Je kunt overigens wel alles gewoon kopen. (je eigen wapens... dus T -> AK/SIG, CT -> M4A1/Aug etc)
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
strikerzOp donderdag 04 april 2002 10:13 schreef Upperscore het volgende:
Welke server is dit ?
Ik kan dus niets kopen, als ik er op klik, krijg ik niets.Op donderdag 04 april 2002 10:13 schreef Marv het volgende:
Bekend probleem... heb ik zelf ook vaker gehad... niets tegen te doen denk ik
Je kunt overigens wel alles gewoon kopen. (je eigen wapens... dus T -> AK/SIG, CT -> M4A1/Aug etc)
Ik kan wel de wapens kopen die voor allebei hezelfde zijn, maar aan handguns heb je niet veel... (ook smg's, maar die zuigen ook)
Hoe weet je dat? Zat jij er toen ook bij?Op donderdag 04 april 2002 10:14 schreef MaXxX het volgende:
[..]
strikerz
suc6Op donderdag 04 april 2002 10:19 schreef Phruster het volgende:
[..]
oh, zie ik net jouw post staan, dat cijfers wel werken... Ik zal het es proberen

Ben ik nou zo n00b, want mij komen die wapens niet bekend voor in CS......
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
in de retail version van cs hebben ze andere wapen-namen gebruikt omdat ze anders gezeik kregen met copyright enz.Op donderdag 04 april 2002 10:22 schreef RaDKiLL het volgende:
[afbeelding]
Ben ik nou zo n00b, want mij komen die wapens niet bekend voor in CS......
Verwijderd
En ik heb die retail versie ook nog niet zo lang.. ik dacht dat strikerz het vern##kt had
Je kan ze trouwens ook zelf veranderen. ergens in cs dir zit een bestandje titles.txt, waar alle namen in staan. Ook de teksten voor Terrorist Win! ed.
Das best leuk om te editten
Verwijderd
nee gewoon een gokje omdat je altijd op strikerz speeltOp donderdag 04 april 2002 10:19 schreef Phruster het volgende:
[..]
Ik kan dus niets kopen, als ik er op klik, krijg ik niets.
Ik kan wel de wapens kopen die voor allebei hezelfde zijn, maar aan handguns heb je niet veel... (ook smg's, maar die zuigen ook)
[..]
Hoe weet je dat? Zat jij er toen ook bij?
Ik heb het gelukkig niet zo vaak, maar wel meer dan de rest.
The devil is in the details.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Op donderdag 04 april 2002 11:24 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ja! dat heb ik ook wel eens! Als ik van CT naar T switch of andersomEn dan heb je 16000$ en dan kan je alleen een MP5 kopen
Ik heb het gelukkig niet zo vaak, maar wel meer dan de rest.
Wat staat er nou...
Je kunt nog steeds bijv. een ak kopen... gebruik gewoon de nummertjes (je gaat me niet vertellen dat je iedere keer alles aanklikt?
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
............... lees eens evenOp donderdag 04 april 2002 13:58 schreef devv05 het volgende:
Die error heb ik vroeger ook vaak gehad... Je kan dan wel gewoon gezamelijke wapens kopen zoals mp5, awp, etc.. erg irritant idd....
Je kunt nog steeds de wapens kopen van die partij... alleen niet meer met de muis. Dus
"B -> 4 -> 1" is nog steeds AK47.... ook al zie je die niet meer staan.
Dat het zo werkt weet ik uit ervaring.. ik heb die bug ook meerdere keren gehad.
is meestal eenmalig
ff opnieuw CS starten
en het probleem is verholpen (althans bij mij dan)
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Als mensen reageren in een topic neem ik aan dat ze even de replies doorlezen. Er is nu ongeveer 3 a 4 keer gezegd dat je normaal kunt kopen door gewoon de cijfers te gebruiken.Op donderdag 04 april 2002 15:02 schreef RaDKiLL het volgende:
Marv, niet iedereen is zo ervaren in CS als jij... Diezijn imho een beetje overbodig. Laat iedereen in zijn waarde.
Ik wil niemand aanvallen op CS ervaring maar meer op het reageren zonder te lezen. (bij een topic van 200 replies is dat ok maar dit zijn er net 26 of zo
Verwijderd
Geintje, Marv....
overkomt me trouwens niet meer tegenwoordig, komt waarschijnlijk door Realism update
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Koop jij je guns met de muis dan????Op donderdag 04 april 2002 14:57 schreef Marv het volgende:
[..]
............... lees eens even
Je kunt nog steeds de wapens kopen van die partij... alleen niet meer met de muis. Dus
Dat het zo werkt weet ik uit ervaring.. ik heb die bug ook meerdere keren gehad.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Anders leer jij even lezenOp donderdag 04 april 2002 14:57 schreef Marv het volgende:
[..]
............... lees eens even
En ervaring heb ik zelf ook zat dacht ik zo.. Waarschijnlijk meer dan jij
Damn, in de post er boven nog wel staat:Op donderdag 04 april 2002 18:26 schreef Kaveman78 het volgende:
Ja, euh, ik weet niet of het al gezegd is, maar je kunt gewoon op de cijfertjes drukken hoor!!!
Geintje, Marv....
Op donderdag 04 april 2002 16:07 schreef Marv het volgende:
[..]
Als mensen reageren in een topic neem ik aan dat ze even de replies doorlezen. Er is nu ongeveer 3 a 4 keer gezegd dat je normaal kunt kopen door gewoon de cijfers te gebruiken.
over hypocriet gesprokenOp donderdag 04 april 2002 21:02 schreef Phruster het volgende:
[..]
Damn, in de post er boven nog wel staat:
[..]
Verwijderd
dat ik 2 handguns had, dus bijv een glock en een usp
echt beter
ook zo'n bug, maar van mij mag die blijven
ik had een keer 2 de_eagles, en het enige nadeel van een eagle is datie maar 7 kogels heeft.... tel uit je winst...
(7x2=14)
Verwijderd
ervaring? hebben we t nog steeds over CS of ehOp donderdag 04 april 2002 19:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
En ervaring heb ik zelf ook zat dacht ik zo.. Waarschijnlijk meer dan jij
uhh, over pong MP toch?Op donderdag 04 april 2002 23:29 schreef Dr.DK het volgende:
[..]
ervaring? hebben we t nog steeds over CS of eh
Waarom zou ik techposts willen scoren?? Zie ik echt het nut niet van in.. Het hoeft toch niet altijd zo serieus te zijnOp vrijdag 05 april 2002 11:16 schreef ItSnows het volgende:
On topic plz
Anders heb ik nog wel iets om dat techscoren tegen te gaan in dit topic
Verder is het een uitermate vage titelIs aangepast
Verwijderd
Anders heb ik nog wel iets om dat techscoren tegen te gaan in dit topic
Verder is het een uitermate vage titel
devv05: jij haalt mij toch niet in
Verwijderd
toen ik nog speelde wete ik zeker dat ik jou 0wnde met de p90Op donderdag 04 april 2002 10:19 schreef Phruster het volgende:
[..]
Ik kan dus niets kopen, als ik er op klik, krijg ik niets.
Soms lukt zelfs dat niet hoor!Op donderdag 04 april 2002 13:57 schreef Marv het volgende:
[..]
Wat staat er nou...
Je kunt nog steeds bijv. een ak kopen... gebruik gewoon de nummertjes (je gaat me niet vertellen dat je iedere keer alles aanklikt?)
The devil is in the details.