AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
mooi inelkaar gezet..
hulde
btw leuke muismat
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Keep up tha good work
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
[heheh]
een echte tweaker drinkt PILS, chicca's drinken Bacardi Breezzzza's
[/heheh]
...gamen blijft leuk...
Except for that Philips writer thingy
Verwijderd
Money for nothin' and your chicks for free
too fly for a white guy
Verder een klasse mod!!
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.
en btw een echte tweaker drinkt gewoon bier
Verwijderd
unreal is een beetje minder..
maar ziet er goed uit!
is die kast los verkrijgbaar ?
Op donderdag 04 april 2002 09:45 schreef fatalharry het volgende:
leuke mod
en btw een echte tweaker drinkt gewoon bier

Simpele, maar wel mooie en nette mod!!! Haal alleen dat Unreal plaatje/dingetje weg, dan is ie pas echt af!
Verwijderd
tipje voor dat unreal, pak een dik lettertype, en wat overtrekpapier, en ga het figuurzagen
kun je met die draaiknoppen de verlichting traploos instellen
owja en doe mij maar een biertje...
Ehm ja dat unreal is eruitgeboord en was eerst best wel mooi met de gorende ccfl erachter maar dies kapot gegaan...Op donderdag 04 april 2002 10:12 schreef spacy_ het volgende:
die staat er zeker gekleurd op ;-) !!
tipje voor dat unreal, pak een dik lettertype, en wat overtrekpapier, en ga het figuurzagen
kun je met die draaiknoppen de verlichting traploos instellen
owja en doe mij maar een biertje...
EN de onderste baybus is voor de 4 (3) neon's en de bovenste 4 schakelaars zijn voor 4 fans en je kunt ze dan ook meteen met de potmeter de rpm regelen, fan aan = groen led en uit = rood led ( tri colour led's ).
Die BrEeZaHhs had ik gepakt omdat me vriendin er toevallig was, die lust dat wel
En veel reacties op de drinkbare vloeistoffen zeg
Waar heb je die alu knoppen vandaan?Zelfgemaakte Fanbus
Verwijderd
Keep on moddin'
/me drinkt veel aanmaaklimonade, das goed voor lichaam en geest..
Verwijderd
Wel jammer van dat unreal.
Mooie knoppen trouwens (van je fanbus)
Gekocht bij de lokale electroboer...Op donderdag 04 april 2002 14:16 schreef apereet het volgende:
[..]
Waar heb je die alu knoppen vandaan?
EN ik zal dat ut logo frontje er maar afhalen, of de nieuwe groenen ccfl kopen en erachter zetten dan gaan de letters oplichten das ook vet...
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
heheFF me oude 3 weg car speakers van 100 wat op me dtt set aangesloten
je kan net zo goed een ander prutsspeakertje erop zetten..die 100 watt krijg je er echt neit uit,..hooguit dat je je setje op blaast als je em et hard zet
verder...
vette case!!
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
lol.. geen pils maar bier!Op donderdag 04 april 2002 03:34 schreef Selachii het volgende:
ziet er goed uit! mooie zilvere knoppah !
[heheh]
een echte tweaker drinkt PILS, chicca's drinken Bacardi Breezzzza's
[/heheh]
op een dag drink je geen bier meer, maar grolsch (schade!!!!! )
op een dag meot iedereen hertog jan drinken..
(sorry dit gaat weer nergends over
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
To be determined...
Zoals iedereen vind ik ook die unreal letters niet mooi..
En ik heb een lichte voorkeur voor een zwarte case, maar vooral de 1ste pic is erg mooi!!