Is het mogelijk dit uit te schakelen? Onder NT5 is het wel mogelijk maar bij NT4 Server heb ik tot nu toe geen optie of reg-kay kunnen vinden. Normaal is dit ook geen probleem echter bij het gebruik van de Novell Client is het niet meer mogelijk om de CTRL+ALT+DEL te "sturen" via PC Anywhere. De toetsencombinatie wordt gewoon overgestuurd middels een icoontje namelijk.
Bedoel je nou dat de server automatisch in moet loggen of begrijp ik je verkeert. Zo ja, wat is dan precies de bedoeling
Geen CTRL+ALT+DEL voor logon.Op donderdag 04 april 2002 10:29 schreef Mavrick_rulez het volgende:
Bedoel je nou dat de server automatisch in moet loggen of begrijp ik je verkeert. Zo ja, wat is dan precies de bedoeling
Normaal moet je deze toetsencombinatie ingeven voordat je de username en password in kan vullen. Daar wil ik dus vanaf.
Maar je wil dus nog wel de user ID en ww in willen vullen?
Ja.Op donderdag 04 april 2002 10:35 schreef Mavrick_rulez het volgende:
Maar je wil dus nog wel de user ID en ww in willen vullen?
Ik wil hier vanaf:

Wil rechtstreek in dit komen:
Sorry, dan zat ik op een ander spoor en zal ik je helaas moeten vertellen dat ik je niet verder kan helpen denk ik. Ik weet net zoveel van novel als van een apple
Dit heeft niets met Novell te maken. Is een setting van NT4 Server. Novell past alleen de schermpjes aan.Op donderdag 04 april 2002 10:40 schreef Mavrick_rulez het volgende:
Sorry, dan zat ik op een ander spoor en zal ik je helaas moeten vertellen dat ik je niet verder kan helpen denk ik. Ik weet net zoveel van novel als van een apple
1 x inloggen, naar het configuratiescherm gaan en "gebruikers en wachtwoorden" kiezen.
Ergens bij deze instellingen kun je opgeven dat er eerst op ctrl-alt-del gedrukt moet worden. Misschien dat dit ook voor Novell schermpjes werkt!
Onder windhoos2000 prof heb je een tabblad geavanceerd, daar staat deze optie onderaan. Misschien dat dit ook in NT4 werkt???
suc6 ermee!
Ergens bij deze instellingen kun je opgeven dat er eerst op ctrl-alt-del gedrukt moet worden. Misschien dat dit ook voor Novell schermpjes werkt!
Onder windhoos2000 prof heb je een tabblad geavanceerd, daar staat deze optie onderaan. Misschien dat dit ook in NT4 werkt???
suc6 ermee!
need more coffee!!!
Dit werkt dus niet onder NT4 (Server) Wel onder NT5 dat wist ik al en staat ook al in mijn post.Op donderdag 04 april 2002 10:43 schreef jobo het volgende:
1 x inloggen, naar het configuratiescherm gaan en "gebruikers en wachtwoorden" kiezen.
suc6 ermee!
sorrie niet goed gelezen!
need more coffee!!!
Verwijderd
ff regedit doenOp donderdag 04 april 2002 10:15 schreef René vd Veen het volgende:
Is het mogelijk dit uit te schakelen? Onder NT5 is het wel mogelijk maar bij NT4 Server heb ik tot nu toe geen optie of reg-kay kunnen vinden. Normaal is dit ook geen probleem echter bij het gebruik van de Novell Client is het niet meer mogelijk om de CTRL+ALT+DEL te "sturen" via PC Anywhere. De toetsencombinatie wordt gewoon overgestuurd middels een icoontje namelijk.
ik geloof dat dit volgens mij ook onder poledit terug te vinden is
zoekze
Werkt alleen onder 2k.Op donderdag 04 april 2002 10:48 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
ff regedit doen
ik geloof dat dit volgens mij ook onder poledit terug te vinden is
zoekze
(http://www.windows2000faq.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=14893)
Is dit iets??
1. Click Start, click Run, type: "regedit" (without the quotation marks), and
then click OK.
2. Select the Winlogon subkey at the following registry location:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
3. Click Edit, click New, and then click "DWORD value".
4. Change the value name to "DisableCAD" (without the quotes) and press ENTER.
5. Keep the data value set to 0 which is displayed as 0x00000000(0).
1. Click Start, click Run, type: "regedit" (without the quotation marks), and
then click OK.
2. Select the Winlogon subkey at the following registry location:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
3. Click Edit, click New, and then click "DWORD value".
4. Change the value name to "DisableCAD" (without the quotes) and press ENTER.
5. Keep the data value set to 0 which is displayed as 0x00000000(0).
NT4 niet, 2000 wel.Op donderdag 04 april 2002 11:24 schreef PWM het volgende:
Werkt dus niet onder server?
Zoiets moet ik ook ff op m'n NT4 server hebben.
Gebruik geen Novel ofzo, maar gewoon geen CTRL + ALT + DEL inloggen.
Gebruik geen Novel ofzo, maar gewoon geen CTRL + ALT + DEL inloggen.
Is hier nou een oplossing voor?? ik ben er namelijk ook naar opzoek
Verwijderd
is dit iets ?? : http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q154528
Quote "The screen saver used at the logon screen before pressing CTRL+ALT+DELETE is the Logon Screen Saver. If you want to disable or change the screen saver used, you must do so through the registry editor. "
"The information in this article applies to:
Microsoft Windows NT Workstation versions 3.5, 3.51, 4.0
Microsoft Windows NT Server versions 3.5, 3.51, 4.0"
en als ik dan toch bezig ben:
Run Regedt32.exe
Go to the following registry location:
HKEY_USERS\Default\Control Panel\Desktop
To disable the screen saver:
Change the Value of Scrnsave.exe to(None)
Example: (Scrnsave.exe:REG_SZ:(None))
Change the value of ScreenSaveActive to Zero
Example: (ScreenSaveActive:REG_SZ:0)
Laat ff weten of ik "gelijk" heb.... Suc6 !
Quote "The screen saver used at the logon screen before pressing CTRL+ALT+DELETE is the Logon Screen Saver. If you want to disable or change the screen saver used, you must do so through the registry editor. "
Run Regedt32.exe
ik gaat het gewoon proberenVerwijderd schreef op 01 november 2002 @ 14:58:
is dit iets ?? : http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;Q154528
Run Regedt32.exe
Nee is het niet
helaas, toch bedankt
Verwijderd
Iedereen...............
Onder NT4 moet het wel te disablen zijn maar i.c.m. NOvell zal het NOOIT maar dan ook NOOIT gaan lukken.... het izt namelijk in de CLIENT van Novell en dat kan je dus absoluut shaken....
Hoe onder NT4 moet zal ik effe moeten nakijken maar i.c.m. NOVELL.... (never)
Schijt aan NOVELL
Ik ben er ook dagen naar op zoek geweest... Die client van NOVELL is zo vast getimmerd dat het je nie zal lukken
SOrry
!!!
Onder NT4 moet het wel te disablen zijn maar i.c.m. NOvell zal het NOOIT maar dan ook NOOIT gaan lukken.... het izt namelijk in de CLIENT van Novell en dat kan je dus absoluut shaken....
Hoe onder NT4 moet zal ik effe moeten nakijken maar i.c.m. NOVELL.... (never)
Schijt aan NOVELL
Ik ben er ook dagen naar op zoek geweest... Die client van NOVELL is zo vast getimmerd dat het je nie zal lukken
SOrry
!!!
DJHP Kijk eens naar de datum
Beetje oud topic dit 
Friday 01 November 2002 18:10
[ Voor 33% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-01-2003 21:32 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Leuk dat je even meldt dat ook jij het niet lukt, maar het lijkt me niet nodig deze discussie voort te zetten 
Lijkt me ook wat overdreven gesteldSchijt aan NOVELL
[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 25-01-2003 01:01 . Reden: d, t, whatevah :+ ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()