Toon posts:

socket 370 naar slot 1 converter vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik heb een 566 celeron (fc-pga) met een socket 370 naar slot 1 converter. De coverter is mij verkocht als fc-pga compatible. Maar in de gammele beschrijving van de made in China (no offence) converter wordt alleen ppga genoemd. De pc start wel op. Kan dit, dwz heb ik dan automatisch een fc-pga converter of doet ie het ook met een ppga converter (ik heb nl wel opstart problemen)?
merci
victor

Verwijderd

Zeker doet ie het (want je celeron loopt op een fsb van 66.. dus heb je geen fcpga nodig)..
Maar wat voor problemen (en hardware) heb je?

Verwijderd

Topicstarter
bij het opstarten vindt ie nog maar 64 van de 128 Mb RAM ! In een andere pc is alle 128 Mb er nog en met de oude cpu gaat ook alles goed. Mobo is een abit bx6r2. Ik dacht dus dat het misschien aan de converter lag...
ik ben niet eens aan het overclocken :)
merci,
victor

Verwijderd

Je PC start wel op: kom je tot in Windows (of Linux, BeOS, Free BSD, etc,etc)???

Verwijderd

Heb je de geheugeninstellingen in de bios goed? Heb je het geheugen goed op het moederbord geprikt? Probeer de banken eens om te wisselen (kan aan moederbord liggen)

Verwijderd

Topicstarter
alles werkt normaal van word to UT, alleen heb ik 64 ipv 128! De dimm sockets wisselen werkt niet, hij start alleen op als de dimm in socket 1 zit (is dat normaal bij een bx6r2?). Laatste bios, alles goed ingesteld....tja
bedankt voor jullie hulp zover
victor

Verwijderd

Is het 1 dimm? anders kun je de andere eens in de 1ste bank zetten..
Pagina: 1