Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Wtf sinds wanneer is die gratis 
/me Will heeft daar gewoon nog voor betaald. Ik heb er wel een officieel cd'tje bij
/me Will heeft daar gewoon nog voor betaald. Ik heb er wel een officieel cd'tje bij
There is no magic.
Verwijderd
op freeloader kan je een heleboel spellen gratis dl, maar toen de P2P software kwam ben ik daar op over gestapt
Verwijderd
het geintje was dat je op een paar banners moest klikken voordat je het laatste bestandje kan dl (bijvoorbeeld de exe ofzo) maar het werkt dus wel
Het probleem met P2P software is dat je niet altijd weet of je krijgt wat er staat, en daar hoef je je hier geen zorgen om te maken. En je hebt het niet illegaalOp woensdag 03 april 2002 23:09 schreef triple--6 het volgende:
op freeloader kan je een heleboel spellen gratis dl, maar toen de P2P software kwam ben ik daar op over gestapt
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Ik knapte een beetje af toen ik fullscreen cubeclub-reclames kreeg van die site, maar goed. Je gaat wel de muziek missen, en juist dat vond ik erg goed in GTA en GTA London.
Er zwerft ook ergens bij de site van de makers een Mission Pack 2: London 1969 rond, een uitbreiding voor wie London 1961 uit heeft (en brengt de moeilijkheidsgraad weer terug op GTA1-niveau).
Er zwerft ook ergens bij de site van de makers een Mission Pack 2: London 1969 rond, een uitbreiding voor wie London 1961 uit heeft (en brengt de moeilijkheidsgraad weer terug op GTA1-niveau).
Verwijderd
ik heb daar een hele tijd geleden hidden &dangerous gedownload maar had alleen eerste 2 levels die andere waren er nog niet.En het waren erruugg veel bestanden...
Ja man, voor die paar tientjes zou ik het origineel halen heb je er tenminste ook de ultravette sound of the seventies bij die je ook gewoon in je CD-speler af kunt luisteren. Of in je Discman in de trein
Rebuilding knowledge database
Klopt, het is wel legaal, en het is nog leuk ook. 
Tijdje terug zag ik hem al eens langskomen ja.
/edit/
Ik kom er net achter dat dit post 3000 is.
Tijdje terug zag ik hem al eens langskomen ja.
/edit/
Ik kom er net achter dat dit post 3000 is.
🌞🍃
Freeloader bestaat al zo lang dat jullie NU pas wakker worden damn
He, he handig. Heb het cd-tje ook nog ergens liggen, maar ik heb het eerder gedownload dan dat ik het cdtje kan vinden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
Over de legaliteit van Freeloader is discussie. Ik zou ff voorzichtig zijn met dat linkje. Ik ken die site al jaren en ik moet zeggen dat het een beetje nep lijkt. Ik bedoel; je hebt geen licentie en het spel wel. Dat is toch wel "a tad strange" denk je niet
en er staat ook dat echte patches niet werken oidOp donderdag 04 april 2002 17:00 schreef NME het volgende:
Over de legaliteit van Freeloader is discussie. Ik zou ff voorzichtig zijn met dat linkje. Ik ken die site al jaren en ik moet zeggen dat het een beetje nep lijkt. Ik bedoel; je hebt geen licentie en het spel wel. Dat is toch wel "a tad strange" denk je niet
en dat je als je wilt updaten een aparte freeloader patch ofzo moet hebben...

nouw dacht het dus niet, ik ga wel origineel kopen of bij kazaa weg halen zei ik dat nou echt???
Verwijderd
voor zover ik het begrepen heb werkt freeloader samen met de game makers uitgevers en krijg je een geripte, maar wel legale versie van het spel.Zij kopen de licentie ofzo met het geld wat ze via de ads verdienen...
Ik heb 'm hier nog gepost volgens mij toen GTA1 daarop kwam..Op donderdag 04 april 2002 16:25 schreef Qorne het volgende:
Freeloader bestaat al zo lang dat jullie NU pas wakker worden damn
Niks illegaals aan die site hoor.
Bestaat ook al een tijdje.
Nog nooit iets vanaf gehaald.
Bestaat ook al een tijdje.
Nog nooit iets vanaf gehaald.
Deze site is al bijna 2 jaar oud, toen kon het ook al
Pagina: 1