Matrox G550 & IIYama Vision Master 1402

Pagina: 1
Acties:

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-08 19:57

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Hallo,

Is wat er in de Titel staat een goede combo?

Ik wil mooi rustig beeld om mooi te kunnen webdesignen en een leuk spelleke zoals Medal of Honor moet ook wel lukken.

Verdere PC specs
-Athlon 1800+
-256DDR (Kingston)

Hiermee moet ik toch een goede combo hebben? of hebben jullie opmerkingen?

BTW: Matrox rules toch in Tv-Out?

Verwijderd

Ik heb zelf de combo Matrox Marvel G450eTV en Iiyama pro512, en ik moet zeggen ik heb nog nooit ergens een strakker beeld gezien :9
De tv-out is ook perfect, vergeleken met mijn Asus 7100 GF2MX combo de luxe is de laatste nergens.

Ik kan je een Matrox kaart aanbevelen !

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Ow ja nog een vraag!

De LS serie van IIYama is toch een bolle buis? en de LM toch vlak?

ja toch? zo ver ik kan lezen op de IIYama site, en is een bolle buis erg irritant?

Verwijderd

Ik weet het niet, ik heb dus de HA202DT. Maar als ik qua beeldbuis een vergelijking maak met mijn Hitachi CM811ET plus die ernaast staat (met een bolle beeldbuis dus) dan kijk ik inderdaad liever naar een 100% flat beeldbuis.

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 22:14 schreef Courage het volgende:
Ik weet het niet, ik heb dus de HA202DT. Maar als ik qua beeldbuis een vergelijking maak met mijn Hitachi CM811ET plus die ernaast staat (met een bolle beeldbuis dus) dan kijk ik inderdaad liever naar een 100% flat beeldbuis.
Ik denk dat ik de LM702UT 17" neem die heeft een vlakke beeldbuis! Goede keus?

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

neem ff een 21"er of iets dergelijks

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Verwijderd

Zelf heb ik ook een Matrox G550, of je er wel spellen mee kunt spelen betwijfel ik, ik heb er zelf geen spellen maar volgens mij gaat het ook niet echt lekker.

Voor de rest wel scherp beeld (tot 1152*864 @ 85Hz, op LG795FT+), tv-out nog nooit geprobeerd. Wil je die van mij kopen? Ik wil nu liever een kaart die ook goede 3D aan kan.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op woensdag 03 april 2002 22:07 schreef Snow_King het volgende:
Ow ja nog een vraag!

De LS serie van IIYama is toch een bolle buis? en de LM toch vlak?

ja toch? zo ver ik kan lezen op de IIYama site, en is een bolle buis erg irritant?
bolle buis is het fijnste wat er is, ik heb zelf een iiyama vm 450 (dus niet de pro) en ik ben nog geen fijner scherm tegengekomen, ik heb bij platte schermen altijd het idee dat ze hol zijn.

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
dat kmot omdat je een bol beeld gewend bent als je daar mee werkt val het je zo ook niet op dat ie bol is
toen ik overging van een philips 105s naar een VMP452 had ik in het begin ook het idee of die hol was naderhand niet meer hij is echt 100% vlak
en lekker scherp
Op donderdag 04 april 2002 20:30 schreef lange het volgende:

[..]

bolle buis is het fijnste wat er is, ik heb zelf een iiyama vm 450 (dus niet de pro) en ik ben nog geen fijner scherm tegengekomen, ik heb bij platte schermen altijd het idee dat ze hol zijn.

http://raptr.com/Doppert/about

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

Op donderdag 04 april 2002 20:36 schreef Doppert het volgende:
dat kmot omdat je een bol beeld gewend bent als je daar mee werkt val het je zo ook niet op dat ie bol is
toen ik overging van een philips 105s naar een VMP452 had ik in het begin ook het idee of die hol was naderhand niet meer hij is echt 100% vlak
en lekker scherp
[..]
maar het nadeel voor mij is dan dat ik bijna allen maar met bolle buizen werk, dus als ik dan voor mezelf een platte heb en dan weer achter een bolle ga zitten, moet ik eerst wennen aan die bolle en als ik dan weer thuis kom, moet ik weer wennen aan de platte.....kortom ik ben blij met me bolle :)

Verwijderd

Het is maar net wat je gewend bent inderdaad. Als je een bolle gewend bent en dan overgaat op een platte kan ik me er iets bij voorstellen dat je denkt dat ze hol zijn. Je kan echter ook de functies van je monitor gebruiken om hem op je persoonlijke wensen af te stellen ;)
Pagina: 1