"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
hmmz vaag probleem..
[] is meestal voor array's, dus je zou het eens met escape sequence char's kunnen proberen:
helpt dit?
code:
1
| "#\\[hYp\]"; |
helpt dit?
perfect dank nooit aan een escape sequence gedachtOp donderdag 04 april 2002 09:29 schreef Scorpion het volgende:
hmmz vaag probleem..[] is meestal voor array's, dus je zou het eens met escape sequence char's kunnen proberen:
code:
1 "#\\[hYp\]";
helpt dit?
okOp donderdag 04 april 2002 10:46 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
perfect dank nooit aan een escape sequence gedachtterwijl het nog wel zo simpel is
![]()
zodra ik thuis ben zal ik het testen dan post ik wel ff een definiteve reply
zo te zien werk het "offline" perfect maar ja thuis maar ff online proberen me baas vind het namelijk niet grappig al sik hier ff een eggdrop of de server run om "te testenOp donderdag 04 april 2002 11:10 schreef Scorpion het volgende:
[..]
okweet namelijk niet zeker of dat het is, maar daar denk ik iig het eerste aan in dit geval.
andere baas zoekenOp donderdag 04 april 2002 11:32 schreef ShadowBumble het volgende:
[..]
zo te zien werk het "offline" perfect maar ja thuis maar ff online proberen me baas vind het namelijk niet grappig al sik hier ff een eggdrop of de server run om "te testen"
Of gewoon schijt aan hebbuh
Ey!! Macarena \o/
lol ja maar tis meer de server load die deze bot KAN veroorzaken dan krijg ik zelfs weer een zooitje telefoontje van Users het netwerk is traag enz enzOp donderdag 04 april 2002 11:40 schreef RaZ het volgende:
Of gewoon schijt aan hebbuh
een Eggdrop trekt niet zoveel load hoor. En als het er meer 1tje is, boeie 
Maarja, je wilt natuurlijk geen DDoS op je werk hebben. Maar om ff te testuh, tja..
Alles wat namelijk tussen [ ] staat wilt de bot executen. Het aanroepen van TCL commando's
Maarja, je wilt natuurlijk geen DDoS op je werk hebben. Maar om ff te testuh, tja..
code:
1
| \\[ \] werkt in iedergeval gewoon goed |
Alles wat namelijk tussen [ ] staat wilt de bot executen. Het aanroepen van TCL commando's
edit:
En nu met de juiste lay-out
En nu met de juiste lay-out
Ey!! Macarena \o/
ja maar dan moet ik ook de ports op de firewalls open gooien en ik druf te wedden dat ie dat niet fijn vind maar ja kan wle gedult hebben om 2 uur ga ik toch naar huisOp donderdag 04 april 2002 11:47 schreef RaZ het volgende:
een Eggdrop trekt niet zoveel load hoor. En als het er meer 1tje is, boeie
code:
1 2 \\[ \] werkt in iedergeval gewoon goed alles wat namelijk tussen [ ] staat wilt de bot executen. Het aanroepen van TCL commando's
Pagina: 1