www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
de icons zijn gewoon hoofdletter gevoelig, is dus GEEN lief insectje 
:d werkt dus ook niet en
wel.
:d werkt dus ook niet en
C:\>_

kopieraait Webgoodie
Lees maar, snap je meteen waarom er niks aan gedaan kan worden
Tsss
heb zelf ook een parser geschreven, ietwat suffer misschien, maar het onderscheid tussen grote dubbele punt p en kleine dubbele punt p kon ik wel maken hoor.
Maar goed, verder geen drama van maken hoor
.
Maar goed, verder geen drama van maken hoor
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Daar hebben we dit voor OProgOp woensdag 03 april 2002 22:32 schreef OProg het volgende:
[afbeelding]
kopieraait Webgoodie
Lees maar, snap je meteen waarom er niks aan gedaan kan worden
kopieraait staat wel grappigOp woensdag 03 april 2002 22:35 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Daar hebben we dit voor OProg: ©
Dat wel jaOp woensdag 03 april 2002 22:36 schreef OProg het volgende:
[..]
kopieraait staat wel grappig
Ben ik nu iemand die de liefde bedrijft met een mier? Zojah.. sorry
Ik wil deze veranderd zien in:Op woensdag 03 april 2002 22:32 schreef OProg het volgende:
kopieraait Webgoodie
code:
1
2
| © Webgoodie Hosted by Traag |
je moet iets als da ding steeds populairder wordt
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Huh.. een grote dubbele punt een een kleine dubbele puntOp woensdag 03 april 2002 22:35 schreef Nestor het volgende:
Tsssheb zelf ook een parser geschreven, ietwat suffer misschien, maar het onderscheid tussen grote dubbele punt p en kleine dubbele punt p kon ik wel maken hoor.
Maar goed, verder geen drama van maken hoor.
Het is gewoon
is al eerder een topic over geweest && helaas niet mogelijk iets in topix te veranderen.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.