Waar o Waar smeer ik mijn artic silver

Pagina: 1
Acties:

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 18:35

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
Ik heb m'n duron 700 al binnen, m'n alpha delta combo ook, en m'n kt7 komt morgen binnen, nu zit er op de onderkant van de heatsink een beetje artic silver maar er zat ook een zakje bij met een beetje artic silver smeerpasta, moet ik dat dan op m'n proc core smeren? of is dat beetje op de heatsink al genoeg?

Verwijderd

Op je voorhoofd :D

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
hmmm, het is wel plakkerig, moest hard schrobben om het van m'n hoofd te krijgen. Ik heb nog een restje over maar moet dan op m'n proc of is dat op de heatsink al genoeg? want ik heb ook gehoord dat je er vooral niet te veel op moet doen

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Heb vandaag mijn Alpha binnengekregen voor mijn nog aan te schaffen systeem...in de grbuiksaanwijzing staat het volgende...

"The base is coated with oil that prevents oxidation. Remove this coating with a clean cloth or tissue paper before applying thermale grease (Artic Silver).......Put a generous amount of thermal grease on the heatsink copper "red" base en CPU core te make opaque. Excessive thermal grease is sqeezed out wheb fastening the clip"

Zegt denk ik genoeg...ik heb welliswaar een klop ijzer voor een PIII, maar ik gok dat het allemaal hetzelfde is!!

Good Luck

reserveringshouder Tesla Model 3

• WoutF

WoutF

Hoofdredacteur
Topicstarter
k, op me heatsink zit het al want het is een aangepaste versie van de oc-shop, alleen dus nog op me proc, hartelijk bedankt