Scrollen & raar beeld

Pagina: 1
Acties:

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 21:45

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Topicstarter
Als ik scrol op tweakers.net raakt mijn computer de weg een beetje kwijt. Om een of andere reden gebeurt het echter ALLEEN op tweakers.net.
Is er iemand die dit herkent, en een oplossing weet (het groenige komt dus omdat ik ff een klein gifje van heb gemaakt, dat is niet het probleem)?

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/l.w.j.tijssen/vraag.gif

Ohja, Het is dus een win2k computertje, met een matrox g450

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Ook al is het alleen met Tweakers, het lijkt toch iets met je drivers te zijn imo. Heb je die al eens geupgraded? (of gedowngraded)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• MaHawK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03-2020
Ehm kan ook een prob zijn met de agp meuk.
Mocht je een athlon systeem hebben er is een registry patch te downloaden @ www.amd.com waarmee je het zou kunnen verhelpen.

Daar doe ik niet aan.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
heb je een kaart uit de voodoo serie? dit probleem heb ik op een van mijn workstations ook, met een voodoo banshee, het downloaden van een 3rd party driver voor de banshee verhielp het probleem

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 23:32 schreef OverSoft het volgende:
heb je een kaart uit de voodoo serie? dit probleem heb ik op een van mijn workstations ook, met een voodoo banshee, het downloaden van een 3rd party driver voor de banshee verhielp het probleem
Ohja, Het is dus een win2k computertje, met een matrox g450

:( soms........ |:( |:(

LEEES KRENG!!!!! :P :P ;)

• Luxx

Luxx

Topicstarter
Inmiddels heb ik de nieuwste driver, ik had de een na nieuwste maar dat lijkt geen verschil op te leveren. Direct na booten is het trouwens minder erg dan als het systeem een paar uur(of langer) draait.

Het is geen AMD systeem maar een PIII, op een BX-chipset. Het geheel is niet (meer) overgekloked, onderklokken van mijn videokaart (10% onder specs) helpt niet.

Verwijderd

Probeer dit eens:

Go to the following address and http://www.matrox.com/mga/support/drivers/files/ftp_util2.cfm download the Matrox Tweak Utility.

I would like you to use this utility to switch bitmap caching to off.

• Luxx

Luxx

Topicstarter
Bedankt, tot nu toe lijkt het te helpen. Wat doet dat bitmap caching eigenlijk, en waarom gaat het bij mij soms fout?

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 01:43 schreef Luxx het volgende:
Bedankt, tot nu toe lijkt het te helpen. Wat doet dat bitmap caching eigenlijk, en waarom gaat het bij mij soms fout?
Ik zou het echt niet weten.
Maar volgens het Matrox forum, zijn er meer mensen met jou en mijn probleem.
Ik ben er zelf ook nog niet achter in welke situaties het zich voordoet.
Ik heb vooral last als ik scrol in nieuwsgroepen.
Pagina: 1