Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-06 00:59

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Topicstarter
Ik ben van plan om binnekort de Z-540 aan te schaffen. (mijn eerste echte pc speakers :D )
Maar nu weet ik niet wat ik hoe ik de speakers en de sub neer moet zetten.
Probleem is namelijk dat de computer rechts in een hoek staat en links er van sluit gelijk mijn bureau tegen aan. Weet alleen dat 2 speakers naast de monitor komt te staan, maar wat moet ik met die andere 2 en de sub :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou, de andere twee zet je achter je neer, of hang je op ofzo. De sub zet je op de grond neer. Of waar je het fijn vindt...

Lijkt me nogal logisch eerlijk gezegd :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 00:32 schreef JvS het volgende:
Nou, de andere twee zet je achter je neer, of hang je op ofzo. De sub zet je op de grond neer. Of waar je het fijn vindt...

Lijkt me nogal logisch eerlijk gezegd :?
Daar had ik al aangedacht eigenlijk.
Owja.. ben vergeten om er bij te vertellen dat op nog geen half meter afstand mijn bed staat :D En pappie en mammie hebben ook nog 2 kleine lastige 'huisdiertjes' thuis :P
Dus dat wordt ook een probleem, hebben jullie geen andere alternative oplossingen waar ik zo niet op kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Lees dit artikel eens door over de plaatsing van speakers. Er worden een aantal mogelijkheden genoemd waarvan jij mag uitkiezen welke het best toepasbaar is in jouw ruimte.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 01:04 schreef Tyrian het volgende:
Lees dit artikel eens door over de plaatsing van speakers. Er worden een aantal mogelijkheden genoemd waarvan jij mag uitkiezen welke het best toepasbaar is in jouw ruimte.
`He tnx, ik lees het wel ff door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke de front speakers is dus geen probleem en dat geld ook zo goed asl mogelijk voor je sub (niet echt gebonden aan een vaste plek dus ) Je rear spaekers zou je achter je neer kunne zetten op standaards (die je zelf inelkaar knutseld) of bv aan het plafond hangen (desnoods monteer je ze aan het plafond mbv omgekeerde standaards :) zeg maar. Of misschien is er wel een mogelijkheid om ze mbv een bepaalde constructie aan je burostoel te knuppen.
Pagina: 1