celine dion kopieren

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:43
ik heb hier de nieuwe cd van celine dion ( :r ), die heeft m'n moeder gekocht, ze wil nu dat ik er een kopie van maak voor in de auto, maar de cd blijkt dus beveilind te zijn tegen kopieren, er staat ook op het hoesje dat hij niet te beluisteren is op een pc of macintosh.

hoe kan ik dit omzeilen??

ik leech dagelijks allerlei zooi en brand die moeiteloos, wil ik eens een keer legaal bezig zijn (kopie voor eigen gebruik) gaat het niet!

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-04 12:03
met Clonecd ofzo misschien, het is zeker die nieuwe cd, ehm die heet ... ben het ff kwijt, heb hem heir wel op mp3 :D

• Goodielover
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02 22:19

Goodielover

Only The Best is Good Enough.

analoog overzetten. DUs CDspeler aansluit op line in en dan opnemen? Klinkt ouderwets, maar zal volgens mij wel werken

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07-2025
Als je een beetje mazzel hebt lukt het met Exact Audio Copy, (EAC), en zo niet, dan heb je pech gehad.
Voor die beveiliging (Dat is volgens mij dat Cactus Data Shield dat ook op die Borsato-CD zat) is geen crack ofzo.
Je kunt er alleen omheen met sommige DVD/CD-Rom spelers in combinatie met de C2 correctie die in EAC gebruikt wordt.

Dus nieuwste EAC downloaden, en dan die config-wizard helemaal doorlopen. Dan moet ie doen.. Zo niet: andere mogelijkheid is er bij mijn weten niet..

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-04 15:13

pvr

Eerst met clonyxxl scanen , dan branden met clonecd , doet hij dat niet dan de muziekcd in de brander, een image maken (CD-DVD spelers kunnen vastlopen en brander (Plextor) niet)en dan branden die hap :)

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 22:26 schreef Maverick het volgende:
ik heb hier de nieuwe cd van celine dion ( :r ), die heeft m'n moeder gekocht, ze wil nu dat ik er een kopie van maak voor in de auto, maar de cd blijkt dus beveilind te zijn tegen kopieren, er staat ook op het hoesje dat hij niet te beluisteren is op een pc of macintosh.

hoe kan ik dit omzeilen??
Platenmaatschappij opbellen en een onbeveiligde eisen omdat je hifisetje er van begint te hoesten, of direct je geld terug. Eventueel kun je ook zeggen dat je hifisetje naar de kloten is (heb je nog een kapotte staan? >:) ) en dat je schadevergoeding eist omdat het als audio CD verkocht wordt, maar geen CD is: het voldoet niet aan de redbook standaard.
wil ik eens een keer legaal bezig zijn (kopie voor eigen gebruik) gaat het niet!
Daarom ook!

Verwijderd

En anders kan je m altijd nog downloaden. Ik heb dezelfde cd hier ook... compleet, gewoon gedownload;

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik kots op die praktijken :r :r :r :r :r

We hebben recht op een kopie voor eigen gebruik.

* SvMp snapt niet dat het niet illegaal is om consumenten het recht om een kopie voor eigen gebruik te maken te ontnemen

• pvr

pvr

....

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 22:58 schreef pvr het volgende:
...
Mooie link, daar heeft de topic-starter wel wat aan.
Blijkbaar is die beveiliging toch wel te omzeilen.

• pvr

pvr

Het is toch geen link ;) The page cannot be displayed ;) Bytheway ik denk dat iedereen er wat aan heeft :9~

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 22:52 schreef Sir_Black het volgende:

[..]

Platenmaatschappij opbellen en een onbeveiligde eisen omdat je hifisetje er van begint te hoesten, of direct je geld terug. Eventueel kun je ook zeggen dat je hifisetje naar de kloten is (heb je nog een kapotte staan? >:) ) en dat je schadevergoeding eist omdat het als audio CD verkocht wordt, maar geen CD is: het voldoet niet aan de redbook standaard.
[..]

Daarom ook!
eff op google zoeken daar staat het

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-04 16:17

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Celine Dion kopieren? Ik wist niet at het al mogelijk was om mensen te klonen?

Van grappen zoals dit wordt ik echt pissed, mijn computers zijn de enige cdspelers op mijn kamer en dan kan je een CD er niet eens op draaien. Van geen wonder dat mensen dan maar gaan downloaden.

Mocht clone-cd niet lukken, via de line-in werkt ALTIJD.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57
je zal het misschien niet geloven, maar ik heb die dubbel cd van Borsato ,waar ook cactus datashield als beveiliging op zit, met mijn Aopen 1232pro in Nero geript tot mp3 en toen weer opnieuw gebrand.
Ligt nu in mijn auto :) dus ik als ik jou was zou ik dat eerst proberen.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Alles is te kraken. Desnoods via een hifiset, dan optisch doorsturen naar je geluidskaart, en opnemen en vervolgens bradnen.
ik snap niet waarom ze zoveel moeite doen om het te beveiligen, we komen toch door die beveiliging heen.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Maar het is verder niet de bedoeling dat wij meehelpen illegale dingen uit te voeren.

Helaas.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.