Toon posts:

asf onder w2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ASF werkt niet onder w2k, alleen geluid
met wmp 6.4 grijs beeld en met 7.1 geen beeld

weet iemand hoe dat komt en liefst hoe ik het kan verhelpen?!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

uhm... sorry... is het erg als ik van deze 3 regels geen reet snap? (behalve dan dat je een probleem hebt)

• rtgo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-05-2025

rtgo

Lemmus Lemmus

In principe moet het werken met de standaard codecs van wmp. Probeer eens een volledige reinstal (van WMP!). Anders kun je misschien Gdivx gebruiken. Dat programma kan ook asf's afspelen.

Life of a Lemmus Total Hardware 1999

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb GDivX geinstalleerd en ook die geeft een grijs scherm bij het afspelen van asf'jes. Geluid is wederom ok.

• DPLuS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

DPLuS

Ik heb dat ook eens gehad, maar toen lag het aan de drivers van mijn videokaart. (Diamond Speedstar A 70)

Misschien drivers updaten?

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff voor Ronnie en alle andere mensen die het niet snappen. Ik heb een hele stapel asf'jes die het op een andere pc doen. En op mijn pc met w2k niet. Eerst had ik wmp (WindowsMediaPlayer) 6.4 geinstalleerd. Daar hoorde ik geluid, maar kreeg een grijs scherm. Toen heb ik wmp 7.1 geinstalleerd die vervolgens alleen geluid gaf, maar nu met een zwart scherm. Op aanraden heb ik GdivX geprobeerd die het zelfde resultaat geeft als wmp 6.4. Ik snap het niet. Het enige wat ik nog kan verzinnen is de nieuwste DirectX installeren, maar of dat nu de oorzaak is???

Verwijderd

Topicstarter
ik dacht de meest recente drivers te hebben voor mijn Guillemot Hercules 3D Prophet II MX. En heb trouwens onder w98 met nog oudere drivers nooit problemen gehad. Maar ik zal proberen nog nieuwere te pakken te krijgen. Thanxx

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:21

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gewoon wat codec budels eroverheen gooien en klaar is de kroket..

Verwijderd

Topicstarter
welke codec bundels ik heb er al flink wat staan!

Verwijderd

Topicstarter
Allernieuwste drivers voor grafische kaart onder w2k helpen niets :'(

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:47

Opa

Nu Multifocaal!

DirectX zou kunnen, maar waarschijnlijker is het dat een codec ontbreekt: WindowsMedia 8 of zo. Probeer het anders eerst eens met het Nimo codec pack.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie allemaal. Het bleek Windows Media 8 te zijn. Hij doet het *D !
Pagina: 1