© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Ik vlieg zelf met Flanker 2.51.
Dat is Flanker 2.5 met wat bug-fixes.
Flanker maakt nog altijd gebruik van maar één joystick (maakt niet uit of dit game-port of USB is)
Ik heb met Flanker 2.51 over een netwerk goede ervaringen, over Internet speel ik het niet.
De community is een beetje opgesplitst in drie delen:
- een groep die IL-2 is gaan vliegen
- een groep die op LockOn wacht
- een groep die ondanks alles Flanker blijft vliegen
Er worden geen officiele patches meer uitgebracht, maar er zijn nog wel mensen die missies maken.
Met een Duron 700 moet het denk ik wel lukken, alleen zijn er mensen die nogal problemen hebben met Flanker en XP (zie het Flanker 2 Forum)
Een leuke patch voor Flanker is de Su-39 patch. Hiermee kun je met een Su-39 Frogfoot vliegen. Alleen de cockpit is die van een Su-27.
Volgend weekend (13-14 april) is in het Militaire Luchtvaart Museum de Lowland Gorilla Tiger. Hier zijn wij met het Dutch Flanker Display Team ook vertegenwoordigd. (zie mijn sig voor de links)
Ik zou zeggen: Kom ff langs. De toegang is gratis.
Dutch Flanker Display Team
You can't be lost if you don't care where you are
• IL-2 vloog ik alDe community is een beetje opgesplitst in drie delen:
- een groep die IL-2 is gaan vliegen
- een groep die op LockOn wacht
- een groep die ondanks alles Flanker blijft vliegen
• Ik wacht met smart op Lock-On
• Flanker is te interessant om te laten liggen, dus ga ik daar maar mee aan de slag.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
© ocf81 1981-infinity
falcon moeilijk genoeg. idd. maar als je falcon eenmaal door hebt, ken je de basics van de meeste jetsims wel.
© ocf81 1981-infinity
Komt nog bij dat ik de Flanker een geweldig toestel vind. (zelfs nog nadat ik er in 1999 op Le Bourget eentje heb zien crashen, was een Su-30MKI)
ik speel oook il-2
ik wacht ook op LOMAC
tampert, kriminalpolizei
vraag maar aan RoOp vrijdag 05 april 2002 23:57 schreef Evilernie het volgende:
ik wil het wel eens "proberen"
ik speel oook il-2
ik wacht ook op LOMAC
of koop hem voor €15 bij www.comcol.nl (nu ff niet op voorraad, maar zou er binnen 2 weken zijn)
© ocf81 1981-infinity
Wel meteen upgraden naar 2.51. Scheelt een hoop bugs.Op zaterdag 06 april 2002 01:24 schreef ocf81 het volgende:
[..]
vraag maar aan Ro
of koop hem voor €15 bij www.comcol.nl (nu ff niet op voorraad, maar zou er binnen 2 weken zijn)
was ik ook van plan, maar thnx voor de tipOp zondag 07 april 2002 00:47 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Wel meteen upgraden naar 2.51. Scheelt een hoop bugs.
© ocf81 1981-infinity