Toon posts:

asus v6600 geforce 256 dood ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,vraagje aan de experts , ik kwam er net achter dat de fan (5 dagen geleden vervangen ) van mijn geforce kaart niet draaid . Kabeltjes nageken enzo , conclusie fan dood !
Zou mijn kaart nu ook een beetje doorgebakken zijn , cq dood ? (ik ga ervan uit dat ik zeker 2 avonden flink gespeeld heb zonder fan ,want het liep al niet echt soepel meer allemaal (games) .
Iemand enig idee of ik mijn kaart kan testen met een proggie ?
Ik speel namelijk heel veel age of empires II , maar als ik nu speel dan binnen 5 min crashed het spel .

Verwijderd

Topicstarter
Oja ,ik heb nu een oude cpu fan erop gezet , maar als ik in sisoft sandra kijk naar de eigenschappen voor mijn kaart dan zegt die dat "board tempature 83 celcius
"chip tempature 83.5 celcius
"aux tempature 21.5
is . Maar de originele fan zit er niet meer op , kan de temperatuur dan nog wel exact gemeten worden ?

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als ie echt dood was had je al helemaal geen beeld...
AoE2 is nou niet bepaald een grafisch hoogstandje, ik had het laatst nog eens gespeeld op een 2mb videokaart. Ik zou dus maar eens op zoek gaan naar de originele cooler en te kijken hoe dan de prestaties zijn.

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

zet er een blue orb met dmv tai-rips of ijzerdraadjes.... heb ik ook gedaan en het scheelde veel (nadat mn asus fan het niet meer deed ;()

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-08 16:36
Op donderdag 04 april 2002 09:08 schreef Thund3rKn0L het volgende:
zet er een blue orb met dmv tai-rips of ijzerdraadjes.... heb ik ook gedaan en het scheelde veel (nadat mn asus fan het niet meer deed ;()
Hoe zet je er zo'n blueorb op? want die heatsink zit zonder schroeven vast aan de kaart. Moet je die er gewoon aftrekken of zo :?

www.hetbsg.nl

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 13:12 schreef Beelzebub888 het volgende:

[..]

Hoe zet je er zo'n blueorb op? want die heatsink zit zonder schroeven vast aan de kaart. Moet je die er gewoon aftrekken of zo :?
niet doen want dan heb je binnen de kortste keren een gpu in je hand... zoek ff in de search hoe dat moet want hij moet ff in je diepvries eraf vriezen als hij zonder schroeven vast zit...
Pagina: 1