[Hotmail] MSN® Extra Opslagruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit kreeg ik net in me mailbox van hotmail :o
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2206348329

Beleid voor inactiveren van MSN Hotmail-account

Als je je MSN® Hotmail-account actief wilt houden, moet je ervoor zorgen dat je onder de limiet van 2 MB opslagruimte blijft. Als je account de limiet overschrijdt, kan je account worden bevroren. In dat geval:
• Kun je geen berichten verzenden
• Word je niet gewaarschuwd wanneer er e-mails naar je zijn verstuurd die zijn teruggestuurd
• Heb je nog steeds toegang tot je account en kun je je bestaande e-mails lezen

Je kunt eenvoudig controleren hoe dicht je bij je opslaglimiet zit. Klik in je Postvak IN op de knop Mappen beheren. Houd de omvang van al je mappen in de gaten om er zeker van te zijn dat je onder de limiet van 2 MB blijft.

Je kunt dit voorkomen en je opslaglimiet verhogen door je aan te melden voor MSN® Extra Opslagruimte. Voor slechts € 2,67 per maand beschik je met MSN Extra Opslagruimte over 10 MB opslagruimte: vijf keer zoveel als je nu hebt. Dat is de beste manier om een inactieve account te voorkomen.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1229589560

Met MSN Extra Opslagruimte kun je ook:
• Voorkomen dat je account verloopt: je hoeft je niet meer minimaal eens per dertig dagen aan te melden om je account actief te houden
• Grotere fotobijlagen verzenden en ontvangen
• Meer berichten in je Postvak IN en in andere mappen bewaren

Meld je vandaag nog aan voor MSN Extra Opslagruimte zodat je zeker weet dat je alle e-mails krijgt die naar je worden verzonden.

• Inclusief BTW voor Ierland.

Beantwoord deze e-mail niet, want deze alias wordt niet gecontroleerd. Klik op Help in de rechterbovenhoek voor uitgebreide online Help bij MSN Hotmail wanneer je algemene vragen hebt over je Hotmail-account.

tssss :{

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-06 13:24

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Ik kreeg dit ook. Stomme marketing van Microschoft om meer geld te krijgen :{ En die ieren die BTW moeten betalen :o :+

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-08 23:25
ik heb het ook al gehad ;(

een beetje vaag..

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Stap over naar GMX *D

Verwijderd

Tja als ze allemaal zonodig geld willen hebben ze toch pech :P Ik ga iig geen extra ruimte oid vragen als het ergens anders gratis is. :+

• Flard
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:27
Wat een onzin. Ze moeten echt overal geld voor hebben.

Je zult maar net een eikel hebben, die leuk meent te zijn door zijn verzameling *plaatjes naar je door te mailen. En laat dat nou net iets meer zijn dan 2MB, dan ben je je account dus kwijt (of ie wordt bevroren)? leuk.

• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-07 21:37

YKW

mobiliteit ten top

Op donderdag 04 april 2002 08:48 schreef Artcore het volgende:
Stap over naar GMX *D
Gebruik ik ook, PERFECT! :)
Hotmeel gebruik ik voor MSN (en doorstuurmeel).
GMX is tenminste pop-3

Automatiseren kan je leren!

Verwijderd

sorry als ik flamerig overkom, maar wat is hier nu mis mee? dit is juist extra service die ze bieden. als je onder die 2 mb blijft en je kiest ervoor om geen extra ruimte te gebruiken, dan blijft het gratis

ze willen alleen een compromis maken voor degenen die het uiterst irritant vinden om niet boven de 2 mb uit te kunnen komen

anders moet je maar icq of ftp gebruiken voor bestandsoverdracht; email is oorspronkelijk bedoeld voor tekst alleen

je kan niet verwachten dat ze zomaar 10 mb ofzo bieden zonder geld te betalen

ikzelf blijf op de huidige constructie; ik heb op het moment iets van 200k in mun inbox, dus ik redt het wel

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik vind het ook een logische stap van MSN. Ten eerste betalen investeren zij bakken met geld om jou deze dienst aan te kunnen bieden en ten tweede moeten mensen er maar aan gaan wennen dat er voor meer dingen betaald moet gaan worden.

Mensen die hierop zeuren, willen gewoon domweg op MS zeuren, want er verandert voor hun verder weinig. Je moest altijd onder de 2 MB blijven. Je kunt dan ook nog wel mail ontvangen, dus niks aan het handje.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

ze zullen de gratis ruimte misschien ook wel om laag schroeven

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tja.. opzich is het wel een slimme zet.
Ongeveer 99% van de beginners op Internet neemt hotmail. Waarom? Misschien omdat ze denken dat dat de enige is, of denken dat het de enige GRATIS is, en ik heb zelfs gehoord dat sommige dachten dat je alleen maar met hotmail mail vanuit het buitenland kan ontvangen.. :{

Dus er is een gigantische groep die vast aan hotmail zitten.
Als het dan eens gebeurt dat die kleine en slome mailbox vol zit, wordt het dus blijkbaar direct vastgezet.. zelfs voor het verzenden.
Dat klinkt voor die n00bs net zoiets als een geblokkeerde PINpas. :D
Aangezien ze niet weten dat er nog andere gratis, betere, services zijn, zullen ze dit dus doen om het risico te verminderen dat hun mailbox vast komt te zitten.. :{

Triest geval, maar wel slim.. :{

🌞🍃

Verwijderd

Dus als ik een MP3 naar iemands hotmail stuur moet die persoon ervoor gaan betalen omdat ie over de 2 MB heen is :??

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 14:51 schreef Jaromir het volgende:
Dus als ik een MP3 naar iemands hotmail stuur moet die persoon ervoor gaan betalen omdat ie over de 2 MB heen is :??
nee je verstopt er alleen iemands mail-account mee.
de meeste mp3's zijn groter dan 2mb waardoor dus direkt het hotmail account van die persoon vol zit.

hoop alleen dat die gebruiker dan die niet komplete mp3 kan verwijderen :?

Verwijderd

Een keer een mailtje van 80 MB gehad op mijn hotmail account LOL. Mocht hem gewoon verwijderen hoor, ik mocht hem alleen niet openen. En ik mocht geen mail meer versturen. Maar na het verwijderen van dit mega-mailtje kon ik alles weer met mijn hotmail account. Was altijd al zo hoor, alleen vroeger werd hotmail pas totaal bevroren boven de 10 mb, en nu al bij 2mb. Geef ze ongelijk. Echter, als ik ergens voor ga betalen, is dat nog altijd eerder voor POP3. Kan ik tenminste nog het één en ander archiveren op mijn harde schijf.

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Ehm... oud nieuws ???
Heeft een paar maanden geleden al als nieuws op tweakers gestaan...

Eat my shorts !

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 16:25 schreef dieFX het volgende:
Ehm... oud nieuws ???
Heeft een paar maanden geleden al als nieuws op tweakers gestaan...
Waarom heb ik en vele anderen het dan vandaag in hun mailbox gekregen?

• scarhand
  • Laatst online: 24-06-2021
Waarschijnlijk omdat je pas net over de 2mb bent heen gegaan...

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 09:45
Op donderdag 04 april 2002 16:48 schreef Tha_Flea het volgende:
Dat is onzin. Ik heb al sinds 2 jaar m'n homtial alleen gebruikt om afentoe email server uit te proberen en voor m'n MSN er staat voor 153K aan mailtjes in en ik kreeg vandaag eht mailtje ook.

Verwijderd

nnep

• scarhand
  • Laatst online: 24-06-2021
Op donderdag 04 april 2002 19:15 schreef jjbstolk het volgende:

[..]

Dat is onzin. Ik heb al sinds 2 jaar m'n homtial alleen gebruikt om afentoe email server uit te proberen en voor m'n MSN er staat voor 153K aan mailtjes in en ik kreeg vandaag eht mailtje ook.
Klopt ja, sorry, vlak nadat ik die gepost had, kreeg ik hem ook in mn mailbox. :+ Maar ik had al een keer een andere gehad, toen ik over de 2mb heen ging. Dus vandaar... :P

• kamerplant
  • Niet online
O ja, daar denk ik nu pas aan.
Ik heb een spam hotmailadres.. Al ruim een jaar komt al m'n spam daar in. Om je een indruk te geven hoe het daar aan toe gaat...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/h.steenbeek/got/hotmeelklein.jpg

Het lijkt mij dus duidelijk dat deze mailbox constant over z'n limiet heen zit.
Maar waarom kan ik dan nog wel steeds nieuwe mail ontvangen? Volgens mij kan ik ook nog zenden... lekker vaag dan? :?

🌞🍃

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ze hebben gewoon gelijk :) en voor de 'zeurders' hier (no offense)... er veranderd toch niks? Of niet veel...

Gewoon van tijd tot tijd ff kijken dat een en ander niet vol loopt. Met Outlook (Express) kun je tegenwoordig ook pop ontvangen dus...? Vind het een goed idee van MS en sta er eigenlijk van te kijken dat ze er niet eerder mee kwamen.

Hoop wel dat ze van het gratis gedeelte afblijven...

(eerlijk gezegd denk ik trouwens niet dat alle n00bs zoals DataBeest het zegt ineens zullen gaan betalen)

Verwijderd

Tja er zijn anders ook nog genoeg alternatieven. :)
Ik gebruik hotmail toch al steeds minder, de spam word je echt niet goed van.

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 20:40 schreef M@FI@ het volgende:
Tja er zijn anders ook nog genoeg alternatieven. :)
Ik gebruik hotmail toch al steeds minder, de spam word je echt niet goed van.
moet zeggen... die spam filter werkt eigenlijk wel goed...

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 20:37 schreef hemiparo het volgende:
(eerlijk gezegd denk ik trouwens niet dat alle n00bs zoals DataBeest het zegt ineens zullen gaan betalen)
Niet alle nee.
Maar als je nou hebt over 5%, best een rieel aantal.. 5% van hoeveel miljoen leden? Dat tikt behoorlijk aan.

🌞🍃

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 16:48 schreef Tha_Flea het volgende:
Nee hoor, ik zit hier regelmatig overheen door al die nice pic's en powerpoint presentaties die ik van mijn vrienden krijg gemaild. :9
Ik had de laatste maanden een paar keer per week "your account size is too large..." Ik werd daar scheitziek van en delete nu alles gelijk na het lezen. Mischien heeft hotmail niet aan iedereen tegelijk deze mail gestuurd. Maareh boeie eigenlijk toch?

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 20:41 schreef hemiparo het volgende:

[..]

moet zeggen... die spam filter werkt eigenlijk wel goed...
bij mij komt er bijna niks meer in de junk mail; die slimmerds halen gewoon de keywoorden eruit waardoor het in de junkk mail folder wordt gezet
Pagina: 1