dit krijg ik gister in me mailbox
enkelle reacties van medemembers:----- Original Message -----
From: MobTel.nl
To: ***alle 143 emailadressen van alle members netjes gescheiden door puntkomma's**
Sent: Wednesday, April 03, 2002 10:36 PM
Subject: YourMe >> Bericht voor de leden van YourMe!
Beste leden van YourMe,
Nu jullie een eigen 'webpagina' op het internet hebben kunnen jullie jezelf zien als een soort webmasters. Soms hebben webmasters nog wel wat hulp nodig bij het maken van hun site, daarom zijn wij een nieuwe site begonnen genaamd MobTel. Op deze site komen een heleboel webmaster die jou graag helpen met jou problemen en kan je een heleboel standaard script aanvragen/kopen. Zo is het bij ons bijvoorbeeld mogelijk om een gratis gastenboek aan te vragen voor op je site, waar je ook makkelijk de kleuren kunt aanpassen, zodat ze goed bij je eigen uiterlijk passen.
Dit is nog niet alles, want het meest interessante op MobTel.nl is misschien wel het forum dat bestemd is voor WebMaster (genaamd 'WebMaster Forum'). Hier kan je opmerkingen/suggesties van andere webmasters lezen en zelf berichten plaatsen met bijvoorbeeld een vraag of een tip voor weer een andere webmaster. Er is ook speciaal voor jullie een apart gedeelte van het forum gereserveerd voor vragen die gaan over het YourMe profiel, zo kan je bijvoorbeeld hulp van ons en van andere YourMe leden krijgen en komt jou profiel er straks nog beter uit te zien.
We hopen jullie ook snel te zien op MobTel.nl om zo jou YourMe profiel er een stuk professioneler en mooier uit te laten zien, door de hulp van anderen. Je hoeft je voor deze services alleen maar even snel en gratis aan te melden op MobTel.nl
Klik hieronder om direct naar de site te gaan:
http://www.mobtel.nl
Met vriendelijke groet,
YourMe Crew
Damn, ik dacht dat die lui nog ergens een beetje verstand van hadden.. maar nee hooorr... als ze gwoon alle adressen bij BCC hadden ingevuld was er dus geen probleem geweest.. Nou zal ik dus ook maar meteen mijn yourme profiel weer gaan verwijderen.
mzls
Frank
zijn die gasten daar nu echt zo dom??Beste ontvanger,
hieronder een hele grote lijst email adressen (+/- 300) van leden van yourme.com.
Met het versturen van deze email aan alle leden van Yourme hebben de makers van
Yourme de email adressen van al hun gebruikers blootgesteld.
Je kunt er nu er nu vrijwel zeker van zijn dat je nu nog meer spam gaat ontvangen.
Bij deze wil ik de makers van Yourme vriendelijk bedanken, het zou leuk zijn als jullie
dat ook deden.
Tom