Hoe koel ik dit?

Pagina: 1
Acties:

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:14
Ik heb al enige tijd problemen met m'n pc ik ben er nu eindelijk achter waar het aan ligt de Northbridge van de chipset (intel LX) wordt te warm. Nu hebe ik een probleempje hoe koel ik dat ding afdoende. Ik heb er nu een grote fan aan draadjes voorhangen, het werkt wel maar de schoonheidsprijs verdient het niet wat moet ik nu doen?

Ik had zelf zoiets gedacht: koelblokje met fan op het ding lijmen (lijm op de puntjes en koelpasta er tussen) Kan dit en is er een combinatie van lijm en koelpasta? Als dat niet zo is wat voor een soort lijm moet ik dan gebruiken ( Ik wil liever niet dat de hele chip oplost :) )
Heeft iemand een betere oplossing?

Bedankt

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Je kan inderdaad lijm op de puntjes doen, en koelpasta ertussen. Voor een chipset is dit waarschijnlijk al voldoende.

Anders heb je "fragtape" maar waar je het kan kopen weet ik niet.

En anders kan je JB weld oid gebruiken, een metaalgevulde epoxy. Dit is permanent.

Zie ook het forum op www.waterkoeling.nl
Deze thread: http://www.waterkoeling.nl/ubb/Forum2/HTML/000037.html

Groeten, Herman

• sebasel
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 13:48

sebasel

Het doel : een PORSCHE993turbo

is de blue orb niet wat ?? speciaal ontworpen voor chipsets !!

www.sebastiaanvanbaarsen.com

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
dan moet je wel de mogenlijkheid hebben om hem vast te zetten... en de gaatjes rond je chipset hebje vaak alleen wanneer er reeds een cooler opzit :( :(

(check anders ff of er 2 gaatjes te vinden zijn tegenoverelkander rond je chipset)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Dan boor je toch wat gaatjes? ;)

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:14
Bedankt Herman ik denk dat ik maar eens opzoek ga naar dat spul.

Er zitten helaas geen gaatjes in, welke boor zal ik gebruiken zou 9mm afdoende zijn :) :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
Ik doe het altijd met een 7 gaten zaag.. :).
Pagina: 1