WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
JAAA meer stats
..
Ik heb er 2 en ben er nog steeds extreem tevreden mee
... Alleen dan gaan mensen vragen wat het is... dus ik zeg "Nou ja het kraken van een 64-bits code"... denken ze meteen dat ik lid ben van een hackersgroep
Ik heb er 2 en ben er nog steeds extreem tevreden mee
Hej night-bird heb wel betaald maar nog steeds geen t-shirt
kan je dat ff sjekken voor me?
ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)
jaaaaa, creatieve photoshoppers, post hier!
ennuh deze keer wel een beter systeem bedenken voor betalingen
ennuh deze keer wel een beter systeem bedenken voor betalingen
Verwijderd
/me heeft ook zo'n mooi DPC-shirt (and I'm proud of it!
)
Sterker nog.. ik heb het vandaag aangedaan in de hoop dat het me helpt de systeembeheerder te overtuigen van het nut van die schattige koetjes
BTW: lullig van diegenen die niet betaald hebben zeg..
Sterker nog.. ik heb het vandaag aangedaan in de hoop dat het me helpt de systeembeheerder te overtuigen van het nut van die schattige koetjes
BTW: lullig van diegenen die niet betaald hebben zeg..
Verwijderd
Uhm, als er t-shirts besteld zijn die niet zijn betaald.... dan zijn er dus nog t-shirts over (right?) Kan ik nog bestellen? Ik betaal wel.
We want more (1000X
)
Als er weer DPC shirts komen, dan bestel ik er ook weer eentje (of een paar
).
Ik heb er nu ook eentje
. Cool Shirt
Als er weer DPC shirts komen, dan bestel ik er ook weer eentje (of een paar
Ik heb er nu ook eentje
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Verwijderd
Ik weet niet hoe dat geregeld werdt met bestellen en betalen maar gewoonlijk wacht je op een geld dump op je rekening onder vermelding van "shirt, adres" of iets dergenlijks met een bevestiging via e-mail.
Op die mannier weten web verkopers zeker dat de spullen betaald zijn.
Als er een volgende t-shirt verkoop komt dan teken ik voor 2* XL of XXL
Op die mannier weten web verkopers zeker dat de spullen betaald zijn.
Als er een volgende t-shirt verkoop komt dan teken ik voor 2* XL of XXL
D'r kan onder hand wel een Tweakers.net & DPC merchandiselijn opgezet worden:
- Tweakers.net shirt
- DPC shirt
- Tweakers.net casebadge
Binnenkort hoop ik dat men ook nog ff zo'n toffe Everglide supergrote muismat met T.Net of DPC logo uitbrengt. Als vervanging voor mijn "oude" Everglide dan he
- Tweakers.net shirt
- DPC shirt
- Tweakers.net casebadge
Binnenkort hoop ik dat men ook nog ff zo'n toffe Everglide supergrote muismat met T.Net of DPC logo uitbrengt. Als vervanging voor mijn "oude" Everglide dan he
Gadgeteer
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 15:16 schreef Rookstar het volgende:
- Tweakers.net shirt
- DPC shirt
- Tweakers.net casebadge
Binnenkort hoop ik dat men ook nog ff zo'n toffe Everglide supergrote muismat met T.Net of DPC logo uitbrengt. Als vervanging voor mijn "oude" Everglide dan he :)[/quote]/me vindt dat wel een goed ID!
Zullen wij dat opzetten? 50-50 dan he
- Tweakers.net shirt
- DPC shirt
- Tweakers.net casebadge
Binnenkort hoop ik dat men ook nog ff zo'n toffe Everglide supergrote muismat met T.Net of DPC logo uitbrengt. Als vervanging voor mijn "oude" Everglide dan he :)[/quote]/me vindt dat wel een goed ID!
Zullen wij dat opzetten? 50-50 dan he
offtopic:
Rooky doe vrijdag ook je DPC-shirt aan dan, dan w8 ik ook wel tot vrijdag.. (heeft sysop hele weekend om zich erin te verdiepen
)
Dan geven we die brief 's ochtends en 's middags gaan we nog ff langs k? hoor het vanavond wel!
Rooky doe vrijdag ook je DPC-shirt aan dan, dan w8 ik ook wel tot vrijdag.. (heeft sysop hele weekend om zich erin te verdiepen
Dan geven we die brief 's ochtends en 's middags gaan we nog ff langs k? hoor het vanavond wel!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ennuh deze keer wel een beter systeem bedenken voor betalingen[/quote]Wat is er mis met het gebruikte systeem (bestellen, daarna betalen, daarna krijg je je shirt(s))?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Uhm, als er t-shirts besteld zijn die niet zijn betaald.... dan zijn er dus nog t-shirts over (right?) Kan ik nog bestellen?[/quote]Nee, ik heb gewoon veel meer bestellingen gehad dan er shirts waren (was ook verteld) en de eerste 194 betalers hebben een shirt gehad, de rest heeft pech.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Cool Shirt[/quote]Jeps.. vind ik nou ook.
Bedankt Arjan
Bedankt Arjan
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Pagina: 1