Ik vind het een beetje jammer dat er alleen naar het ietwat onsmakelijke deel van Floris' post gekeken wordt, want het ervoor komende deel beschijft precies wat ik bedoel.
Nogmaals, een thread over aftrekken oid. heb ik geen enkel bezwaar tegen, het is idd. een gewone lichamelijke functie en het zal idd. iets zijn waar de gemiddelde HK-er zich mee bezig houdt. Tot zo ver niets mis mee.
Waar het mij om draait is dat ik toch hoop dat we met z'n allen hier iets volwassener zijn dan dit. Het voorbeeld wat floris aanhaalde was idd. voor mij 'de druppel die de emmer doet overlopen'. Er post iemand een foto van zijn 'zus' en er gaat iemand anders lopen posten dat ie er op aftrekt. Dat is zo ontzettend respectloos.
Goed, dan wat reacties:
Trouwens het kan niet eens.
Als je dat gaat verbieden daar wordt je toch super gefrustreerd van!
Als jij gefrustreerd wordt door het feit dat je niet meer overal te pas en te onpas over aftrekken mag praten dan heb je imo een probleem.
De sfeer in HK wordt niet verpest door HK users maar door users die overal een probleem van gaan maken!
Dit is echt absoluut gelul. Waar de sfeer in de huiskamer door verpest wordt is door het feit dat hij voor 80% gevuld word door hersenloze pubers welke eigenlijk nog nooit een computer van dichtbij bekeken hebben. Laten we wel even reeel blijven, stel jij zit op jouw werk en je baas komt er aan en vraagt wat voor forum dat is. Laat je hem dan de HK zien? Ik dacht het niet, je logged snel uit zodat de HK onzichtbaar wordt. Voor 'de werkende man' geld nu al praktisch de regel dat ie op z'n werk maar beter niet meer in de HK kan komen vanwege het 'hallo ik ben zestien en heb 200 liter hormonen teveel en verveel me te pletter' niveau.
Jij doet zeker ook je ogen dicht als de 0906 reclames op V8 komen....
Deze vergelijking is zo krom als de pest. V8 is niet een 'relaxruimte behorende bij een technische zender' oid. Daar staat tegenover dat als mij men zou vragen of die reclames afgeschaft/verboden zouden moeten worden dan zou ik daar idd. 'ja' op antwoorden.
Natuurlijk, maar als je met je vrienden bij elkaar zit te ouwehoeren (vlns mij de opzet van huiskamer, al moet je vrienden dan wat ruimer nemen als begrip) heb je het toch ook soms over masturbatie? en maakt je toch ook zulke opmerkingen?
Eerlijk gezegd zijn ik en mijn vrienden inmiddels oud en wijs genoeg om masturbatie als onderwerp niet echt interessant meer te vinden. Daarnaast, als het al ter sprake zou komen dan zou het binnen het gesprek passen. Ik heb geen enkele vriend die, als ik een gesprek begint over 'ik vraag mij af waarom iets zo is' gelijk weer over rukken begint. Laat staan als het over iemand z'n zus gaat, ik heb nog nooit tegen een vriend gezegd 'hou die zus van je wat dichterbij dan kan ik beter rukken'.
Je moet je gewoon aanpassen aan dingen die algemeen geaccepteerd worden,
Dat heeft hier niets mee te maken. Ik pas mij wel degelijk aan, maar dat ontneemt mij niet het recht te posten dat ik het er niet mee eens ben.
als je iets over 'de masturbatie' post, en er beginnen 20 mensen over te zeuren, dan is het ok om het ter discussie te stellen.
Tjsa, ik ben de 1e van de 20. Ik begrijp dat er eerst nog 19 anderen moeten zijn voordat er in jouw visie wat aan zou moeten gebeuren? Dat heet de put dempen nadat het kalf verdronken is.
Nee ik ben geen moraalridder en nee ik heb niets tegen een normale dosis hormonen in de HK. Maar op het moment dat ik deze thread startte waren er iets van 15 topics in de HK waarin het woord aftrekken of afgeleiden ervan door meerdere posters per thread gebezigd werd. Die kant wil _ik_ iig niet op met de HK, en ik denk dat de gemiddelde (wat oudere) tweaker dat gewoon met mij eens is.
Ik stel e.e.a. wat scherp (het verbieden ben ik zelf ook geen voorstander voor) maar dat is zuiver bedoeld om mensen er bewust van te maken.
Wat ik hier even heel erg sterk wil benadrukken is dat de HK momenteel vnl. bewoond wordt door slechts een klein percentage vd. users van GoT als geheel. Dat is imo asociaal en niet wenselijk. Wat mij hoogelijk verbaast is dat de HK-ers daar ook nog 'recht' op menen te hebben, 'dit is onze HK en als je het niet bevalt rot maar op'. Feit is gewoon dat de meerderheid van 'de oudere' tweakers gewoon niet meer in de HK komen omdat het niveau gewoon te triest voor woorden is.