Toon posts:

Beleidswijziging HK tav. sexuele frustraties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk en/of gewenst om in het beleid op te nemen dat naast daadwerkelijke pr0n ook 'geschreven' pr0n niet welkom is in de HK?

Ik zie nl. steeds meer het fenomeen 'aftrekken' voorbijkomen in verschillende threads en vind dat eigenlijk iets wat NIET op GoT thuishoort, tenzij er een specifieke vraag er over is.

Maar bv. in een babe-thread posten van 'ik ben al 4 keer op die foto gekomen', of 'zit je weer te rukken?' enz enz. lijken mij gewoon niet wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-10 11:54
Waarom niet?

Aftrekken is naast eten, slapen, en GoT-ten een van de dagelijkse bezigheden van de Gotter, waarom zou dit gecensureerd moeten worden.

Als je dat afstotelijk of onwenselijk vind, moet je niet in de HK komen :)

"I masturbate, and i'm proud of it!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 02:44 schreef Cereal het volgende:
Waarom niet?

Aftrekken is naast eten, slapen, en GoT-ten een van de dagelijkse bezigheden van de Gotter, waarom zou dit gecensureerd moeten worden.

Ho ff! De HK is er niet alleen voor jou, maar voor iedereen. Dus je hebt je wel degelijk in te houden. Net zoals je dat op straat moet.

De HK is er voor de lossere onderwerpen, en NIET om alles te pas en te onpas vol te zetten met sex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Vind dit een beetje gelul. De gemiddelde tweaker zit ook de hele dag achter zijn computer, maar ik zie niet in alle threads vermeld worden 'ik zit achter mijn computer'.

Kijk, een thread over aftrekken an sich heb ik niets op tegen. Maar om het nou overal te pas en te onpas tussendoor te gooien (zoals nu gebeurd) vind ik ook overdreven. Vandaar mijn voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28

Klippy

Still Game

hezik doe ff normaal ja.

Volgens mij kan jij beter niet meer in de HK komen.

Als iemand dat 100x zegt is 't niet leuk, maar om nou die worden te verbieden...

Jij doet zeker ook je ogen dicht als de 0906 reclames op V8 komen....

Slaat echt totaal nergens op.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 04 april 2002 03:09 schreef hezik het volgende:

[..]

Vind dit een beetje gelul. De gemiddelde tweaker zit ook de hele dag achter zijn computer, maar ik zie niet in alle threads vermeld worden 'ik zit achter mijn computer'.

Kijk, een thread over aftrekken an sich heb ik niets op tegen. Maar om het nou overal te pas en te onpas tussendoor te gooien (zoals nu gebeurd) vind ik ook overdreven. Vandaar mijn voorstel.
Ja het staat ook echt in elk topic he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
waar eens mens zich druk over kan maken vraag je je soms af :Z

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
Ik bedoel ook niet dat het te pas en te onpas besproken moet worden, maar om het vermelden ervan nu in het lijstje van pron posten, schelden en discrimineren te zetten gaat nogal erg ver.
Maar bv. in een babe-thread posten van 'ik ben al 4 keer op die foto gekomen', of 'zit je weer te rukken?' enz enz. lijken mij gewoon niet wenselijk.
Ik heb hier persoonlijk niets op tegen..
Ho ff! De HK is er niet alleen voor jou, maar voor iedereen. Dus je hebt je wel degelijk in te houden. Net zoals je dat op straat moet.
Natuurlijk, maar als je met je vrienden bij elkaar zit te ouwehoeren (vlns mij de opzet van huiskamer, al moet je vrienden dan wat ruimer nemen als begrip) heb je het toch ook soms over masturbatie? en maakt je toch ook zulke opmerkingen?

In andere fora ok, maar in de Huiskamer moet dit geen taboe zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Trouwens het kan niet eens.
Als je dat gaat verbieden daar wordt je toch super gefrustreerd van!

Ik heb net die enquete ingevuld en gezet dat de regels niet scherper moeten worden, kan toch gewoon niet. Als je alles gaat verbieden gaat iedereen het net doen of iig iets dat erop lijkt, krijgen we weer 20x :X :X etc.

En dan zegt iemand perongeluk zoiets en hop weer 20 topics in SM, kijk hier zegt iemand 'rukken', oeioei.

De sfeer in HK wordt niet verpest door HK users maar door users die overal een probleem van gaan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cereal
Op donderdag 04 april 2002 03:18 schreef LiquidSilver het volgende:
De sfeer in HK wordt niet verpest door HK users maar door users die overal een probleem van gaan maken!
Ik had het niet beter kunnen zeggen.

Je moet je gewoon aanpassen aan dingen die algemeen geaccepteerd worden, als je iets over 'de masturbatie' post, en er beginnen 20 mensen over te zeuren, dan is het ok om het ter discussie te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 03:12 schreef ViperGTS het volgende:
waar eens mens zich druk over kan maken vraag je je soms af :Z
Inderdaad het is hier toch geen EO-forum!
Misschien heeft die geleerd dat je van trekken doof wordt, en wil die ons daarvoor behoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbieden gaat idd wel erg ver, maar hezik heeft zeker wel een punt.
Ik ben meer een reader dan een poster, maar het is de laatste tijd wel vaker zo dat sommige zich erg expliciet uitlaten over hoe geweldig ze de topic wel /niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Ik kwam ergens iets als dit tegen:

"Heb je geen grotere foto, het rukt zo moeilijk met mijn hoofd zo dicht op de monitor"

Als ik me niet vergis, was dat in een thread met foto's van zussen en vriendinnen van de zussen van de tweaker...

Ik ben misschien preuts dan of kortzichtig, maar ik vind het ook niet zo prettig als er zo over gesproken wordt, wat mij betreft hou je dit soort dingen dus voor je.

Ik bedoel: Poepen is ook de normaalste zaak van de wereld, maar ik ga toch ook niet vertellen dat ik net 5 minuten scheten heb moeten laten omdat ik al persend mijn drol verzocht mijn lichaam te verlaten, waarna deze uiteindelijk ok mijn endeldarm verliet om al spetterend in de pot tot stilstand te komen, waarna ik welgeteld 17 velletjes nodig had om mijn kringspier schoon te maken?

Liefst nog vergezeld door de opmerking dat ik twee keer met een vinger door het papier heb geprikt, waardoor ik mijn nagels moest schoonmaken omdat de resten van mijn eten van eergisteren (kippeboutjes, gebakken aardappelen, broccoli en sla) onder mijn nagels terecht was gekomen?

Of is dat ook wenselijk?

[Edit] Gatverdamme wat heb ik een vies stukje geschreven! >:)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Op donderdag 04 april 2002 08:53 schreef Floris het volgende:
Liefst nog vergezeld door de opmerking dat ik twee keer met een vinger door het papier heb geprikt, waardoor ik mijn nagels moest schoonmaken omdat de resten van mijn eten van eergisteren (kippeboutjes, gebakken aardappelen, broccoli en sla) onder mijn nagels terecht was gekomen?
:r

:)

Waarom edit je dat voorbeeld niet ff weg :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:50
LOL @ FLORIS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
Modbreak: Het is in deze draad NIET de bedoeling voorbeelden te gaan geven.

:D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
** krabbelt weer op zijn stoel **

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Whaaaaaaaaahahahahaaaaahahahah wat een verhaal :D

Zal wel echt gebeurd zijn zeker... anders wist je die details niet zo goed weer te geven >:)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 04 april 2002 09:28 schreef Marv het volgende:

[..]

Whaaaaaaaaahahahahaaaaahahahah wat een verhaal :D

Zal wel echt gebeurd zijn zeker... anders wist je die details niet zo goed weer te geven >:)
Laten we het er op houden dat ik een levendige fantasie heb, ik heb iig iets anders gegeten eergisteren, broccoli onthoud ik altijd wel :9

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:31

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op donderdag 04 april 2002 09:30 schreef Floris het volgende:

Laten we het er op houden dat ik een levendige fantasie heb
* RM-rf noteert op boodschappenlijst, vandaag en het komende jaar geen brocoli meer .....

helaas is die getrashed, maar kan me ook een uitgebreid en expliciet topic over anale sex uit het offtopic forum herinneren, wie-o-wie gaf daar gedetailleerd en zeer serieus uitleg ... ? (was wel een bewonderenswaardige post, misschien iets wat mist aan huidige HK, juist een aanpak van enkele threads voor ietwat meer dan lang-leve-de-lol-en-herhaal-wat-je-voorganger al geschreven-heeft, enkel zal de HK daar misschien gewoon te groot voor zijn)

ook degene die vraagt om een grotere foto en hier een reden bij geeft, ach ja, hij vraagt het in een thread waar foto's van "zussen en hun vriendinnen" gepost worden, vind het dan wel een humoristische benadering van het niveau.

an sich is veel morele grenzen aan sexueel expliciet gedrag nogal snel 'victoriaans', voor je het weet komen er lijstjes met verboden woorden etc. dat lijkt me niet wenselijk ("Lady Chaterly's Lover" is bijvoorbeeld zo saai dat het verboden zou moeten worden, als iemand dit ooit 'erotisch' heeft kunnen vinden kun je zien waarnaar victorianisme toe leidt: afbraak van de hersenen)

uiteindelijk stelt een gemeenschap (wat de HK uiteindelijk is) zijn eigen grenzen, niet eens zozeer door beleid maar ook door sociaal gedrag, als iemand gedrag vertoont wat als storend wordt ervaren kan je dat ook direct laten merken (zoalng je niet gaat flamen)

en pak ik mn 'boby-the-kitten'-foto op om weer vrolijk verder te onaneren (kijk dat zijn nog eens taboes)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 10:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]

helaas is die getrashed, maar kan me ook een uitgebreid en expliciet topic over anale sex uit het offtopic forum herinneren, wie-o-wie gaf daar gedetailleerd en zeer serieus uitleg ... ? (was wel een bewonderenswaardige post, misschien iets wat mist aan huidige HK, juist een aanpak van enkele threads voor ietwat meer dan lang-leve-de-lol-en-herhaal-wat-je-voorganger al geschreven-heeft, enkel zal de HK daar misschien gewoon te groot voor zijn)
Deze draad was ook in de HK geweest hoor, ik ga ff zoeken.

added: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/423803

Zulk soort onderwerpen mogen er best meer zijn, als mensen er maar gewoon over durven praten. Eigenlijk stel ik voor om de HK 16 / 18 + te maken, ben je van een hoop gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Waarom niet?

Kijk dat moet je niet doen.
Nu ga jij dus tegen iedereen zeggen dat ook ik met aftrek.
Beetje meer in enkelfout spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-10 12:31

Wokschotel

Op 6 wielen

Floris heeft duidelijk last van lentekriebels :P :
[topic=458384]

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 11:10 schreef Wokschotel het volgende:
Floris heeft duidelijk last van lentekriebels :P :
[topic=458384]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-10 15:21

Basszje

Reisvaap!]

Dan kan je net zo goed ook al die 1000 lekkere vrouwen topics richting prullenmand gooien. Dat is n.l. ook sexueel gefrustreerd en wellicht niet 'gewenst' in de HK ( zeker niet omdat er ook mensen < 16 komen natuurlijk ) .

Veel van de foto's gaan tegenwoordig trouwens wel ver ( c.q. net niet faqloos ) .

Persoonlijk vind het ik het allebei gezeur.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-10 15:30

Daniel

Kapitein NCC-1701
:r
Het erge is ook nog dat ik levendige beelden zie van hoe dat dan in z'n werk gaat :r
Ransbak :r

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het een beetje jammer dat er alleen naar het ietwat onsmakelijke deel van Floris' post gekeken wordt, want het ervoor komende deel beschijft precies wat ik bedoel.

Nogmaals, een thread over aftrekken oid. heb ik geen enkel bezwaar tegen, het is idd. een gewone lichamelijke functie en het zal idd. iets zijn waar de gemiddelde HK-er zich mee bezig houdt. Tot zo ver niets mis mee.

Waar het mij om draait is dat ik toch hoop dat we met z'n allen hier iets volwassener zijn dan dit. Het voorbeeld wat floris aanhaalde was idd. voor mij 'de druppel die de emmer doet overlopen'. Er post iemand een foto van zijn 'zus' en er gaat iemand anders lopen posten dat ie er op aftrekt. Dat is zo ontzettend respectloos.

Goed, dan wat reacties:
Trouwens het kan niet eens.
Als je dat gaat verbieden daar wordt je toch super gefrustreerd van!
Als jij gefrustreerd wordt door het feit dat je niet meer overal te pas en te onpas over aftrekken mag praten dan heb je imo een probleem.
Dit is echt absoluut gelul. Waar de sfeer in de huiskamer door verpest wordt is door het feit dat hij voor 80% gevuld word door hersenloze pubers welke eigenlijk nog nooit een computer van dichtbij bekeken hebben. Laten we wel even reeel blijven, stel jij zit op jouw werk en je baas komt er aan en vraagt wat voor forum dat is. Laat je hem dan de HK zien? Ik dacht het niet, je logged snel uit zodat de HK onzichtbaar wordt. Voor 'de werkende man' geld nu al praktisch de regel dat ie op z'n werk maar beter niet meer in de HK kan komen vanwege het 'hallo ik ben zestien en heb 200 liter hormonen teveel en verveel me te pletter' niveau.
Jij doet zeker ook je ogen dicht als de 0906 reclames op V8 komen....
Deze vergelijking is zo krom als de pest. V8 is niet een 'relaxruimte behorende bij een technische zender' oid. Daar staat tegenover dat als mij men zou vragen of die reclames afgeschaft/verboden zouden moeten worden dan zou ik daar idd. 'ja' op antwoorden.
Natuurlijk, maar als je met je vrienden bij elkaar zit te ouwehoeren (vlns mij de opzet van huiskamer, al moet je vrienden dan wat ruimer nemen als begrip) heb je het toch ook soms over masturbatie? en maakt je toch ook zulke opmerkingen?
Eerlijk gezegd zijn ik en mijn vrienden inmiddels oud en wijs genoeg om masturbatie als onderwerp niet echt interessant meer te vinden. Daarnaast, als het al ter sprake zou komen dan zou het binnen het gesprek passen. Ik heb geen enkele vriend die, als ik een gesprek begint over 'ik vraag mij af waarom iets zo is' gelijk weer over rukken begint. Laat staan als het over iemand z'n zus gaat, ik heb nog nooit tegen een vriend gezegd 'hou die zus van je wat dichterbij dan kan ik beter rukken'.
Je moet je gewoon aanpassen aan dingen die algemeen geaccepteerd worden,
Dat heeft hier niets mee te maken. Ik pas mij wel degelijk aan, maar dat ontneemt mij niet het recht te posten dat ik het er niet mee eens ben.
als je iets over 'de masturbatie' post, en er beginnen 20 mensen over te zeuren, dan is het ok om het ter discussie te stellen.
Tjsa, ik ben de 1e van de 20. Ik begrijp dat er eerst nog 19 anderen moeten zijn voordat er in jouw visie wat aan zou moeten gebeuren? Dat heet de put dempen nadat het kalf verdronken is.

Nee ik ben geen moraalridder en nee ik heb niets tegen een normale dosis hormonen in de HK. Maar op het moment dat ik deze thread startte waren er iets van 15 topics in de HK waarin het woord aftrekken of afgeleiden ervan door meerdere posters per thread gebezigd werd. Die kant wil _ik_ iig niet op met de HK, en ik denk dat de gemiddelde (wat oudere) tweaker dat gewoon met mij eens is.

Ik stel e.e.a. wat scherp (het verbieden ben ik zelf ook geen voorstander voor) maar dat is zuiver bedoeld om mensen er bewust van te maken.

Wat ik hier even heel erg sterk wil benadrukken is dat de HK momenteel vnl. bewoond wordt door slechts een klein percentage vd. users van GoT als geheel. Dat is imo asociaal en niet wenselijk. Wat mij hoogelijk verbaast is dat de HK-ers daar ook nog 'recht' op menen te hebben, 'dit is onze HK en als je het niet bevalt rot maar op'. Feit is gewoon dat de meerderheid van 'de oudere' tweakers gewoon niet meer in de HK komen omdat het niveau gewoon te triest voor woorden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Staat in principe al een regel voor in de FAQ. het is genaamd "OFF-TOPIC" gedrag. In 95% van de gevallen is het offtopic te noemen.

Dus kunnen moderators er in principe al wat tegen doen. In het geval dat het topic zelf over mastrubatie gaat, is het niet off-topic.

Voor zover deze vertaling en interpretatie van mij van Floris' tekst, maar dan zonder de smerige details en verbeeltenissen.

ZEVENTIEN vellen joh? aan de schijterij? :+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
ok wat betreft dat zussentopic ben ik het wel met je eens,

daar zou ik ook niet iets over rukken gaan replyen denk dat ik dat ook niet echt gezond zou vinden als op mijn zus zoiets gereplyed werd....

maar verder stoor ik me er echt niet aan

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 04 april 2002 17:50 schreef ViperGTS het volgende:
ok wat betreft dat zussentopic ben ik het wel met je eens,

daar zou ik ook niet iets over rukken gaan replyen denk dat ik dat ook niet echt gezond zou vinden als op mijn zus zoiets gereplyed werd....

maar verder stoor ik me er echt niet aan
Je zus is ook 10 :P

Maar oke klopt hoewel ik moet zeggen dat die post meer als grap bedoeld was. En dat ik denk dat niet veel mensen zich daaraan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat een volwassene hier boven moet staan; gewoon negeren dus.

En laat de pubers onder de tweakers maar lekker over poep en sex praten als ze dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op donderdag 04 april 2002 18:08 schreef Bladiebla het volgende:

En laat de pubers onder de tweakers maar lekker over poep en sex praten als ze dat helpt.
Helemaal mee eens :)

Moest toch lachen om jouw opmerking toen ik naar je icoon keek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op donderdag 04 april 2002 09:18 schreef Nielsz het volgende:
** krabbelt weer op zijn stoel **
OMG!! LOL @ Floris

Ik lag ook op de grond van het lachen :D

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 04 april 2002 15:06 schreef hezik het volgende:

Als jij gefrustreerd wordt door het feit dat je niet meer overal te pas en te onpas over aftrekken mag praten dan heb je imo een probleem.
Ik heb 't niet daarover ik heb 't over die 100.00 regels waar niemand wijs uit komt.
Dit is echt absoluut gelul. Waar de sfeer in de huiskamer door verpest wordt is door het feit dat hij voor 80% gevuld word door hersenloze pubers welke eigenlijk nog nooit een computer van dichtbij bekeken hebben. Laten we wel even reeel blijven, stel jij zit op jouw werk en je baas komt er aan en vraagt wat voor forum dat is. Laat je hem dan de HK zien? Ik dacht het niet, je logged snel uit zodat de HK onzichtbaar wordt. Voor 'de werkende man' geld nu al praktisch de regel dat ie op z'n werk maar beter niet meer in de HK kan komen vanwege het 'hallo ik ben zestien en heb 200 liter hormonen teveel en verveel me te pletter' niveau.
Goed dan blijf je toch lekker weg!
:Z

En als jij net 'niveau' in HK triest vindt dan moet jij dat weten. Tegen jou zou ik nu idd willen zeggen 'Als 't je niet bevalt rot je maar op'.

Want als je je om zoiets druk gaat maken over het niveau in HK waar je toch niet graag komt dan kan je beter gewoon wegblijven. Sommige topics zijn wat laag misschien maar daar hebben we o.a. LuNaTiC voor.
Ik word een beetje gek van iedereen met hun niveau.
En 80% die nooit een computer bekeken heeft :? Is te merken dat je niet vaak in HK komt....
In HK wordt gewoon niet veel over computers gelult daarom is het de HK. In AV zitten denk ik meer mensen die niet veel van computers weten dan in HK.

Als jij je zo ergert aan HK vraag ik me net af of je niet wat te veel met PC's bezig bent...
Als ik de hele dag op school zit te programmeren wil ik 's avond's net ff rustig in HK zitten en af en toe een tech postje doen.
Als jij dan 'sexuele frustraties' krijgt als iemand zegt dat 'ie zit te rukken heb je een groter probleem dan ik....

Trouwens dat ik me hier aan moe zit te maken zeg.... :z
Als een reactie te ver gaat worden wel maatregelen genomen. Ze zullen het toch echt niet verbieden. Dus dit is een compleet nutteloze discussie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 't niet daarover ik heb 't over die 100.00 regels waar niemand wijs uit komt.
Wat een onzin.. hoeveel regels zijn er dan, en op welk punt zijn ze onduidelijk?
//edit

daarnaast.. niemand wil regels. De crew zou het ook liever zonder regels doen, maar blijkbaar is dat nodig. Dat er regels zijn geeft dus niet aan dat de crew zeikers zijn maar eerder dat de users zich niet kunnen gedragen..
Goed dan blijf je toch lekker weg!
:Z
Wat een ontzettende onzin. Ik val als persoon precies in die groep welke men voor ogen heeft als user hier. De HK zou dus voor mij een gezellig iets moeten zijn en niet voor de mensen die er nu in rondhangen. Dat is generaliserend, dat weet ik ook wel en ik weet ook wel dat het niet voor iedereen in de HK opgaat. Maar ik durf rustig te zeggen dat het gros der HK users geen tweaker is en derhalve niets te zoeken heeft in de HK. DIE moeten wegblijven, niet diegenen die wel tweaker zijn.
En als jij net 'niveau' in HK triest vindt dan moet jij dat weten. Tegen jou zou ik nu idd willen zeggen 'Als 't je niet bevalt rot je maar op'.
Tsja, daar denk ik anders over. IPV. maar bij de pakken neer te gaan zitten doe ik liever wat moeite om te proberen de HK die richting op te krijgen dat ik ( met mij een heleboel andere tweakers) de HK weer kunnen gebruiken zoals hij bedoeld is. Ik wil je er in dit kader op wijzen dat ik niet de enige ben die het niveau te laag vind.
Sommige topics zijn wat laag misschien maar daar hebben we o.a. LuNaTiC voor.
Ik word een beetje gek van iedereen met hun niveau.
Ach kom nou toch. Je wilt toch niet gaan zeggen dat de HK een hoog niveau heeft?
En 80% die nooit een computer bekeken heeft :? Is te merken dat je niet vaak in HK komt....
Iedereen die ook maar een beetje oplet in de HK weet dat ik daar regelmatig rondhang. Niet dat dat relevant is overigens. Het gaat er om of ik veel op GoT kom of niet, op basis daarvan heb ik al dan niet het recht om ergens iets over te zeggen. De HK is geen entiteit op zich, het is een aanghangsel van GoT in het algemeen.
Als ik de hele dag op school zit te programmeren wil ik 's avond's net ff rustig in HK zitten en af en toe een tech postje doen.
Dat geld voor mij ook, en ik denk voor een overgroot deel van dit forum. Dat is echter niet wat er nu gebeurd omdat er iets van 5% van de userbase is die het niveau van de HK verlaagt naar teletubby niveau waardoor het voor de rest niet interessant meer is.
Als jij dan 'sexuele frustraties' krijgt als iemand zegt dat 'ie zit te rukken heb je een groter probleem dan ik....
Denk nou even na. Ik zeg juist dat diegenen die constant over rukken e.d. zitten te praten sexuele frustraties hebben.
Als een reactie te ver gaat worden wel maatregelen genomen. Ze zullen het toch echt niet verbieden. Dus dit is een compleet nutteloze discussie...
Voor jou wel ja, jij schijnt dit niveau wel prettig te vinden. Ik niet.

//edit
als laatste wil ik je ergens anders op wijzen. Het onzinforum is destijds niets voor niets afgeschaft. Als de HK zo door gaat gaat ie het onzinforum achterna. Ik weet dat er nu al stemmen op gaan 'm tijdelijk te sluiten.

Is dat dan wat je wil? Als iedereen nou gewoon een beetje de idiote posts/reacties voor zich houdt dan kunnen we met z'n allen nog lang lol hebben van de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 04 april 2002 18:20 schreef LiquidSilver een hele lange text:
I coudn't agree more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Die gast die die replies zette viel mij trouwens ook op en ik stoorde me er ook waanzinnig aan. En hij HOORDE niet eens HK/SG acces te hebben. Hij was geband voor 2 weken en na unbannen mocht-ie geen private fora meer hebben. Ik had 'm dus maar weer de huiskamer uitgezet....

Dat was namelijk echt achterlijk. Topicverpestend en dom lullend...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 03:09 schreef hezik het volgende:

[..]
je bent zelf over aftrekken begonnen dan is het hier wel gepast |:(

"Heb je geen grotere foto, het rukt zo moeilijk met mijn hoofd zo dicht op de monitor"
zulke replies vind ik ook wel te ver gaan maar dan kan je dit nog altijd als een grove reply bestempelen gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het o.a. eens met LiquidSilver.

De topics waar aan je stoort of niet aanstaat, negeer je gewoon.
Selectief lezen heet dat.
Daar ga ik me echt niet druk om maken.

Het kan wel eens voorkomen dat een een user een grove opmerking maakt,
maar dit kan je melden in Schop een Modje of het wordt al vroegtijdig gemod.

Qua grove/sarcastiche opmerkingen kan je bij mij heel ver gaan.
Ik hou wel een beetje van iemand shoqueren. (Tot in het redelijke uiteraard, hij moet hiermee niet IRL lastig gevallen worden of zelfs in andere topics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik zie in dit topic dat er twee kampen zijn ontstaan, het ene kamp is van mening dat er teveel onzin is in de HK en het andere kamp denkt dat het wel meevalt.

Ik ben van mening dat posts over masturbatie of andere sexuele handelingen die verricht kunnen worden gewoon gepost kunnen worden, mits het topic over dit onderwerp gaat.
En dit gebeurt gewoon niet, dit soort reakties worden in een topic geslingerd die ook maar iets met foto's, vrouwen te maken heeft.
Dat is in mijn ogen gruwlijk fout, zeker wanneer andere mensen dit gedrag nog gaan verdedigen ook. :{

Het gaat er niet om of dit kan ja of nee, het gaat erom dat een topic voor iedereen een beetje leuk moet zijn.
Ik wil ook niet iedere keer dit soort ongein tegenkomen.

Ja, maar ik hoef die topics toch niet te lezen?
Nee idd, maar zo hoort het niet te zijn, de HK is voor/van iedereen, dus enige kuisheid mag er wel zijn.

Een openbare plaats (bar) is ook voor iedereen toegankelijk, daar kun je ook met iedereen praten.
Maar reken er alvast maar op dat wanneer je hard roept dat je zit te 'rukken' op die griet voor je, dat dit gedrag niet wenselijk is.

En geloof me, wanneer je daar ineens naaktfoto's op de muren plakt dan zal de uitsmijter jou op straat zetten.

Oke, ik geef het toe, dit was een kromme vergelijking.
Maar dit had als doel een beeld te vormen.
Is het nou werkelijk zo dat er maar een paar mensen zijn die net als Hezik, ik, het zelfde denken?
Ik denk het niet.

De HK is leuk om af en toe in te posten zodat je ff lekker kunt ouwehoeren, maar dit moet niet altijd gebeuren.
Ook is de HK er om de onzin uit de techfora te houden, vergeet dit niet.

* bazs2000 kan zich de tijd nog heugen dat er geen HK was, SG ontplofte toen bijna van de ellende.
Ook de techfora werdern toen 'bemeukt' met onzin.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn. :?

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Op donderdag 04 april 2002 18:08 schreef Bladiebla het volgende:

Allesbehalve beledigend bedoeld, maar ik vind deze opmerking uit jouw mond erg ongepast, gezien jouw reactie in dat "AAAAAAAUUUUUWWWWW!!"-topic in de HK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 04 april 2002 20:43 schreef bazs2000 een redelijk verhaal
Oke maar ik denk dat het verschil is dat ik die opmerking van bijv die zus "Heb je geen grotere foto, dit rukt zo moeilijk" oid zie als grap.
Ik kan daar om lachen.
Als mensen dat niet kunnen dan niet, maar om daar nou zo'n ophef over te maken...
Denk dat iedereen die op GoT komt toch wel een hoog genoeg niveau zou moeten hebben om fatsoenlijk met dit soort reacties om te kunnen gaan.

Als iemand om zo'n opmerking een topic in LA opent om te zeggen dat dat verboden moet worden denk ik niet dat je gezond bezig bent.

Zeg dan gewoon in dat topic dat je dat geen leuke omerking vind oid en klaar.
Op donderdag 04 april 2002 19:16 schreef hezik een lulverhaal over niveau in HK
Ach dat gelul over niveau in HK.
Wordt je daar nou zelf niet moe van? Dat je je daar nou zo druk over maakt...
De HK is er om de onzin van de rest van GoT af te houden en nu wil jij een mooi niveau hebben?
Ben het met je eens dat sommige topics nergens op slaan maar dat zal je altijd blijven houden.
Ik vraag me af wat jij dan graag in HK ziet? Want zoals je al zei en ik ook heus wel weet je bent er best vaak en zo hoog vind je reakties nou ook niet altijd hoor....
Maar zeuren kan iedereen, met iets beters komen niemand dus dan mag je naar mijn mening ook niet zeuren.

Goed we gaan nu lullen over andere dingen het ging om rukken dus laten we hier maar niet over verder gaan, denk toch niet dat je gelijk krijgt, ik ga naar Tiësto, de groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Op donderdag 04 april 2002 19:16 schreef hezik het volgende:

[..]

Ach kom nou toch. Je wilt toch niet gaan zeggen dat de HK een hoog niveau heeft?
[..]
speciaal dat regeltje wil ik ff als volgt op reageren:

BOEIT DAT NIVEAU :? mij niet i.e.g. er moet hier eens niet gezanikt worden over niveau dit niveau dat....

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 04 april 2002 21:33 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

speciaal dat regeltje wil ik ff als volgt op reageren:

BOEIT DAT NIVEAU :? mij niet i.e.g. er moet hier eens niet gezanikt worden over niveau dit niveau dat....
eh, eigenlijk wel.. Kijk op "onzin voor je leven" op fok!. Best grappig, maar absoluut niet zoals wij het willen hebben.

En daarnaast lijkt het lage replyniveau bij sommige users korte nogal negatieve bijwerkingen te hebben..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023

Op donderdag 04 april 2002 12:06 schreef Basszje het volgende:
Dan kan je net zo goed ook al die 1000 lekkere vrouwen topics richting prullenmand gooien. Dat is n.l. ook sexueel gefrustreerd en wellicht niet 'gewenst' in de HK ( zeker niet omdat er ook mensen < 16 komen natuurlijk ) .

Veel van de foto's gaan tegenwoordig trouwens wel ver ( c.q. net niet faqloos ) .
Hmmm... ik geloof dat helemaal niemand er in zijn argumentatie rekening mee houdt dat er hier ook nog tweakers van het andere geslacht rondlopen... :{

Overigens wil ik dit alleen even melden ter aanvulling op de discussie, ik ben persoonlijk niet voor zo'n verbod en ik irriteer me ook niet echt aan al die 'babe'-plaatjes hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 04 april 2002 20:43 schreef bazs2000 een zeer inzichtvolle post
Ik zie in dit topic dat er twee kampen zijn ontstaan, het ene kamp is van mening dat er teveel onzin is in de HK en het andere kamp denkt dat het wel meevalt.
Je hebt altijd twee kampen (en een mooi groot grijs gebied), hiertussen moet je kiezen en dat is moeilijk.

Zoals je zelf al aangeeft: Zonder HK wordt het veel erger en dat kan echt niet de bedoeling zijn.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De HK is er om de onzin van de rest van GoT af te houden
Nee. Daar is de HK dus NIET voor bedoeld. Als dat de bedoeling was had het onzinforum nooit gesloten hoeven te worden. Dat is gelijk het misverstand waar het mij om draait.
Ben het met je eens dat sommige topics nergens op slaan maar dat zal je altijd blijven houden.
Idd. wel als je zoals jij gewoon maar slikt en er niets van zegt.
Ik vraag me af wat jij dan graag in HK ziet? Want zoals je al zei en ik ook heus wel weet je bent er best vaak en zo hoog vind je reakties nou ook niet altijd hoor....
Zoals je zelf al aangeeft dien je je aan te passen en dat doe ik vooralsnog nog. Overigens liggen mijn reacties waar jij op doelt wat mij betreft al aan de ondergrens.
Maar zeuren kan iedereen, met iets beters komen niemand dus dan mag je naar mijn mening ook niet zeuren.
Is een losse opmerking die nergens op slaat, immers ik stel wel degelijk iets voor ter verbetering.

Voor de rest valt het mij op dat je op geen enkel argument van mij ingaat en gewoon elke keer hetzelfde blijft posten. Ik denk dat _wij_ iig het er nooit over eens zullen worden.

//edit
zie bij nalezen dat ik een vraag vergeten ben; nl. wat ik liever in de HK zie. Als voorbeeld daarvan kan ik de fotosoep topics noemen, de babe threads (mits het binnen de grenzen blijft), leuke filmpjes/plaatjes, verhalen zoals 'ik verga van de pijn', iemand die een pinautomaat op een BSOD ziet staan (en er een foto van heeft), ergenissen in het verkeer of algemene discussies over het verkeer. Zeg maar een beetje richting SG maar dan meer met humor. Wat ik er niet zou willen zien is topics als 'scheer nooit je zak', 'ik ga schijten', 'hoe vaak trek jij je af', 'kijk eens hoe lelijk deze gast is' en reacties als 'oud', 'ben er al 4 keer over gekomen' enz. Ik wil best eens een lijstje samenstellen van topics zoals ze volgens mij wel HK-waardig zijn en zoals ze dat niet zijn.

Volgens mij is het ook een misvatting te denken dat de HK een superdruk forum moet zijn. De HK is imo niet bedoeld zuiver alleen om verveelde pubertjes van de straat te houden. Ik zou graag zien dat die mensen wat meer van de IRC chat gebruik gaan maken, dat past volgens mij ook beter bij wat zij willen (overloos gezwets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 13-10 19:54
Op donderdag 04 april 2002 22:38 schreef Floris het volgende:

[..]

Je hebt altijd twee kampen (en een mooi groot grijs gebied), hiertussen moet je kiezen en dat is moeilijk.

Zoals je zelf al aangeeft: Zonder HK wordt het veel erger en dat kan echt niet de bedoeling zijn.
De HK is en blijft een uitlaatklep, maar een iets strenger beleid zou mijnsinziens beter zijn. Niet meer van die dingen toestaan die niet leuk zijn. Kijken of een user al eerder zoiets gepost heeft, niet zo is het iets in notes erbij, anders moet je gewoon gelijk een OW geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus "lik me reet" kan ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 04 april 2002 23:14 schreef canalplus het volgende:
Dus "lik me reet" kan ook niet?
Euh nee :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu maar wachten op het nieuwe forum.
Nieuwe toegangregels, en wie dan nog over de schreef gaat in de HK...-> Daar is de (digitale) uitgang met het bordje "BAN" erboven gehangen.

Consequenter beleid dus.
Wel regels maken en invoeren maar niet controleren of ze nageleefd worden (lijkt de Nederlandse staat wel...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Op donderdag 04 april 2002 19:16 schreef hezik het volgende:
[..]
Ik weet dat er nu al stemmen op gaan 'm tijdelijk te sluiten.
[..]
Wat nou tijdelijk? gewoon exact de onzin forum achterna!

Het is "drukjes" op het forum. Tijd om bepaalde deuren te sluiten. Een zou al genoeg zijn. Precies die van de HK.

Maar dat kna ook komen omdat ik praktisch nooit in de HK zit. :+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op donderdag 04 april 2002 23:55 schreef dusty het volgende:
Wat nou tijdelijk? gewoon exact de onzin forum achterna!
Het is "drukjes" op het forum. Tijd om bepaalde deuren te sluiten. Een zou al genoeg zijn. Precies die van de HK.
Maar dat kna ook komen omdat ik praktisch nooit in de HK zit. :+
Dat gaat niets oplossen, met het sluiten van de HK verplaatst de onzin zich richting SG, NSTM en de andere fora.
Dit zag men ook in nadat het OF gesloten werd, daar is toen de HK voor in de plaats gekomen, en ik geloof dat de naam huiskamer werd meegegeven aan dat forum om gezelligheid uit te stralen. :)

Wat denk je dat er zou gebeuren wanneer de HK weer het onzin forum zou heten?
Dat zou volgens mij een nog grotere puinhoop betekenen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Als ik me niet vergis, was dat in een thread met foto's van zussen en vriendinnen van de zussen van de tweaker...

Ik ben misschien preuts dan of kortzichtig, maar ik vind het ook niet zo prettig als er zo over gesproken wordt, wat mij betreft hou je dit soort dingen dus voor je.

Ik bedoel: Poepen is ook de normaalste zaak van de wereld, maar ik ga toch ook niet vertellen dat ik net 5 minuten scheten heb moeten laten omdat ik al persend mijn drol verzocht mijn lichaam te verlaten, waarna deze uiteindelijk ok mijn endeldarm verliet om al spetterend in de pot tot stilstand te komen, waarna ik welgeteld 17 velletjes nodig had om mijn kringspier schoon te maken?

Of is dat ook wenselijk?

Kijk. DAT is nou een vies verhaal.

Sex is toch heel normaal. Ieder persoon "van boven de 16" doet hier toch aan mee. Of je dat nu aleen doet of met ze 10'en.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbusquet
  • Laatst online: 06-08 11:23
Ach mensen, maak je toch niet zo druk. Als er echt hele erge dingen gezegd worden dan wordt daar toch wat aan gedaan.

Je moet niet vergeten dat dit forum toegangkelijk is voor mensen van alle leeftijden. En natuurlijk zitten er ook een stelletje pubers tussen die het over sex hebben. Wat geeft dat nou ?! Zolang het niet te erg wordt.. We zijn immers toch niet van de zwarte kousen; en betrekken iedere directe of indirecte enigsinds sexueel-gerelateerde opmerking meteen tot onszelf ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Pagina: 1