Ah dat van die Trashcan dacht ik al, LUNAA!!!!!!!Op woensdag 03 april 2002 22:23 schreef Buzzman het volgende:
Hij is door LuNa naar de Trashcan gemoved.. waarom dat weet ik niet
kijk ff in de HK-rulez, waarom deze mogelijk in de TrashCan is beland. Ben benieuwd of je het kan achterhalen...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ok ok, ik snap hem...Op woensdag 03 april 2002 22:24 schreef LuNaTiC het volgende:
Gek uit jouw mond te horen na dat hele CU2-gedoe...
kijk ff in de HK-rulez, waarom deze mogelijk in de TrashCan is beland. Ben benieuwd of je het kan achterhalen...

hoeft ie ons nog niet te kicken van an chatboxOp woensdag 03 april 2002 22:26 schreef Glimi het volgende:
Jullie gingen fijn die jongen z'n Gastenboek vol flamen. Fijn hoor. Joch is 13/14 joh
Ikke nie... kijk wel uit... maar goed, zullen altijd mensen bij zitten die het niet kunnen laten.Op woensdag 03 april 2002 22:26 schreef Glimi het volgende:
Jullie gingen fijn die jongen z'n Gastenboek vol flamen. Fijn hoor. Joch is 13/14 joh
FLOOOOOODOp woensdag 03 april 2002 22:27 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
hoeft ie ons nog niet te kicken van an chatbox.
ik niet iig...Op woensdag 03 april 2002 22:28 schreef Glimi het volgende:
[..]
FLOOOOOOD
Ik kan me dan ook neit echt voorstellen dat jullie je daar voorbeeldig hebben gedragen ofzo.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Op woensdag 03 april 2002 22:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik weet verder neit wat jullie allemaal in die chatbox hebben uitgevreten, maar het is hun eigen recht om te kicken wie ze willen om welke reden dan ook.
Ik kan me dan ook neit echt voorstellen dat jullie je daar voorbeeldig hebben gedragen ofzo.

Op woensdag 03 april 2002 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]

Op woensdag 03 april 2002 22:32 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
Op woensdag 03 april 2002 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
![]()
Flood is net zo hard flood als opeens 20 mensen joinen in hetzelfde kanaal en allemaal keihard beginnen te brullen en lullen. Is niet meer 'chatbaar' voor de 'echte chatters' daar.Op woensdag 03 april 2002 22:28 schreef KaAzKoP het volgende:
ik niet iig...
Maarja je had gewoon op je klompen kunnen aanvoelen dat dit fout ging. Viel me eigenlijk alles mee dat jullie eerst de Chatbox aanvielen en daarna pas over het gastenboek gingen nadenken....
[edit] [topic=458162/1/25]
en [topic=426375/1/25]
Op woensdag 03 april 2002 22:33 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
Op woensdag 03 april 2002 22:35 schreef hdd het volgende:
[..]
anders kan dit draadje wmb op slot.
Oke we joinden gewoon allemaal met Got_ voor onze nick? En toen moesten we gebannert wordenOp woensdag 03 april 2002 22:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik weet verder neit wat jullie allemaal in die chatbox hebben uitgevreten, maar het is hun eigen recht om te kicken wie ze willen om welke reden dan ook.
Verwijderd
Ik zou niet weten wat we fout gedaan hebben.Op woensdag 03 april 2002 22:29 schreef LuNaTiC het volgende:
Als we nou het zooitje aan het flooden waren ofzo, tja ok, maar dit slaat nergens op.
Op woensdag 03 april 2002 22:36 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
![]()

Op woensdag 03 april 2002 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op woensdag 03 april 2002 22:37 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]
Op woensdag 03 april 2002 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Op woensdag 03 april 2002 22:38 schreef KaAzKoP het volgende:
[..]

ik kap ermee... heb geen zin in een owOp woensdag 03 april 2002 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het topic is 'terecht' en ook wat mij betreft blijftie in de Trashcan
-> Slotje
Dit topic is gesloten.