Hmm .. waarom doet mijn icon het niet meer?

Pagina: 1
Acties:

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 09:41
Beste GoT-modders en admins,

Ik heb opeens geen icon meer, en krijg hem er ook niet meer bij :(

het adres is: http://www.dailyf1news.com/staff/home/pic.php3

en als ik dat invul bij User icon dan zegtie vrolijk dat alles is doorgegeven, maar nix geen icon :(

was da voor iets?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Je hebt een fout in je script zitten, als ik op die link klik wilt hij een bestand downloaden. En dat gaat niet werken als userpic natuurlijk.

• Arjen
  • Laatst online: 03-01 08:52
Aangezien het een link is naar een plaatje, moet deze op .jpg of .gif eindigen. Anders wordt ie niet in de database gestopt.

• Terranca
Hmm .. maar waarom doet Tom's plaatje het dan nog wel?? Die heeft ook een PHPtje erin staan.

Kan je dat niet veranderen? gewoon .php extensie erbij zetten?

Zoveel maakt dat toch niet uit (qua serverload e.d.)?

Verwijderd

Het klopt wat hij zegt. Als ik in mijn profile kijk is mijn icoontje ook weg ( http://xenic.dyndns.org/got/plaatje.php ) het is gewoon het scriptje van Tom. Als ik het gewoon invoer gaat het weer weg. Als ik bla.com/bla.jpg dan behoud hij het wel.

[edit]
ah dan is dit dus het antwoord:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Aangezien het een link is naar een plaatje, moet deze op .jpg of .gif eindigen. Anders wordt ie niet in de database gestopt.[/quote]

Verwijderd

Zou een AVI hernoemd naar GIF ook werken?

Kaj. .. dan kan ik alsnog een DivX er in hangen :P

• Jorma
  • Niet online

Jorma

@ internet

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 08:58 schreef Terranca het volgende:
Hmm .. maar waarom doet Tom's plaatje het dan nog wel??[/quote]Omdat het een latere fix of feature (hoe je het wilt noemen :D) was. Tom had z'n plaatje al ingevoerd toen het script nog php files slikte.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 13:12 schreef Jorma het volgende:
Omdat het een latere fix of feature (hoe je het wilt noemen :D) was. Tom had z'n plaatje al ingevoerd toen het script nog php files slikte.[/quote]huh? Bij mij heeft hij het ook gewoon nog gedaan. Tenzij ze bij iedereen die een php script heeft het eruit hebben gehaald.

• Kees
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmmm.. mijn scriptje doet het nog wel :)
ik ff blij ;)

oftewel: dit is mijn plaatje al sinds hele lange tijd en het plaatje hoef ik ook niet te veranderen.. verander het script wel, dus hij zou een erg lange tijd kunnen volhouden (tenzij een adje het handmatig verwijdert :/)

Kees

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 14:31 schreef Kees het volgende:
hmmm.. mijn scriptje doet het nog wel :)
ik ff blij ;)

oftewel: dit is mijn plaatje al sinds hele lange tijd en het plaatje hoef ik ook niet te veranderen.. verander het script wel, dus hij zou een erg lange tijd kunnen volhouden (tenzij een adje het handmatig verwijdert :/)

Kees[/quote]Das dus het rare, hij is sinds gister/vandaag ineens uit m'n profiel. Onder andere bij jouw is hij er ook nog steeds.

Adjes: Waarom is het er eigenlijk uit?

• Terranca
Das ook echt vaag, ik had het al een hele tijd, maar hij is gewoon uit m'n profile verdwenen .. zwaar bagger :(

• Kees
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
wel... misschien werkt:
http://www.wat.dan.ook.nl/script.php?ext=.gif wel ;)

(wel, het werkt zeker wel, als je bijv. toms scriptje neemt moet de extensie .jpg zijn, in mijn geval zou je .png moeten nemen.. das ook een image, maar die staaat niet op de imagelist van arjen?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Kees: thnx! werkt :)

• Terranca
jeej :)
Pagina: 1