Hallo hier is de link naar de site van Aopen met de foto`s van de prijs winnaars.
http://www.aopencom.de/casecontest/ml/default.htm
http://www.aopencom.de/casecontest/ml/default.htm
Verwijderd
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ben ik wel met je eens, hij is ieder geval mooier dan de tweede plaats.Op donderdag 04 april 2002 11:25 schreef bolleh het volgende:
persoonlijk vind ik de 3e plaats de mooiste van alle, sorry versteeg
Ik vind die van Tom toch nog steeds de mooiste, ook vooral omdat er zoveel werk inzit. Hij heeft dat reservoir zelf moeten maken. Waterkoeling heeft degene op de 3e plek volgens mij niet...Op donderdag 04 april 2002 11:37 schreef mlevd het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens, hij is ieder geval mooier dan de tweede plaats.
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Verwijderd
De 3de plaats is Domi zijn case! De Belgen kunnen er ook wat van zenne, van casemodding!!!Op donderdag 04 april 2002 11:25 schreef bolleh het volgende:
persoonlijk vind ik de 3e plaats de mooiste van alle, sorry versteeg
Verwijderd
Gen heeeel druk bezig op dit moment met het mobo,GeF4,clockgen./enzv, alles heel goed koelend maken.Op donderdag 04 april 2002 13:02 schreef NoStra het volgende:
Ik vind die oude case van Versteeg zeker de mooiste...
Zeg Versteeg...hoe staat het met je P4? Al nieuws?
post pics danOp donderdag 04 april 2002 13:00 schreef Hitpoint het volgende:
Haik nou maar meegedaan

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
theworldforizabel.la
dat is zijn waterreservoirOp donderdag 04 april 2002 16:28 schreef abreemjathuis het volgende:
Waar kan ik meer info vinden over nr. 14 (Mike Franken). D'r zit een of ander wreed stuk rioolpijp in die machine...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Misschien dat er wat schoonheidsfoutjes (wat een mooi scrabble woord) zijn gezien .Op donderdag 04 april 2002 18:44 schreef SilverBolt het volgende:
Ik vind ook dat die 3e plaats had moeten winnen of iig 2e had moeten zijn want die 2e ziet er gewoon niet uit.
Maar alsnog geleficiteerd ermee
Verwijderd
No 4 vind ik ook wel mooi ja...Op donderdag 04 april 2002 22:15 schreef F6_Domi het volgende:
ik ben tevreden, met men 3e plaats, over smaken kan je niet twisten, als ik nr 2 zie dan denk ik vooral dat dat ingebouwde aopen logo hem die plek opleverde, wat versteeg betrefte, van zijn case kon ik nooit winnen, btw ik vind nr 4 best ook wel mooi staan :-)
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
Ze moesten is een contest voor home-made cases organiseren eh DomiOp donderdag 04 april 2002 22:15 schreef F6_Domi het volgende:
ik ben tevreden, met men 3e plaats, over smaken kan je niet twisten, als ik nr 2 zie dan denk ik vooral dat dat ingebouwde aopen logo hem die plek opleverde, wat versteeg betrefte, van zijn case kon ik nooit winnen, btw ik vind nr 4 best ook wel mooi staan :-)
Verwijderd
Verwijderd
Domi! Ge leeft nog! Ik ben u al een half jaar aan het zoekenOp donderdag 04 april 2002 22:50 schreef F6_Domi het volgende:
hehe, dan hebk zeker geen kans ;-) heb al zoveel keimooie homemade dingen gezien, die frozencase en die van resettim ;-)
Verwijderd
Verwijderd
Mmm, die nummer 1, er is iets aan dat me afstoot!?!Op vrijdag 05 april 2002 10:58 schreef HlpDsK het volgende:
Die nummer 1 is wel verdiend hoor. Dat is echt een bruut ding.
Ik vind 'm nog steeds erg mooi.
Verwijderd