[CS] Wat verwachten we van Steam?

Pagina: 1
Acties:

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Topicstarter
Ik zou graag willen weten wat we, als CS spelers, van STEAM verwachten, aangezien het een zeer belangrjik deel van de nieuwe CS update is die in Q2 van 2002 verwacht wordt.

Vanaf Counterstrike-condition-zero zullen alle updates enkel via STEAM te downloaden:

- STEAM wordt een onderdeel van CS en zal via je harde schijf, een cd-rom of direct via het internet updates installeren. Dit zullen vaak (kleine) updates in de vorm van bestanden zijn, maar het kan ook alleen informatie (tekst?) bevatten, al deze informatie heet de "content".

- Je zult jezelf moeten aanmelden en identificeren als je communiceert de STEAM-servers, alleen dan kun je de actuele content downloaden. Het downloaden hiervan kun je zo configureren (bandbreedte en CPU-load) dat het op de achtergrond download, met z.g. "preloaders"

- Als je de actuele content met STEAM download en opslaat op een vaste plek op je harde schijf, de "cache", dan zal STEAM automatich de oude content aanvullen of vervangen door de actuele content. Het voordeel hiervan is dat je informatie niet dubbel hoeft te downloaden en je niet meer ftp-servers hoeft af te zoeken naar de juiste update.

Als Valve dit systeem gaat gebruiken voor CS en gaat ondersteunen, dan kunnen ze vaker een kleine patch uitbrengen die een kleine bug of cheat verhelpt.

De reden dat ik jullie mening zo graag wil, is om te kijken naar de mogelijkheden van STEAM om CS GLOBAAL, dus niet alleen op Strikerz :P, weer cheatvrij te krijgen.

bronnen:
steamsupport
Gamers.nl
steam beta support forum

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

persoonlijk doe ik al het updaten liever zelf, geld voor alle software.

Daarnaast zal, zo lang als de software vanaf je eigen computer draait, het cheaten nooit uit te bannen zijn.

Verwacht er geen wonderen van.

de betaler vervuilt

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op donderdag 04 april 2002 01:48 schreef GA!S het volgende:
persoonlijk doe ik al het updaten liever zelf, geld voor alle software.

Daarnaast zal, zo lang als de software vanaf je eigen computer draait, het cheaten nooit uit te bannen zijn.

Verwacht er geen wonderen van.
idd, punkbuster heeft even gewerkt, pala was daarna ook ff leuk, maar alles wat clientside draait is cheatable, de truuk is om de kans zo klein mogelijk te maken.

En ik hoop dat die kans klein, zo klein, word.

Verwijderd

IK verw8 er ook niet veel van.... En cs guard is ook zo lek als een zeef het meest effective is gewoon zodra er mensen op een server zitten een admin erbij om het een beetje te monitroren, de nieuwe cs guard heeft zelfs zoŽn gut bug waardoor je console weg is :(

Kut cheaters is weinig tege te doen alleen een admin kan uitkomst beiden af en toe...

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik denk dat het niet lang stand zal houden omdat het client-based is....
Nu ik er aan denk...Er is (vlgs mij) nog niet een server/anti-cheattool geweest die beiden verlangde he?! Dus zowel client als server....Mischien een idee?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"