Omdat mijn dangerden chipset blok niet om mijn mobo paste dacht ik slim te zijn om de twee in de weg zittende condensatortjes (zijn het wel condensators?->pics) weg te halen en de verbinden met draadjes.
Toen ik ze echter probeerde los te solderen ging dat niet (iets te lompe soldeerbout). Maar goed, ik een beetje wrikken aan die dingen en ze kwamen zowaar een beetje omhoog. Na nog meer wrikken kwamen ze los van de pinnetjes waarmee ze aan het mobo bevestigd zaten.
Het probleem is nu dat ik die pinnetjes er niet meer in krijg. De gaatjes zijn simpelweg te klein en na wat frustrerende pogingen brak er zelfs een pinnetje af
..
Wat nu te doen?.. kan ik er gewoon een ijzerdraadje oid instoppen?
Wat pics voor de 'duidelijkheid':

(Ja, bij dit condensatortje kreeg ik wel een pinnetje losgesoldeerd)
Please help me out...
Toen ik ze echter probeerde los te solderen ging dat niet (iets te lompe soldeerbout). Maar goed, ik een beetje wrikken aan die dingen en ze kwamen zowaar een beetje omhoog. Na nog meer wrikken kwamen ze los van de pinnetjes waarmee ze aan het mobo bevestigd zaten.
Het probleem is nu dat ik die pinnetjes er niet meer in krijg. De gaatjes zijn simpelweg te klein en na wat frustrerende pogingen brak er zelfs een pinnetje af
Wat nu te doen?.. kan ik er gewoon een ijzerdraadje oid instoppen?
Wat pics voor de 'duidelijkheid':
(Ja, bij dit condensatortje kreeg ik wel een pinnetje losgesoldeerd)
Please help me out...