Toon posts:

X-file

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laatst een zeer tot zeer vreemde ervaring...
Na het resetten van de pc kreeg een een vreemd zoemend/ratelend geluid uit m'n kast te horen. Dit bleek later de fan van de videokaart te zijn.
Vervolgens werd ik op originele wijze door de pc in de zeik genomen door de melding dat er geen besturingssysteem meer was....
Na een kleine controle kwam ik er achter dat zelfs alle partities op beide schijven door fox mulder waren meegenomen.
Na het ontkoppelen van mijn 2de schijf vond mijn pc de grap leuk geweest en startte windows weer op.(?)
Vervolgens nog een aantal keer de fan van de videokaart gehoord, maar dat is weer weg.
Een ruime maand later heb ik de 2de schijf weer eens prik gegeven, en de pc start gewoon fluitend op.

Zou hiervoor een verklaring zijn??
Ik hoor hem graag.

Verwijderd

Nog 149 posts te gaan.... of ben je serieus, ik volg het iig niet.

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Misschien iets mis met je power supply ofzo? Te weinig power om alles tegelijk aan de gang te houden lijkt het wel. Kijk es met een monitor proggie naar de waarden van je power of die wel hoog genoeg zijn of niet te erg schommelen.

All your base are belong to Chuck Norris

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik krijg hier de rillingen van. The truth is Out There!!!!

Even serieus, scan even met een recente virusscanner naar virussen en dan vooral naat Boot (MBR) virussen.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• DusHmaniac
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-09-2022

DusHmaniac

Boe!

Op woensdag 03 april 2002 22:40 schreef RAID-0 het volgende:
Ik krijg hier de rillingen van. The truth is Out There!!!!

Even serieus, scan even met een recente virusscanner naar virussen en dan vooral naat Boot (MBR) virussen.
Uuhm welk virus laat je pc ratelen en zit met de fan van je videokaart te fokken??

All your base are belong to Chuck Norris

Verwijderd

ik

Verwijderd

Topicstarter
Snelle reacties weer, erg leuk.
Zat inderdaad al aan de stroom te denken.
Werkt nu allemaal best, maar kan nooit kwaad ff te kijken....

Verwijderd

misschien je fannetje op je videokaart kapot, geeft storing in je agp en daardoor een fout in je ide controller?/

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Dat zoemen van die videokaart-fan wilt zeggen dat hij droog staat oftewel in onbalans en dus trilt en lawaai maakt. Met het virus bedoel ik dat het virus de MBR (main boot sector) heeft verandert enzo niet meer gevonden kan worden door een Windows.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

[/onzin]

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik kan dit gewoon niet als zijnde serieus beschouwen?.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.