Toon posts:

welke 19"monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een 19"monitor kopen.
Ik vind de ilyama HM903DT wel mooi, maar deze heeft ook een mooie prijs.
het voordeel is wel dat deze ook een hup heeft.
Heeft iemand deze monitor al en wat vind je er van.
Heb je ook last van de 2 gloeidraadjes of valt dat wel.
misschien dat iemand anders een nog betere monitor weet die misschien nog iets goedkoper is.
ik hoor het wel.

bedankt

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
1. Wat is iets goedkoper :?
2. Eisen :?
3. Search :?

Suc6

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb de HM903DT (Vision Master Pro 454) sinds afgelopen vrijdag en ik ben er erg tevreden over. Van die twee draadjes heb je echt geen last, die vallen totaal niet op. Klein nadeel is echter wel van een 100% vlakke beeldbuis dat het beeld juist een beetje hol lijkt en mijn exemplaar heeft mogelijk ook een klein beetje last van wat geometrische afwijkingen. Die zijn echter zo marginaal dat mijn totaaloordeel zeer positief is. Ook het model (vorm van de kast) is erg modern en de monitor als geheel is nauwelijks groter dan mijn vorige 17 inch (ook IIyama) model, dus dat is ook een voordeel. Al met al een prima aankoop!!

Vind je dit model echter te duur en geef je niet zoveel om die voet met die USB aansluitingen, dan kun je ook voor de VMP 452 gaan. Dat is zo'n vierkanten model met - denk ik- gelijkwaardige beeldkwaliteit. Die is wel ruim € 100 goedkoper dan de 454. Je mist dan echter ook wel de beeldinstelling "picture" en "movie".

Verwijderd

Er lopen wel genoeg 19" topics en je geeft ook errug weinig info van wat je er precies mee wilt.

Dit topic is gesloten.