Toon posts:

Uri Geller: oplichter of paranormaal begaafd

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik had laatst een discussie met een vriend van mij. Hij is stellig overtuigd dat Uri Geller paranormaal begaafd is. Dat hij dus met zijn gedachten een lepel kan buigen.

Ik ben van mening dat hij gewoon een "goochelaar" is. Net zoals Hans Kazan (maar dan beter ;)). Wat denken jullie? Belangrijker nog: waarom denken jullie dat?

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-12 22:06

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Er was laatst een man op Tv, die loofde een miljoen uit voor degene die een paranormale truuk kon doen onder de door hem gestelde voorwaarden (zijn spullen gebruiken, op de door hem aangewezen plek enz enz), en zelfs Ulrich Geller had dat geweigerd. Zegt mij genoeg :)

je kent z'n naam niet goed

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Zolang hij niet 100% waterdicht kan bewijzen dat hij paranormaal begaaft is geloof ik er geen snars van.
Maar dat zal hem een worst wezen. Hij verdient er waarschijnlijk heel goed aan.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-12 14:54
Volgens mij is al eens op tv bewezen dat die gast de boel oplicht door een filmpje van hem af te draaien waarin hij een lepel buigt in slow-motion. Daarop was te zien dat hij de aandacht van die lepel af hield en een van te voren gebogen lepel gebruikte, zodat ie de lepel met één vinger boog, terwijl niemand op die lepel lette...

• xentric
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08-2012
Ik kan redelijk wat "magic" laten zien met een standaard pak kaarten.
Dat het eruit ziet als iets onmogelijks wil nog niet zeggen dat het
magie is...

Maargoed, om erachter te komen:
-bezoek eens een bibliotheek en lees wat boeken
-oefen thuis zodat andere magi's je accepteren
-maak een afspraak om langs te gaan bij een goochelshop
-zoek het internet af naar messageboards voor magi's
-leer andere magi's kennen en wissel ideeen uit

Oftewel, lees, leer, oefen en probeer...
Maar vraag nooit aan een magi: "hoe doe je dat nou weer?"

Als er een ding groter is dan het heelal, dan is het de menselijke verbeelding...

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Dit topic voldoet niet echt aan de eisen van W&L. Lees de policy is voordat je een topic opent...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.