Toon posts:

RCT: Added Attractions cheats & trainers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam er net helaas achter dat er bijna geen cheats te vinden zijn voor Added Attractions en al helemaal geen werkende trainers voor WinXP.

Wie heeft er een goede trainer die werkt op XP voor Added Attractions of cheats?

Het gaat me dus vooral om geldcheats, want ik wil gewoon ff wat vette achtbanen neerknallen. :)

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:54
heb je voor dat spel cheat nodig.. how low can you go.

Strava | AP | IP | AW

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:38
Ten eerste: Als je niks toevoegends te zeggen hebt zeg dan niks. Hij vraagt ergens om en dan heeft het geen zin om iets totaal irrelevants te zeggen :X

Ten tweede:
Het gaat me dus vooral om geldcheats, want ik wil gewoon ff wat vette achtbanen neerknallen.
Wat staat daar nou? Ow, hij wil gewoon grote achtbanen bouwen, maar het geld heeft hij geen zin in om te verdienen. En dan ga jij zeiken dat je voor dat spel helemaal geen cheats nodig hebt, lb!

Ten derde: Werken deze niet?

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die me begrijpt. :) Heb dat spel al eens uitgespeeld hoor.

Eventjes die link testen nu... Had die bovenste al geprobeerd, maar die onderste was ik vergeten.

Edit: Ik snap het niet, ze doen het allebei niet. Maar de één doet het wel met RCT, maar als je dan op Shift+F12 drukt gebeurd er nix. Die andere start niet eens op met RCT:

Exception Raised - Access Violation

Error Location: Unknown Windows Driver

Heb de nieuwste patch voor RCT:AA en met de rest van mijn PC'tje zit het ook wel goed. Typische XP-foutmelding is dit volgens mij.

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand anders savegames met nix gebouwd en veeel geld?

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:08

Damian

Insane Obtrusion

www.dlh.net

Echt de allerbeste en allersnelte cheat site. Dirty Little Helper.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Verwijderd

Topicstarter
Databeest, ik weet hoe Google werkt hoor.

Pfff, heb nu echt alle links uit dit topic en van de search en alles gehad maar ik heb nog steeds geen enkele werkende trainer voor XP gevonden. Ze werken allemaal alleen voor Win95/98 of voor oudere versies van RCT...

Zelfs geen werkende savegames. ;( Ik wil gewoon veel geld.
Pagina: 1