Is er zo'n dergelijk stekkertje aanwezig? Heb zelf een aantal 'normale' gamepads/joysticks en een stuurwiel, maar kan geen van allen op m'n laptop aansluiten. Iemand die weet waar ik een USB naar Gameport stekkertje kan halen?
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Kun je dan gewoon meerdere devices tegelijk laten werken?? Dat zou dan zeer strak zijn! (Kan ik eindelijk dat stomme toetsenbord aan de kant flikkeren als we met z'n tweeen an het racen zijn!)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 21:37 schreef Digital-DNA het volgende:
Kun je dan gewoon meerdere devices tegelijk laten werken?? [/quote]Ik heb met deze dingen geen ervaring, maar volgens mijn heb je dan gewoon twee (of nog meer) fysieke gameports waar je dus ook meerdere pretstokken aan kan hangen. Moet je software wel met meerdere sticks om kunnen gaan, maar dat kunnen de meesten wel.
Herinner me een erg oude computer waar een gameport op het mobo zat en daar kun je dan door bijvoorbeeld een soundkaart met gameport erbij te drukken ook al twee pretstokken aan hangen.
Kun je dan gewoon meerdere devices tegelijk laten werken?? [/quote]Ik heb met deze dingen geen ervaring, maar volgens mijn heb je dan gewoon twee (of nog meer) fysieke gameports waar je dus ook meerdere pretstokken aan kan hangen. Moet je software wel met meerdere sticks om kunnen gaan, maar dat kunnen de meesten wel.
Herinner me een erg oude computer waar een gameport op het mobo zat en daar kun je dan door bijvoorbeeld een soundkaart met gameport erbij te drukken ook al twee pretstokken aan hangen.
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P
Bij mijn Logitech WingMan zat het er gratis bij maar je driver moet het wel ondersteunen... alleen het stekkertje is niet genoeg...