[CloneCD] pc sluit af bij writen

Pagina: 1
Acties:

• bogy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-04-2025

bogy

Show me what u got!

Topicstarter
gisteren wilde ik een gepatchte CloneCD image schrijven met clonecd, nu heb ik echter iets heel raar voor:

bij het starten van het schrijfproces sluit clonecd heel mijn pc af, en dan nog wel zonder ACPI (dus ik krijg dan plots een scherm met "u kan nu de pc afzetten" (disable ATX???)

ook moet ik na de herstart dan plots terug mijn registratiegegevens van clonecd ingeven, dit is nooit eerder gebeurd, clonecd heeft altijd perfect gewerkt...

iemand een idee???

Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 15:34
Lijkt me niet echt een hardware-fout..

OM => SA..

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

Het programma herinstalleren?

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:25
Ik heb precies hetzelfde probleem, misschien dat iemand nu wel een antwoord op de vraag heeft?

Ik gebruik Win XP en met dat IMAPI ding in services uitgezet (dat is tcoh die ingebouwde burn software van winsdows?) En hij heeft op beide computers hier dat probleem. Zou het een beveiliging zijn tegen niet legitieme versies :X ik heb voor de rest alleen nog CloneDVD maar die probeer ik maar niet uit want DVDtje zijn niet zo goedkoop als ze mislukken aangezien er net al 2 CDtjes zijn mislukt.

Verwijderd

Is er al een oplossing gevonden ik heb hier namelijk precies hetzelfde