Ik ben nu bij iemand anders en die draaien op beide pc's WinXP. Dus geen verwijzingen van ---> NT
want dat willen ze hier toch niet draaien. Er moet dus XP op blijven staan. Ik heb echt ALLES geprobeerd. En het zou allang moeten werken maarja, dus niet. Gewoon DHCP geprobeerd. Werkte niet. Toen zelf de ip's ingesteld inc subnetmasker. Werkt nog steeds niet. Sygate, Winroute en vanalles geprobeerd... Werkt nog niet. Gateways en DNS'en in zitten stellen maar nix 
Als iemand nog goeie id'en heeft laat het maar horen. En niet zeuren dat ik de search niet heb gebruikt of de FAQ niet heb gelezen. Ik heb alle onderwerpen onderhand van de search gelezen en de FAQ kennik allang. Heb bij zoveel mensen bij XP het netwerk werkend moeten krijgen maar dat was altijd in 5 min klaar. Dit is gewoon supervaag. Er staan btw ook geen firewalls aan of wat dan ook.
Hopenlijk dat iemand het weet want dit is gaar.
/edit
Hmm vaag. Als ik in dos command ping www.google.com ofzo doe dan pingt ie het wel, ip van google.com wordt zichtbaar maar allemaal timeouts. Misschien een kenmerk dat iemand herkent ofzo.
/edit2
Jippie, hij geeft nu ook al ping replies
Nu nog dat ie de sites weergeeft en dat ik gewoon kan connecten met icq etc.
Als iemand nog goeie id'en heeft laat het maar horen. En niet zeuren dat ik de search niet heb gebruikt of de FAQ niet heb gelezen. Ik heb alle onderwerpen onderhand van de search gelezen en de FAQ kennik allang. Heb bij zoveel mensen bij XP het netwerk werkend moeten krijgen maar dat was altijd in 5 min klaar. Dit is gewoon supervaag. Er staan btw ook geen firewalls aan of wat dan ook.
Hopenlijk dat iemand het weet want dit is gaar.
/edit
Hmm vaag. Als ik in dos command ping www.google.com ofzo doe dan pingt ie het wel, ip van google.com wordt zichtbaar maar allemaal timeouts. Misschien een kenmerk dat iemand herkent ofzo.
/edit2
Jippie, hij geeft nu ook al ping replies