Welk snijschijfje ed kan ik het beste gebruiken om een mooi netjes gat in me case te krijgen ? zonder bramen ed
Verwijderd
gewoon die dunne schijfjes (heavy duty slijt minder snel), niet hard drukken, gewoon erop leggen, laat die dremel zn werk doen. braampjes eraf slijpen met zo'n slijpsteentje
Dremel nr.426. If you absolutely positively need to destroy your case overnight
I reject your reality, and substitute my own.
Verwijderd
Jaaa!! Dat zijn die glasvezelversterkte, die zijn super!Op woensdag 03 april 2002 21:30 schreef _sNaRs_ het volgende:
Dremel nr.426. If you absolutely positively need to destroy your case overnight
Gaan overal doorheen en gaan stukken langer mee als die schijfjes die standaard worden geleverd bij een (fake)dremel
Geen problemen met mijn Mannesman RT + dremel heavy duty schijfjes. misschien moet je die eens proberen (de schijfjes dan)Op woensdag 03 april 2002 22:55 schreef TweakMaster het volgende:
ik heb nu 15 schijfjes verneukt op 1 gat van 80mm..die proxxon dingen sucken
ook een goed idee is het om je dremel ten alle tijden 45 graden te houden. dan schiet ie minder snel van je af en last but not least. laat de ingredienten het werk doen dus niet DRUKKEN.
too fly for a white guy
Eind vorig jaar, 20 gulden bij de gamma. D'r zaten er 5 in.Op donderdag 04 april 2002 15:20 schreef Dannyke het volgende:
uhm wat kosten die snijschijfjes nr 426 ongeveer ?
Verwijderd
een dikke 10 euro voor 5 schijffiesOp donderdag 04 april 2002 15:20 schreef Dannyke het volgende:
uhm wat kosten die snijschijfjes nr 426 ongeveer ?
Bij conrad kan je 50 gewone slijpschiijfjes kopen voor
E 8,05
Ze hebben ook diamant slijpschijfjes
E 8,05
Ze hebben ook diamant slijpschijfjes
You are free to do as we tell you to
Verwijderd
Hoezo is dit lelijk ?? Werkt goed zat, meer mensen die decouperen dan met zown prieldremel aan de gang gaan...Op donderdag 04 april 2002 15:35 schreef Dannyke het volgende:
hmz kost me nog een berg geld ook :-)
Decopeerzaag is goedkoper maar lelijk
Heb ik al gezegd dat het goedkoper is ook nog ??
Decoupeerzaag of dremel?
Lelijk of kwaliteit?
of 
Lijkt me geen moeilijke keuze dus.
Voor een coole kast moet je wat over hebben natuurlijk.
Lelijk of kwaliteit?
Lijkt me geen moeilijke keuze dus.
Voor een coole kast moet je wat over hebben natuurlijk.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
leuk hoorOp donderdag 04 april 2002 15:41 schreef DooM_DonuT het volgende:
[..]
Hoezo is dit lelijk ?? Werkt goed zat, meer mensen die decouperen dan met zown prieldremel aan de gang gaan...
Heb ik al gezegd dat het goedkoper is ook nog ??
zit nu al een gat van 80mm in me case gemaakt met een decopeerzaag
Ik heb het met een Gatenboor geval dingetje gedaan
Verwijderd
Yup.. Wij hebben er eenOp donderdag 04 april 2002 16:34 schreef Dannyke het volgende:
van 80mm ?
bestaan die voor staal ?
of aluminium ?
Alleen weet ik niet zeker of het 80mm is.. eerder 90mm..
En ik heb mn raampie ook met een decoupeerzaag gedaan.. Is best goed gelukt hoor.
Pagina: 1