Business card CDR's: enkelstuks kopen omg. Eindh.?

Pagina: 1
Acties:

• MBMarduk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[Search gebruikt in dit forum: 4 resultaten en niet van toepassing. Ook Pricewatch niet van toepassing.]

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die weten waar ik in de omgeving van Eindhoven (max. 40km. want moet dan per trein) een paar van die business card CDR's kan kopen.

Leuk om zo'n bootable Linux mini-distro op te branden en in je portemonnee te dragen.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:21

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

over twee weken oid is er een beurs in eindhoven waar meestal wel een aantal standjes staan met dergelijke cdtjes die je gewoon per stuk kan kopen.

Als je er 1 of 2 moet hebben kan ik je ook nog wel helpen heb er hier (veldhoven) nog wel een paar liggen

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• MBMarduk
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 22:05 schreef cosmoOo het volgende:

over twee weken oid is er een beurs in eindhoven
O, is het weer zover? Weer zo'n PC expo-ding in ons beursgebouw?!

Hmm...chill.

Bedankt voor je offer in Veldhoven ik denk wel dat ik tot de Expo wacht. :) Ik heb ze niet echt dringend a-la-minuut nodig maar aangezien ik ze haast nergens (1)in een winkel (2)in de buurt (3)enkelstuks aangeboden zie vroeg ik het maar op GoT.

Zeg nou zelf; verzendkosten betalen voor 3 a 4 stuks is toch ook 'n beetje voor de nutcase?

:P

Verwijderd

als het goed is verkopen alle mycom filialen die dingen ze gaan wel echter per pakjes van 10 dacht ik....

• MBMarduk
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 00:43 schreef ShinTsu het volgende:

als het goed is verkopen alle mycom filialen die dingen ze gaan wel echter per pakjes van 10 dacht ik....
O?

Ik had nog expres gecheckt op hun site. Welke in het rijtje van "Opslagmedia" is het dan? Er staan alleen deze:

80 minuten 
of 4,7 GB of 74 minuten 
of CD Markers of Opbergmappen...misschien dat je iets in de winkel hebt gezien?

Verwijderd

Heb ff op de site gekeken voor je en ze staan onder
*cd rewriters/cd-rom/dvd
*cd labelling media
-E-Cards code 2532 10 stuks 35mb voor 26.5 Eur

• MBMarduk
  • Niet online
O daar! :o
GVD die hadden ze wel op een erg ongelukkige plek neergepleurd IMO.
Maar thanx a lot!
Pagina: 1