[PHP / Java(script)] Scrollbar

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-09 11:26
Hallo samen, ik heb nog een vraagje mbt mijn site. Op dit moment kan ik via een user interface concerten toevoegen die dan automatisch geplaatst worden op de site... (zie hier). Nu is het zo dat wanneer er meer entries in de DB zitten dan nu het geval is, dat ie ze er dan gewoon onder aan plakt... Dus ze lopen onder de site naar beneden... Hoe zou ik naast de 'i' een scrollbar kunnen maken, die automatisch werkt wanneer er meer dan bijv. 15 entries zijn... (en dat de tekst dan over de achtergrond scrolled, dus de achtergrond fetched is)...

THX iedereen die wat weet... :)

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Ik zou me niet vastpinnen op 15 db entry's, je weet immers niet welke resolutie de 'viewer' heeft.

Wil je het toch, dan is het een kwestie van if(aantalrows >= GETAL ){ spuug HTML uit }

Voor de HTML/javascript moet je bij de buren zijn :) [forum=13]

• Martijn
Nou, de site heeft op dit moment nog een vaste grote... Hij is zo gemaakt dat ie fullscreen op 1024*768 precies goed is... Op een hogere resolutie is ie gewoon wat kleiner... Dus vastpinnen op 15 entries (bv) kan eigenlijk wel... BTW, ik ben niet zo'n code mens, dus ik snap wel wat je bedoeld, maar om het effe snel in de praktijk te brengen moet je niet bij mij zijn, dus als het kan iets specefieker :)... Mijn dank !

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Ik zou eens beginnen bij het begin en je site niet 'vastpinnen' op 1024...

That's the root of the evil.

Maar goed.. anders kun je nog een div nemen en daarvan de scroll op auto zetten..

Meer info bij de buren /13 ;)

• Martijn
Op donderdag 04 april 2002 10:50 schreef Bosmonster het volgende:
Ik zou eens beginnen bij het begin en je site niet 'vastpinnen' op 1024...

That's the root of the evil.

Maar goed.. anders kun je nog een div nemen en daarvan de scroll op auto zetten..

Meer info bij de buren /13 ;)
Als ik zou weten hoe ik da zou moeten doen, dan deed ik het wel :P, maar dat is een beetje een probleem, ik heb daarmee wat lopen kloten, maar tot nu toe niet gelukt, als jij het weet, graag :)

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 12:50
Percentages gebruiken. Maar zelfs dan lukt het nog niet altijd helemaal lekker heb ik wel gemerkt. Maar voor vragen over layout e.d. moet je eigenlijk in het andere forum zijn :)

• Martijn
Op donderdag 04 april 2002 11:13 schreef eborn het volgende:
Percentages gebruiken. Maar zelfs dan lukt het nog niet altijd helemaal lekker heb ik wel gemerkt. Maar voor vragen over layout e.d. moet je eigenlijk in het andere forum zijn :)
Ja, precies... Dat heb ik dus ook gedaan, percentages, maar da werkt echt niet... Het komt namelijk allemaal heeeeeel nauw... Anders zit het net niet meer recht naast mekaar enz. enz...

• Martijn
Jezus, wat is dit nu weer, zijn we normaal met een forum bezig, ( [topic=458421/2/25] ), komt er een omhooggevallen moderator die het effe sluit... Waar is een forum voor, elkaar helpen? Of het sluiten van topics... Tsjonge jonge zeg...:(

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Op donderdag 04 april 2002 11:43 schreef Martijn het volgende:
Jezus, wat is dit nu weer, zijn we normaal met een forum bezig, ( [topic=458421/2/25] ), komt er een omhooggevallen moderator die het effe sluit... Waar is een forum voor, elkaar helpen? Of het sluiten van topics... Tsjonge jonge zeg...:(
Klagen kan je doen in [forum=15], maar met zo'n toon denk ik niet dat je veel kans maakt iig.
Discussieren over het beleid van /14 kun je doen in [topic=411717/1/25]

btw over dat omhooggevallen bennik het wel met je eens mbt tot D2k ;)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Als er hier dan toch nog moddereters rondhangen..

move deze dan ff naar /13.. is deze jongen ook weer geholpen

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op donderdag 04 april 2002 11:43 schreef Martijn het volgende:
klagen over de moderatie kan in LA
maar onderbouw je post dan wel want zoals het hier staat heb je geen kans
verder moet dit in /13 maar omdat je je eigen topic hebt verziekt (deze dus) mag je een nieuwe openen bij de buren

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.