Ik ga binnenkort overstappen op een P4 systeem hierbij wil ik tevens mijn geluidskaart vervangen. Ik heb nu een Isis kaart (seq. Cubase) maar ik wil overstappen op een wat stabielere kaart met minder latency en geen haperende audio of blauwe schermen. Ik wil maximaal 1200/1300 gulden uitgeven mischien heeft er iemand een idee????
Doe maar eens bij RME kijken.
De RME Digi96 kun je uitbreiden zoals jij dat wilt, en heeft vrijwel geen latency (1,5 mS op 96k) en zit precies binnen je budget.
De drivers zijn zo ongeveer de stabielste op de markt.
www.rme-audio.de
De RME Digi96 kun je uitbreiden zoals jij dat wilt, en heeft vrijwel geen latency (1,5 mS op 96k) en zit precies binnen je budget.
De drivers zijn zo ongeveer de stabielste op de markt.
www.rme-audio.de
Specs? Zie ondertitel...
Verwijderd
Ik ben heel happy met mijn EgoSys WaMiRack/24. Je kunt in dit topic:
[topic=317090/1/100]
heel veel info vinden over profi geluidskaarten, succes...
[topic=317090/1/100]
heel veel info vinden over profi geluidskaarten, succes...
Ik heb sinds een weekje een Audiotrak Maya 44 in mijn PC zitten. Wel een beetje uitpielerij wat de beste drivers zijn voor XP, maar nu alles werkt moet ik zeggen dat de geluidskwaliteit schitterend is.
Qua latency is die kaart erg snel te maken. Ergens in de buurt van 2 ms moet lukken. (In BPMstudio heb ik nu een latency van 50 ms, werkt prima)
Qua latency is die kaart erg snel te maken. Ergens in de buurt van 2 ms moet lukken. (In BPMstudio heb ik nu een latency van 50 ms, werkt prima)
Ik vind 50 ms. wel erg veel.. Ik gebruik het niet, maar de SB!Live heeft 'maar' 8 ms. Dan lijkt 50ms. me erg veel.Op donderdag 04 april 2002 11:18 schreef MisterDon het volgende:
Of weet ik iets niet? (nogmaals, ik zit niet zo 'into' professionele geluidskaarten)
Ik zat er een beetje naast. Ik heb op BPM 30 ms, en de kaart kan tot 1,5 ms met bepaalde drivers.
Zie anders ook www.audiotrak.net
Zie anders ook www.audiotrak.net
De RME lijkt me inderdaad een goede kaart maar volgens mij ben je met alleen de Digi96 niet klaar. Als ik me niet vergis zit daar nog geen Midi op hiervoor heb je weer aparte breakout boxen nodig en dan wordt het geheel een stuk duurder. Ik zit ook aan de hoontech DSP 2000 te denken
mischien is dat wel een goede optie.
mischien is dat wel een goede optie.
Pagina: 1