbo. Ja je leest het goed het kan nog in deze moderne toekomst.
Ze hebben nu een nieuwe regeling Quote:
Nu heb ik dit internet gedeeld via een router met daarop freesco.Vrijgeven dataverkeer per 1 April tussen 01:00 en 17:00(Voor een periode van drie maanden):
Per 1 April is het dataverbruik tussen 01:00 's nachts en 17:00 's middags vrijgegeven:
Wat houdt dit in voor u als gebruiker:
Als u na 01:00 's nachts inlogt en voor 17:00 's middags uitlogt, zal uw verbruikte data niet worden berekend. U krijgt dit dan op uw datadisplay te zien onder het kopje "VRIJ".
Logt u na 01:00 's nachts in en na 17:00 's middags uit, dan wordt uw verbruikte data gewoon door berekend. Let er dus op dat u tussen 01:00 en 17:00 in en uit logt om er zeker van te zijn dat uw data niet wordt berekend.
Mijn vraag is of ik in freesco kan instellen dat hij mijn verbinding 2 keer per dag op een vast tijdstip kan verbreken en weer kan verbinden.
Dit doe ik nu handmatig met de opdracht "mode Rendo" maar we zijn hier thuis liever lui dan moe
Vandaar